reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Kiedy na zakupy ;)

agabre

Fanka BB :)
Dołączył(a)
16 Kwiecień 2010
Postów
1 485
Hej, szczerze mówiąc jestem trochę zielona w temacie, nie wiem co kupić, kiedy zacząć kupować wyprawkę, co może być potrzebne a co okaże się zbędne. W rodzinie poza moim chrześniakiem dawno nie było małych dzieci. Pomału robię listę potrzebnych rzeczy ale zacznę chyba kompletować po zakończeniu pierwszego trymestru. Chciałam trochę rzeczy sama zrobić dla mojego maluszka :-) Kilka ubranek już zrobiłam dla dzieci znajomych i są naprawdę ładne. Szydełkowanie to taka moja pasja więc chyba dość dużo ciuszków wydziergam sama :-) może nawet z kocykiem bym się wyrobiła ;-) Nie wiem tez czy kupować takie całkiem maleńkie ubranka, bo nie mam pojęcia jak duże będzie dziecko. Ani ja ani mąż do krasnali nie należymy :-) Spodnie już musiałam sobie kupić. Nie przytyłam nawet kilograma, ale strasznie rozbudowały mi się biodra i w normalne się już nie mieściłam. I tak miałam w planie kupić jakieś nowe, więc kupiłam od razu takie ciążowe. Już od jakiegoś czasu przeglądam różne modele wózków, łóżeczek, nosidełek, ale jest tego tyle, że nabawiłam się mętliku :szok: nie mogę się oprzeć stoiskom dziecięcym w sklepach, wszystko jest takie maleńkie i śliczne :tak:ostatkiem sił powstrzymuję się przed kupowaniem, ale chyba za długo już nie wytrzymam :rofl2:
 
reklama