reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

KIEDY ZROBIĆ TEST ?

roxie123

Fanka BB :)
Dołączył(a)
31 Styczeń 2017
Postów
6 231
Rozwiązania
0
POTRZEBUJĘ PORADY...KIEDY TEST CIĄŻOWY MOŻE WYJŚĆ U MNIE WIARYGODNY ?
@ MIAŁAM 8.01 CYKL 27/8 DNIOWE . KIEDY EWENTUALNIE ZROBIĆ BETĘ ?
 
reklama

roxie123

Fanka BB :)
Dołączył(a)
31 Styczeń 2017
Postów
6 231
Rozwiązania
0
Brzuch mocniej boli i trochę głowa ...nie chce @ ;/ chyba że owulke miałam później mozliwe jest zeby ewentualnie była to implantacja ? ...
 
reklama

Kornelcia05

Moderatorka
Dołączył(a)
23 Sierpień 2014
Postów
1 159
Miasto
Warszawa
Rozwiązania
1
Nie chce iść robić sobie nadziei poczekam do końca tygodnia ...
Póki co panikuje hehe rano wstałam i pojawił się u mnie biały śluz przy podcieraniu najpierw 2 niteczki różowe później lekko zabarwiony na brązowo teraz znowu nic chociaż mam uczucie że mam mokro i jakby mnie zaraz miała @ zalać boli mnie też troche brzuch...25 dzień cyklu ...nie wiem co myśleć ...
Wszystko mozliwe. Z tego co pisałaś to cykle masz 27-28 dniowe więc do okresu jeszcze pare dni a puki go nie ma to jest nadzieja trzeba być dobrej myśli.


Napisane na SM-G360F w aplikacji Forum BabyBoom
 

jooo_asia

Fanka BB :)
Dołączył(a)
29 Sierpień 2016
Postów
5 267
Rozwiązania
1
Hej test zrobiłam o 3:00 juz wrzucam fotkę. Moje objawy to delikatny ból brzucha od soboty (9dpo) i ból pleców jak na grype od wczoraj, piersi nie bolą, a w poprzednich ciążach bolały moze dlatego ze jeszcze karmię a i jeszcze jedno na pewno mam duży wzrost hormonów bo codziennie włosy mi wypadaly garściami a od paru dni nic.

Narazie cień cienia ale chyba już mogę zacząć się cieszyć

Napisane na SM-G360F w aplikacji Forum BabyBoom
Na 100% ciąża, mój pierwszy też taki był :D


 

roxie123

Fanka BB :)
Dołączył(a)
31 Styczeń 2017
Postów
6 231
Rozwiązania
0
Cieszę się i zazdroszczę :) złapałam doła bo u mnie test rano był negatywny nie potrzebnie go robiłam ale sugerowałam się że mam podobny cykl ...czekanie to trudne...w pierwszej wszystko było szybko mieszkałam jeszcze w Londynie polecielismy na wakacje zaszłam na wczasach później z wczasów poleciałam na urlop do PL i te 2 tygodnie migiem nawet nie zwracałam uwagi test zrobiłam jakoś przed sama miesiaczką czy w jej dniu rano i po południu była blada kreska póxniej okres sie spóźniał więc juz wiedziałam a teraz siedzę w domu nie mam zbytniego pilnego zajęcia i tak myślę ciągle czy chce czy nie chce :/ dni mi sie wleką w nieskończoność
 

asia333podlasie

Fanka BB :)
Dołączył(a)
26 Listopad 2016
Postów
1 270
Rozwiązania
0
Gratulacje 2 kreseczek ☺ z kazdym dniem bedzie coemniejsza.

Co do terminu robienia testow ja mialam cykle 28/9 dni i w 25 dc juz mi testy pokazywaly wynik dodatni musialam robic testy bo bylam na luteinie i przed odstawieniem musialam zrobic test. Mysle ze jak ktos ma bardzo dlugie cykle to trzeba czekac w iñnym wypadku jak ma wyjsc to wyjdzie wiec dziewczynki te z 1.08 @ testujcie i czekamy na zdjecia ☺
 

Kornelcia05

Moderatorka
Dołączył(a)
23 Sierpień 2014
Postów
1 159
Miasto
Warszawa
Rozwiązania
1
Mi w poprzedniej ciazy w 24 dc nie wyszedl dopiero 27 dc wyszla bladziutenka 2 kreska a tez juz zwatpilam ze sie udalo

Napisane na SM-G360F w aplikacji Forum BabyBoom
 

roxie123

Fanka BB :)
Dołączył(a)
31 Styczeń 2017
Postów
6 231
Rozwiązania
0
Mi w poprzedniej ciazy w 24 dc nie wyszedl dopiero 27 dc wyszla bladziutenka 2 kreska a tez juz zwatpilam ze sie udalo

Napisane na SM-G360F w aplikacji Forum BabyBoom
Będę czekac chyba że @ mnie dopadnie ...
Jestem taka niecierpliwa przez ostatnie poronienie... krwotoku nie miałam nawet kropki czerwonej cały czas myślałam że jest wszystko dobrze do czasu wizyty gdzie po usłyszeniu że lekarz nie daje mi nadziei że serduszko już nie zabije myślałam że ich tam wszystkich pozabijam...przyjechałam na zabieg do PL i zeszło się prawie 1,5tyg bo nie reagowałam na cytotek kazali mi zaglądać w majtki i dać im znac jak zaczne plamić a tu ciągle nic psychicznie miałam dosyć męczyło mnie to bo myślałam że szybko pójdzie dziewczyny przychodziły wychodziły a ja dalej lezałam ...po którymś usg z kolei zrobiłam im awanture ze zrobili sobie ze mnie obiekt doświadczalny ... nawet szyjka sie nie chciała otworzyć nic jak sie przykleiło tak nie chciało puscić a ja nie chciałam sie łyżeczkowac na żywca powiedziałam im co myśle a stało ich z 20 nade mną w końcu musiałam sie zgodzić dla własnego dobra :[ duzo by opowiadać ...ale już nie chce wracac do tego...mimo wszystko jestem 3 miesiace po zabiegu i nic innego nie pragne jak kolejnego małego serduszka...stąd moja niecierpliwość i ...oczywiście że się boję co będzie ale wierzę że pisane jest mi być jeszcze mamą :[
 

roxie123

Fanka BB :)
Dołączył(a)
31 Styczeń 2017
Postów
6 231
Rozwiązania
0
Gratulacje 2 kreseczek ☺ z kazdym dniem bedzie coemniejsza.

Co do terminu robienia testow ja mialam cykle 28/9 dni i w 25 dc juz mi testy pokazywaly wynik dodatni musialam robic testy bo bylam na luteinie i przed odstawieniem musialam zrobic test. Mysle ze jak ktos ma bardzo dlugie cykle to trzeba czekac w iñnym wypadku jak ma wyjsc to wyjdzie wiec dziewczynki te z 1.08 @ testujcie i czekamy na zdjecia ☺
Ja miałam @ 8.01 ale test negatywny...łudzę się że owulacje miałam później...
 
reklama

kas90

Fanka BB :)
Dołączył(a)
4 Sierpień 2016
Postów
4 462
Miasto
Kraków
Rozwiązania
5
A ja miałam w poniedziałek taka historię, że wyszły 2 kreski na teście, a beta <0,1 negatywna :(
Najlepiej zawsze poczekać, aż okres zacznie się spóźniać, ale ja niestety nie mogę czekać, bo biorę leki (jestem po 2 poronieniach)
 
Autor Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
J kiedy powinnam zrobić kolejny test? Potrzebuję porady 4
saguaro Kiedy zrobić test ciążowy? Potrzebuję porady 31
2 Kiedy zrobić test ciążowy? Ciąża, poród, połóg 78
DorisYeh Usg kiedy zrobić Ciąża, poród, połóg 5
O Kiedy zrobić betaHCG Potrzebuję porady 13
A Kiedy zrobić badanie na przeciwciała po amniopunkcji? Potrzebuję porady 0
L Co zrobić, kiedy mąż jest zazdrosny o dziecko? Relacje rodzinne 34
aniaslu In Vitro. Kiedy może pomóc? Odpowiada specjalistka Temat tygodnia 0
Elencza Kiedy zmiana łóżeczka na większe..? Potrzebuję porady 10
Elencza Kiedy do ginekologa?(niskie beta hcg) Potrzebuję porady 37
aniaslu Kiedy pójść do ortoptyka lub okulisty? Odpowiada specjalistka Temat tygodnia 9
aniaslu Kiedy starania o dziecko wydają się bezskuteczne. Temat tygodnia 0
akinoM222 Kiedy test Potrzebuję porady 17
S Kiedy Wasze niemowlaki same usiadły? Potrzebuję porady 25
T Jak powiedzieć? Kiedy oswoje się z myślą? Potrzebuję porady 91
Aniaanka kiedy klasc dziecko na brzuch Potrzebuję porady 14
K 40 tydzień, dziecko duże, a główka "za" wysoko Potrzebuję porady 9
Paulina31 Wyprawka... Kiedy? Potrzebuję porady 18
M Macierzyński i l4 ,kiedy ? Czy sie nalezy ? Październikowe mamy 2020 4
M Kiedy najlepiej się kochać z mężczyzna by zajść w ciążę? Potrzebuję porady 41
M Rotawirusy i meningokoki - kiedy szczepić? Potrzebuję porady 5
B Wiek ciąży w długim cyklu. Kiedy do lekarza żeby dostać becikowe? Potrzebuję porady 12
K Kiedy urodziny w lutym? Dzieci urodzone w lutym 2005 0
Angelika Prus Objawy kiedy co i jak? Potrzebuję porady 11
Brzuszek2 Kiedy wiedzialyscie że jesteście w ciąży? Przyszłe mamy 23
J Kiedy do ginekologa? Który to tydzień ciąży? Potrzebuję porady 11
Rabatka Kiedy pozytywny test ciążowy po pregnylu Potrzebuję porady 4
K Kiedy test po implantacji Staramy się 34
Angelika Prus Testy beta kiedy? Potrzebuję porady 9
Marynia88 Kiedy niemowlak powinien jeść grudki? Potrzebuję porady 14
U Kiedy robiłyście prenatalne w 1. trymestrze? Potrzebuję porady 17
L Kiedy złożyć wniosek do ZUS o zasiłek chorobowy? Potrzebuję porady 7
KociTata Temperatura u noworodka, ile i kiedy może być gorączka? Potrzebuję porady 24
C Jakie mleko po mm i kiedy? Potrzebuję porady 9
LadySnow Kiedy po raz 1 zobaczyłyście zarodek? Potrzebuję porady 18
K Kiedy powtórzyć test ciążowy? Potrzebuję porady 7
S Zastrzyk Ovitrelle, kiedy spodziewać się miesiączki? Potrzebuję porady 28
LadySnow Kiedy powiedzieć w pracy o ciąży? Potrzebuję porady 21
vieblonde Kiedy ojciec dziecka nie interesuje się jego życiem. Jak sobie z tym radzicie? Pytanie tygodnia 20
L Kiedy najlepiej wykorzystać zaległy urlop wypoczynkowy? Potrzebuję porady 2
aniaslu Kiedy nie należy szczepić dziecka? Rozwiewamy wątpliwości Potrzebuję porady 1
A Kiedy powstaje zarodek? Potrzebuję porady 3
A Kiedy uwidacznia się zarodek? Potrzebuję porady 1
Marika261993 Beta hcg kiedy Potrzebuję porady 7
U Kiedy mijają objawy ciąży po poronieniu Potrzebuję porady 15
R Do kiedy drzemki ? Potrzebuję porady 12
R Odpieluchowanie kiedy??? Potrzebuję porady 12
R Kiedy wiadomo czy dziecko jest prawo czy lewo ręczne ? Potrzebuję porady 24
K Położna - kiedy umawiać Potrzebuję porady 4
M Kiedy poinformować o ciąży pracodawcę Potrzebuję porady 1
Podobne tematy


















































Do góry