reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

kilka słów o sobie

reklama
czesć
Mam na imię Marta jestem z Dąbrowy górniczej mam 27 lat i jedna córeczkę w wieku 4,5 a teraz jestem ok 6 tygodnia w ciąży i termin na listopad Pozdrawiam
 
Witam :)
(już raz pisałam, ale gdzieś mi wcięło notkę).
Mam na imię Gosia.
W maju skończę 27 lat.
Z wykształcenia jestem pedagogiem, pracuję jako wychowawca w Domu Dziecka.
Jestem mężatką od prawie 4 lat.
To moja pierwsza ciąża, która nas trochę zaskoczyła, ale jesteśmy prze szczęśliwi!
Mieszkam na Śląsku.
Myślę, że to 6-7 tydzień ciąży, za 1,5 tygodnia mam wizytę u gin:)
pozdrawiam:-)
 
Dominika, mam 24 lata, mieszkamy w Krakowie od zawsze ;-)

Jestem na urlopie wychowawczym, a mój syn ma teraz 2 latka.

Termin kolejnego porodu na 10 listopad 2011, a więc jeszcze w tym roku czeka nas wiele zmian :-D
 
Witam :)
Mam na imię Ania.
Mieszkam na peryferiach Wrocławia
W kwietniu będę mieć 27.
Zatrudniona w administracji państwowej
29 marca minie 3 rocznica slubu.
Mama 2-ch Aniołków. mam nadzieję że teraz dotrwamy do końca :)
 
Witam, mam na imię Kasia, mam 28 lat, mieszkam w Poznaniu, mam już 1 urwisa(prawie trzy-letniego), czekamy ja rodzeństwo dla naszego "jeszcze" jedynaka :-D
 
Hey nazywam się Ania mam 24 lat jestem z województwa Lubelskiego..Będe w listopadzie pierwszy raz mamusia termin na 2 listopada mam i bardzo sie ciesze:-) wcześniej pracowałam w sklepie spożywczym a teraz odpoczywam :-)