reklama

Kiedy zrobić test ciążowy?

Temat na forum 'Ciąża, poród, połóg' rozpoczęty przez 24am24, 22 Luty 2010.

  1. 24am24

    24am24 Zaciekawiona BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Dziewczyny.. no ja tez czekam..ale na okres;) po szalenstwie walentynkowym;( na dodatek w poczatek dni plodnych-(pierwszy dzien):( nie zebym sie nie zabezpieczyla... ach.. Dziewczyny kiedy moge zrobic test ciszowy? ile dni od stosunku a ile od zaplodnienia? ? ja chyba do pierwszego dnia miesiaczki nie wytrzymam..
     
  2. Nikita84

    Nikita84 Mamusia Kubusia

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Zrób badanie beta hcg, test zrobiony wcześniej niz przewidywana data miesiączki często się myli.
     
  3. reklama
  4. Maziajka

    Maziajka Moderator Członek załogi

    Najlepsze odpowiedzi:
    8
    to w koncu sie zabezpieczylas czy nie bo nie kapuje:eek::eek::crazy:
     
  5. Anecia1111

    Anecia1111 Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Hm... Ty chyba nie chcesz być w ciąży i z tego to pytanie. Bo z Twojego postu wnioskuję, że się zabezpieczyłaś więc nie rozumiem czego się boisz. Chyba że się wam mały wypadek zdarzył to wtedy ok :-)
     
  6. 24am24

    24am24 Zaciekawiona BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    tak
    byl wypadek..
     
  7. badaicka

    badaicka Paulusia i Filipek

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Test ciążowy z moczu możesz wykonać najwcześniej DZIEŃ PO spodziewanej miesiaczce.
    Natomiast test z krwi w laboratorium możesz zrobić wcześniej(przed spodziewanym terminem miesiączki) ale jeśli wyjdzie on pozytywny to i tak po kilku dniach musisz powtórzyć badanie żeby sprawdzić czy stężenie hormonu HCG wzrasta we krwi.

    Jesli zdarzył sie Wam "wypadek"to nerwy i robienie testów na siłe nic tu nie pomogą.
    Musisz spokojnie poczekac na miesiaczke, bo nerwy moga spowodowac opóźnienie sie okresu i wtedy to dopiero zaczniesz szaleć.
    Jeśli nie dostaniesz okresu w terminie to wtedy idź do apteki, kup test i go zrób.
     
  8. kasie

    kasie Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    na testach pisze że powinno się je robić od pierwszego dnia spodziewanej miasiaczki ale ja wielokrotnie robiłam wcześniej i wychodziły prawdziwe wyniki:) wiem jak to jest żyć w niepewności tylko że my staraliśmy się o bobo ale też sie nie mogłam doczekać terminu mesiączki
     
  9. badaicka

    badaicka Paulusia i Filipek

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    To wszystko załeży od tego jakie masz stezenie hormonu hcg we krwi, bo ja w pierwszej ciązy robiłam test tydzień po spodziewanej miesiączce i wyszedł mi negatywny :baffled:
    teraz bedąc w 4 tyg ciazy zrobiłam test z krwi i wynik wyszedł 38mlU/ml a lekarz powiedzaił że taki wynik jeszcze o niczym nie świadczy bo moze być to ciąza biochemiczna.dopiero kiedy beta wyniosła 1436mlU/ml powiedział że to swiadczy o tym ze ciąża jednak jest
     
  10. reklama
  11. Agnes2606

    Agnes2606 Mama czerwcowa'06 Zadomowiona(y)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Wszystko zależy od czułości testu ciążowego, niektóre wykrywają ciążę w dniu spodziewanej miesiączki, inne troszkę później. Taką informację znalazłam w internecie:
    "Test wykrywa obecność hormonu hCG w moczu. Niektóre testy są w stanie wykazać, czy jesteś w ciąży, już pierwszego dnia po terminie spodziewanej miesiączki (około 14 dni po zapłodnieniu) i to w czasie zaledwie 5 minut, z wykorzystaniem próbki moczu pobranej w dowolnej porze dnia. Jeżeli badanie wykonywane jest prawidłowo domowy test jest obecnie tak samo dokładny jak test moczu przeprowadzany w gabinecie lekarskim lub laboratorium. Według informacji producenta dokładność jest bliska 100%.
    Przed wykonaniem testu ciążowego sprawdzić jego czułość, która jest wyrażona w IU/l. Jeżeli wrażliwość testu:
    jest mniejsza od 500 IU/l to jest on dodatni od 10-go dnia od zapłodnienia
    wynosi 500-800 IU/l to jest on dodatni od drugiego tygodnia po zapłodnieniu
    wynosi 1000 IU/l to jest on dodatni dopiero od 3-go tygodnia po zapłodnieniu
    "
     
  12. jestesaniolkiem

    jestesaniolkiem Nikodemowa mama '10

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    apropo "wpadek"
    to ja z moim P. dopiero teraz kiedy jestem w ciazy uzywamy zabezpieczenia < eeee bo nie chce niczego czasem przyspieszyc, a sperma dziala jak dziala, tak na wszelkie "w" > i ostatnio pierwszy raz nam pekla guma xDDD!!! Wiec P. mowi: "no patrz i pomyslec ze teraz moglabys zajsc w ciaze :D" - hellloł ja w niej jestem od 8 miesiecy :p:p:p

    a tak na temat, kochana ze spokojem czekaj ;)... bedzie co ma byc :p
     

Poleć forum