reklama

Kiedy na zakupy ;)

agabre

Fanka BB :)
Hej, szczerze mówiąc jestem trochę zielona w temacie, nie wiem co kupić, kiedy zacząć kupować wyprawkę, co może być potrzebne a co okaże się zbędne. W rodzinie poza moim chrześniakiem dawno nie było małych dzieci. Pomału robię listę potrzebnych rzeczy ale zacznę chyba kompletować po zakończeniu pierwszego trymestru. Chciałam trochę rzeczy sama zrobić dla mojego maluszka :-) Kilka ubranek już zrobiłam dla dzieci znajomych i są naprawdę ładne. Szydełkowanie to taka moja pasja więc chyba dość dużo ciuszków wydziergam sama :-) może nawet z kocykiem bym się wyrobiła ;-) Nie wiem tez czy kupować takie całkiem maleńkie ubranka, bo nie mam pojęcia jak duże będzie dziecko. Ani ja ani mąż do krasnali nie należymy :-) Spodnie już musiałam sobie kupić. Nie przytyłam nawet kilograma, ale strasznie rozbudowały mi się biodra i w normalne się już nie mieściłam. I tak miałam w planie kupić jakieś nowe, więc kupiłam od razu takie ciążowe. Już od jakiegoś czasu przeglądam różne modele wózków, łóżeczek, nosidełek, ale jest tego tyle, że nabawiłam się mętliku :szok: nie mogę się oprzeć stoiskom dziecięcym w sklepach, wszystko jest takie maleńkie i śliczne :tak:ostatkiem sił powstrzymuję się przed kupowaniem, ale chyba za długo już nie wytrzymam :rofl2:

reklama
Ja właściwie wszystko będę miała, ale gdyby coś chętnie służę radą :) Swego czasu całymi dniami siedziałam na allegro i oglądałam wszystko co tylko można było kupić dla dziecka ;) Jestem zakupoholiczką.

Właśnie sobie przypomniałam, że z rzeczy, których jeszcze nie miałam na pewno kupię taką poduszkę-rogala do spania w ciąży i karmienia.

Aga, ja mam 180cm, mój mąż 182, a Jasiek urodził się mając 55cm i 3980g wagi. Muszę Ci powiedzieć, że sama byłam zaskoczona, ale dosyć długo używał ubranek na 56cm...