)
reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Myślisz o sobie, że jesteś złą matką? Czujesz się smutna, bezsilna, a może zyjesz w ciągłym strachu i obwinianiu siebie? Obejrzyj mądrą, szczerą rozmowę z jedną z babyboomowych mam na temat depresji poporodowej. Może odnajdziesz w niej siebie i pozwolisz sobie pomóc. A może znasz kogoś, kto potrzebuje pomocy. Kliknij i zobacz
reklama

Krwiak większy od pęcherzyka

wesa

Fanka BB :)
Dołączył(a)
3 Kwiecień 2008
Postów
172
Rozwiązania
0
Ja jestem 6 tc i też mam krwiak, podobnie jak ty jestem przerażona. Mam luteine i duphaston dwa razy dziennie. Nie plamilam jeszcze, mam nadzieję że nie będę i się wchlonie. L4 od początku.
 
reklama

Babyboomka

Początkująca w BB
Dołączył(a)
17 Czerwiec 2019
Postów
18
Rozwiązania
0
Ja jestem 6 tc i też mam krwiak, podobnie jak ty jestem przerażona. Mam luteine i duphaston dwa razy dziennie. Nie plamilam jeszcze, mam nadzieję że nie będę i się wchlonie. L4 od początku.
Trzymam kciuki, moj krwiak niby się zmniejszył o ok 3 mm, ale to moze byc kwestia innego pomiaru i innego sprzętu usg. O ile pęcherzyk ciazowy będzie rósł, a rosnie podobno 1mm dziennie, to krwiak bedzie wobec niego automatycznie się zmniejszal i będą większe szanse. Niech to dziadostwo się wchłonie już. 2 tydzień leżenia.
 

kasiula34

Fanka BB :)
Dołączył(a)
10 Czerwiec 2019
Postów
381
Miasto
Lublin
Rozwiązania
0
Trzymam kciuki, moj krwiak niby się zmniejszył o ok 3 mm, ale to moze byc kwestia innego pomiaru i innego sprzętu usg. O ile pęcherzyk ciazowy będzie rósł, a rosnie podobno 1mm dziennie, to krwiak bedzie wobec niego automatycznie się zmniejszal i będą większe szanse. Niech to dziadostwo się wchłonie już. 2 tydzień leżenia.
Ja 10lat temu jak byłam w ciąży z synem miałam krwiaka był dość spory dowiedziałam się jak zaczełam plamić na początku brzuch mnie bolał jak na okres brałam nospe i duphaston trwało to od 1-2 tyg ale on sam wyleciał i ciąża sie utrzymała trzymam kciuki za was kochane i wierzę że będzie dobrze pozdrawiam:biggrin2:
 

Babyboomka

Początkująca w BB
Dołączył(a)
17 Czerwiec 2019
Postów
18
Rozwiązania
0
Ja 10lat temu jak byłam w ciąży z synem miałam krwiaka był dość spory dowiedziałam się jak zaczełam plamić na początku brzuch mnie bolał jak na okres brałam nospe i duphaston trwało to od 1-2 tyg ale on sam wyleciał i ciąża sie utrzymała trzymam kciuki za was kochane i wierzę że będzie dobrze pozdrawiam:biggrin2:
Dziękuję, oby wszystko byĺo dobrze
 
Dołączył(a)
20 Czerwiec 2019
Postów
8
Rozwiązania
0
Hej dziewczyny, ja też mam krwiaka :( Wszystko zaczęło się mniej więcej w 7w (2 tyg temu) - poszłam połazić po mieście, poczułam kłucie w brzuchu i zaczęłam krwawić. Krwawienie było średnie - wystarczające, żeby przeniknąć przez spodnie, a potem zabarwić cały kibelek na czerwono, ale gdy potem kontrolowałam co 5 minut, to leciało już tylko kilka kropel żywej czerwonej krwi. Po kilku godzinach pojechałam do szpitala, pani nazwała to plamieniem i na USG wyszedł niewielki krwiak podkosmówkowy. Nie podała rozmiaru, dziecko żyło. Dostałam Luteine dopochwowo i zalecenie oszczędzania się.

Od tego czasu plamienie mam wrażenie że coraz bardziej narasta, zamiast maleć. Wczoraj tak mnie bolał brzuch w pracy, że musiałam wyjść po 4h. Na ostatniej kontroli u ginekologa 1.5 tyg temu krwiak miał 19mm x 7mm, a dziecko bodajże 14mm. Ginekolog również nie kazała leżeć w łóżku, tylko się oszczędzać. Jutro idę na kolejną kontrolę, bardzo się martwię.
 

SalsaPL

Moderator
Członek załogi
Dołączył(a)
4 Listopad 2018
Postów
3 686
Rozwiązania
0
U jednego ginka bylam na 3 wizytach i ani slowa. Dopiero jak pojechalam do swojego to mi powiedział o krwiaku. A ja sobie na czilałcie 300 km prowadziłam auto. Z racji starań kilka mcy i wieku juz wtedy na wszelki wypadek brałam dupka 2xdziennie. moj ginek zalecił 3x luteinke i oszczedzanie. Po 2 opakowaniach znowu dupek juz 2x dziennie. Na wczorajszym usg juz mniejszy ale nadal jest. Dalej sie oszczedzam nie dzwigam nic nawet torebki, chociaz czasami musze prowadzic auto ale automat wolniutko na miekkim zawieszeniu i nie po dziurach. Jak widac krwiak tylko nie lubi naglych zmian. Obciazen i stresow. Zatem na spokojnie. Bedzie dobrze:) musi byc
 

kinga30

Fanka BB :)
Dołączył(a)
20 Czerwiec 2016
Postów
12 803
Rozwiązania
4
Hej dziewczyny, ja też mam krwiaka :( Wszystko zaczęło się mniej więcej w 7w (2 tyg temu) - poszłam połazić po mieście, poczułam kłucie w brzuchu i zaczęłam krwawić. Krwawienie było średnie - wystarczające, żeby przeniknąć przez spodnie, a potem zabarwić cały kibelek na czerwono, ale gdy potem kontrolowałam co 5 minut, to leciało już tylko kilka kropel żywej czerwonej krwi. Po kilku godzinach pojechałam do szpitala, pani nazwała to plamieniem i na USG wyszedł niewielki krwiak podkosmówkowy. Nie podała rozmiaru, dziecko żyło. Dostałam Luteine dopochwowo i zalecenie oszczędzania się.

Od tego czasu plamienie mam wrażenie że coraz bardziej narasta, zamiast maleć. Wczoraj tak mnie bolał brzuch w pracy, że musiałam wyjść po 4h. Na ostatniej kontroli u ginekologa 1.5 tyg temu krwiak miał 19mm x 7mm, a dziecko bodajże 14mm. Ginekolog również nie kazała leżeć w łóżku, tylko się oszczędzać. Jutro idę na kolejną kontrolę, bardzo się martwię.
Ja mialam zalecone zeby wstawac tylko do wc za kazdym razem
 

Babyboomka

Początkująca w BB
Dołączył(a)
17 Czerwiec 2019
Postów
18
Rozwiązania
0
Ja mialam zalecone zeby wstawac tylko do wc za kazdym razem
Ja tam samo, krwiak podkosmowkowy, po lewej przy pęcherzyku ciążowym. 2.3 na 1.06 mial w 6 tygodniu. W poniedzialek kolejna wizyta. Prawie dwa tygodnie leżę. Zaczęło się od krwawienia dosc mocnego, następne 2 dni brudzenie brązowe i 3 dnia bardzo ciemne plamienia i koniec. Do tej pory żadnych plamień, wiec moze się wchłania.. Skoro mimo kreiaka dzidzia się pokazala z wiekim bijącym serduchem to znaczy, ze docieraly do niej substancje odzywcze i tlen, tlumacze sobie, ze moze byc tylko lepiej z kazdym tygodniem
 
reklama

Babyboomka

Początkująca w BB
Dołączył(a)
17 Czerwiec 2019
Postów
18
Rozwiązania
0
U jednego ginka bylam na 3 wizytach i ani slowa. Dopiero jak pojechalam do swojego to mi powiedział o krwiaku. A ja sobie na czilałcie 300 km prowadziłam auto. Z racji starań kilka mcy i wieku juz wtedy na wszelki wypadek brałam dupka 2xdziennie. moj ginek zalecił 3x luteinke i oszczedzanie. Po 2 opakowaniach znowu dupek juz 2x dziennie. Na wczorajszym usg juz mniejszy ale nadal jest. Dalej sie oszczedzam nie dzwigam nic nawet torebki, chociaz czasami musze prowadzic auto ale automat wolniutko na miekkim zawieszeniu i nie po dziurach. Jak widac krwiak tylko nie lubi naglych zmian. Obciazen i stresow. Zatem na spokojnie. Bedzie dobrze:) musi byc
A w ktorym tygodniu kwiak wykryty?
 

Nowe wątki

reklama

Konkursy i testy

Konkurs

"Ono jest całym moim światem" - konkurs z Cebuszką

Zgłoszenia przyjmujemy do 14/08/2019

Konkurs

Konkurs! Złóż życzenia Befado i wygraj świetne nagrody!

Zgłoszenia przyjmujemy do 01/09/2019

Konkurs

Back to school – konkurs z 5.10.15.

Zgłoszenia przyjmujemy do 30/08/2019

Nowe pytania

Do góry