reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

KROSNO, SANOK

reklama
Dołączył(a)
4 Styczeń 2006
Postów
4
Rozwiązania
0
Witam... a ja jestem z Nowego Łupkowa... do paru mieięcy meszkam na podkarpaciu... i chyba szykuje mi się kolejna przeprowadzka... jak dobrze pójdzie to do Sanoka.. :)
 
Dołączył(a)
4 Styczeń 2006
Postów
4
Rozwiązania
0
a moze znajdzie sie ktoś z moich okolic??? ja co prawda mieszkam w Nowym Łpukowie...
 

Joaska

Lipcowe mamy '05
Dołączył(a)
8 Grudzień 2004
Postów
12 113
Miasto
Stalowa Wola
Rozwiązania
0
czesc dziewuszki :)

ja tez z podkarpacia, dokladnie ze stalowej woli.........
bardzo mi milo, ze pdkarpacie udziela sie n bb :)

dorotak Dukla fajne miasteczko, mam tam przyjaciol i czasem bywam...........
 

dorotak

Fanka BB :)
Dołączył(a)
1 Grudzień 2005
Postów
1 570
Miasto
Dukla /Podkarpacie
Rozwiązania
0
Joaska miło mi że podoba Ci się Dukla, fakt małe ale wolę tu mieszkać niż w Krośnie. Do pracy do Krosna mam 20 km ale dojeżdżam razem z mężem to nie muszę kupować miesięcznego i komfort inny samochodem niż autobusem.

Oki, no ale pochwalcie się swoimi pociechami, bo jestem ciekaja jak duże macie dzieci, jak Wam idzie wychowanie, i takie tam .............. może jakieś fotki, ja też coś wkleję jak będe w domu.

Fajnie że grono się poszerza :D
 

Joaska

Lipcowe mamy '05
Dołączył(a)
8 Grudzień 2004
Postów
12 113
Miasto
Stalowa Wola
Rozwiązania
0
ja ma synka Kubusia, ma juz prawie 6 miesiecy i urodzil sie 23 lipca..............w bardzo sloneczny poranek, wlasnie wstalwalo sloneczko, dokladnie o 4:15....
a ja teraz jestem w domku, ale od wrzesnia wracam do pracy, pracuje w szpitalu powiatowym jako ratownik medyczny........

a to moj Jakub!!
 
reklama
Autor Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
M Mamy z różnych miejscowości 0
Antha Mamy z różnych miejscowości 39
Antha Rzeszów 50

Polecamy

null

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry