reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Krem/balsam/maści rozstępy

Margolcia9

Początkująca w BB
Dołączył(a)
7 Październik 2020
Postów
17
Witam, jestem na początku ciąży tzn 6tydzien i chciałabym zapytać Was dziewczyny o to jaki polecacie krem/balsam/maści na rozstępy. Wydaje mi się że dobrze by było już stosować, co polecacie w miarę w rozsądnej cenie? Coś popularnego, sprawdzonego no i oprócz tego jescze zapytam bo wg nie znam sięo w tym temacie czy jakieś kosmetyki konkretne powinnam stosować na stopy, twarz, itd, itp? Pomóżcie w tym temacie bo jestem kompletnie zielona i narazie tyle wiem co i wyczytam w internecie. Narazie biorę tylko fembion 1.
 
reklama
To czy będziesz miała rozstępy zależy głównie od genetyki, ale i od tego, ile przytyjesz - są dziewczyny, które całą ciążę smarują się od stóp do głów, a i tak kończą z rozstępami, a są takie, które nic nie robią i żadnych rozstępów nie ma.
Ja w ciąży stosowałam Mustele, Palmersa (ale jego zapach mi się nie podobał, jakiś taki kwaśny był) i olejek p/rozstępom dla ciężarnych z tołty. Mi najbardziej przypasowała Mustela.
W I trymestrze smarowałam się raz dziennie, w II - 2 razy, a w III, jak brzuch rósł mi w oczach - co 6 godzin (w nocy i tak wstawałam na siusiu ;))
Także powodzenia z rosnacym brzuszkiem! 😍
Aha, a co do twarzy, to koniecznie trzeba odstawić retinoidy i kwasy. Ja w ciązy i w czasie kp stosowałam serum z vit.c i krem nawilżający.