reklama

kremiki, balsamy na nasze kraglosci

Temat na forum 'Dzieci urodzone w styczniu 2007' rozpoczęty przez Karlam1, 31 Sierpień 2006.

  1. Karlam1

    Karlam1 mamy styczniowe 2007 Mamusia Michasia :o)

    hej Kochane czy Wy juz stosujecie specyfiki na nasze boskie kraglosci zeby rozstepow nie bylo? ja wlasnie sie obudzilam w tej kwestii i kompletnie nie wiem co kupic :( co o tym sadzicie?
     
  2. xandii

    xandii Mamy styczniowe 2007

    Ja juz od drugiego miesiąca używam zwykłej oliwki bambino na brzuch i piersi. A teraz kupiłam sobie taką specjalną oliwkę w żelu Penatenu przeciw rozstępom. Fajna , ale czy skuteczna to sie jeszcze okaże. Ja zresztą nie mam skłonności do rozstępów, po pierwszej ciąży nie miałam ani jednego. No poza tymi na piersiach, które mi wyskoczyły jak diabeł z pudełka po zakończeniu karmienia. ale jakoś znikły i nie ma po nich śladu.
     
  3. reklama
  4. Monika77

    Monika77 Fanka BB :)

    Ja smaruję się tylko balsamem do ciała. Jak skóra mnie swędzi na brzuchu to smaruję jeszcze jedną warstwę. Ale czytalam, że jeśli kobieta ma skłonności do rozstępów, to jej nie pomogą żadne medykamenty i kremy. Ponoć to jest tylko wymysł firm kosmetycznych by zbijać krocie na sprzedaży specjalnych i drogich kremów na rozstępy. Sama nie wiem co robić, też się zastanawiałam nad tym, czy kupić jkiś krem czy dać sobie z tym święty spokój. Ani moja mama ani siostra nie dostały rozstępów w związku z urodzeniem dzieci.
     
  5. Karlam1

    Karlam1 mamy styczniowe 2007 Mamusia Michasia :o)

    ja si eobawiam rozstepow na piersiach bo kiedys po schudnieciu mi wyszly troszke, o brzuch sie nie boje bo zawsze o niego dbalam i mialam jak sprezyna wiec chyba po rozciagnieciu nic nie bedzie, no ale tak wlasnie zastanawiam sie nad specyfikami, ponoc tez nie kazdy jest wskazany ze wzgledu na sklad.
     
  6. karola2007

    karola2007 Mamy styczniowe 2007 majowe mamy'08

    Mnie niestety wyszly rozstepy na piersiach :( nawet nie wiem kiedy mi wyszly :p na co dzien uzywam oliwki :) a rozstepy jak maja byc to i tak beda ;)
     
  7. Monika77

    Monika77 Fanka BB :)

    Karola dokładnie!

    Karlam
    też slyszałam o tym, że są specjalne kremy dla ciężarówek. Ale oczywiście mają też specjalną cenę :(
     
  8. MariaOla

    MariaOla Gość

    Najistotniejszy jest codzienny masaż tych części ciała, które są narażone na rozstępy i do niego możesz używać oliwki, balsamu lub kremu. W aptece zaproponowano mi krem z gerbera, ale kosztował 25 pln i już się kończy (3 tyg.), więc teraz zamierzam kupić z Ziaji za 15 pln. Niestety oliwka w moim przypadku zupełnie odpada, bo mam dość tłustą skórę i źle mi się robi na samą myśl. A co do balsamów (np. ujędrniających) nie wiem czy można je stosować na piersi, więc na wszelki wypadek ich nie używam.
    A i co najważniejsze ... nie smarować się po sutkach !! Mówili o tym w mamo, już jestem, ale dawno i nie pamiętam dlaczego nie wolno :)
     
  9. Elżbietka

    Elżbietka mother of two sons&angel

    ja na szczescie nie mam skłonności do rozstepowania sie, ale profilaktycznie stosuje kremik Ziaja.
     
  10. reklama
  11. aniay

    aniay Mamy styczniowe 2007 fulltime mum Moderatorka Członek załogi

    Ja sie smaruje profilaktycznie oliwka w zelu ktora sprezentowal mi kolega - braciszek przybrany na zmiane z nawilzajacym dovem :p generalnie jeste porozstepywana w roznych dziwnych miejscach (np na kolanach) a na piersiach to ze skory mam taka sieczke ze szkoda gadac( bo mi biust w przeciagu poltora roku urosl trzy rozmiary) poza tym niestety poszly mi dwa malutkie rozstepy od mojej blizny po wyrostku, a tak to narazie spokoj, ale nie ludze sie ze calkiem unikne rozstepow bo tak jak pisala Monika slyszlam ze to jest hormonalnie uwarunkowane, mogeje co najwyzej zmniejszyc, a to co bede stosowac to nie ma znaczenia generalnie, duzo wazniejszy jest sam masaz np namydlona gabka
     
  12. gufi

    gufi Październikowa Mama'06 Fan(ka)

    Monika77 - ja stosowalam kosmetyki rossmanna z serri "babydream" dla kobiet w ciazy i sa super. kosztuja ok. 9-13 zl za duza butelke. bardzo fajny jest balsam i olejek na rozstepy. duzo nie kosztuja, bardzo fajnie natluszczaja i jak na razie nie mam rozstepow :)

    pozdrawiam styczniowe mamusie :D
     

Poleć forum