reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Krzywa cukrowa pomocy!!!

Paulasc

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
19 Grudzień 2018
Postów
42
Rozwiązania
0
Dziewczyny, czy ktoras z was miala wynik po 2 h wiekszy niz po 1 h?
Moje wyniki:
76
130
133

Co moze znaczyc wynik po 2 h wyzszy niz po 1 h ?
 
reklama

Sylwiakp

Moderator
Członek załogi
Dołączył(a)
13 Wrzesień 2018
Postów
1 622
Miasto
Wrocław
Rozwiązania
7
ze cukier się nie metabolizuje.
zapewne ginekolog wystawi skierowanie do diabetologa, mimo że oba wyniki są w normie, to wydaje mi się że cukier powinien spadać choćby minimalnie.
u mnie 1 krzywa cukrowa była 93/140/139, dostałam skierowanie ale ze względu na graniczny wynik na czczo, powiem szczerze że diabetolog mnie olała, więc zależy od lekarza :D
 

Paulasc

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
19 Grudzień 2018
Postów
42
Rozwiązania
0
ze cukier się nie metabolizuje.
zapewne ginekolog wystawi skierowanie do diabetologa, mimo że oba wyniki są w normie, to wydaje mi się że cukier powinien spadać choćby minimalnie.
u mnie 1 krzywa cukrowa była 93/140/139, dostałam skierowanie ale ze względu na graniczny wynik na czczo, powiem szczerze że diabetolog mnie olała, więc zależy od lekarza :D


Czyli powiedziala Pani, ze jest ok? Nie dala zadnej diety, glukometru?
 

Sylwiakp

Moderator
Członek załogi
Dołączył(a)
13 Wrzesień 2018
Postów
1 622
Miasto
Wrocław
Rozwiązania
7
dokładnie. ale ta diabetolog u której byłam, ogólnie przyjęła mnie z laska, więc fajnie znaleźć ewentualnie jeśli będzie skierowanie, kogoś konkretnego :)
 

Anastka_92

Fanka BB :)
Dołączył(a)
3 Styczeń 2019
Postów
1 684
Rozwiązania
0
Dziewczyny, czy ktoras z was miala wynik po 2 h wiekszy niz po 1 h?
Moje wyniki:
76
130
133

Co moze znaczyc wynik po 2 h wyzszy niz po 1 h ?
U mnie wynik na czczo był lekko podwyzszony i ginekolog wysłała mnie na krzywa insulinowo glukozowa. Okazało się że mam początki insulinoopornosci. Jestem po jednej stracie ciąży. Obecnie biorę leki i staram się nadal.
 

Paulasc

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
19 Grudzień 2018
Postów
42
Rozwiązania
0
U mnie wynik na czczo był lekko podwyzszony i ginekolog wysłała mnie na krzywa insulinowo glukozowa. Okazało się że mam początki insulinoopornosci. Jestem po jednej stracie ciąży. Obecnie biorę leki i staram się nadal.



Ale ja jestem w ciazy wiec testu insulinowego nie mozna robic bo insulinopornosc w ciazy jest fizjologiczna
 
reklama
Do góry