reklama

Księgowość w banku?

Temat na forum 'Pogaduszki' rozpoczęty przez asiiika, 10 Sierpień 2016.

  1. asiiika

    asiiika Początkująca w BB

    Mam pytanie odnośnie księgowości, którą oferują banki?Czy ktoś z Was korzystał z tego rodzaju usług?Jeśli tak to jak to wygląda i czy jest to dobra opcja?
    Znalazłam ofertę: Link do: Usługi księgowe - faktury online, kadry i płace, usługi rachunkowe i analiza finansowa firmy W usłudze tej do mojej dyspozycji są m.in. księgowy oraz specjalista kadrowo-płacowy (kadrowy), którzy wspierają codzienne działania w firmie. Czy taka obsługa on-line jest dobrym rozwiązaniem?Jeśli tak jakie jeszcze firmy polecacie?
     
  2. tysienka88

    tysienka88 Początkująca w BB

    Na twoim miejscu raczej wybrałabym firmę, która zajmuje się tym profesjonalnie, a bank niech będzie bankiem. Jeśli masz swoją firmę, to zawsze możesz kupić program kadrowo-płacowy, który zajmie się nie tylko księgowością i rozliczaniem pracowników, ale też kadrami w firmie. Dobrym rozwiązaniem jest program od firmy Link do: Programy kadrowo-płacowe. Program kadrowy Teta HR - Unit4 Takie rozwiązanie przynosi dużo korzyści - zwłaszcza pod kątem finansowym. Można planować szkolenia, oceny pracowników i kontrolować ich kompetencje.
     
  3. reklama
  4. magda2014

    magda2014 Zaciekawiona BB

    mój mąż prowadzi niewielką firmę i korzysta z oferty księgowości w mBanku (szczegóły tutaj: https://www.mbank.pl/firmy/ksiegowosc/wiecej/ Dostęp do księgowości w mBanku jest prosty. Firma loguje się na swój rachunek, a księgowość pojawi się jako dodatkowa zakładka (do banku i księgowości są te same login oraz hasło). Za pierwszym razem przedsiębiorca będzie musiał zaakceptować regulamin korzystania z usługi i wybrać pakiet.
    W księgowości mBanku możesz wystawiać faktury klientom bądź kontrahentom. Ich dane się zapisują, więc wystawienie kolejnych będzie szybsze. Fakturę możesz wydrukować albo wysłać e-mailem. Odbiorca dostanie e-fakturę z opcją "zapłać teraz". Klikając w link, zostanie przeniesiony na stronę tzw. integratora płatności - dane do wysłania przelewu wypełnią się automatycznie.
    Faktury kosztowe, np. za paliwo, które zazwyczaj firma dostaje w formie papierowej, możesz wpisać do systemu ręcznie lub wykorzystując system OCR - robisz skan dokumentu, a program rozpozna znaki i załaduje dane. Ale uwaga, OCR nie jest w 100 proc. skuteczny, często wymaga sprawdzenia przez człowieka, czy dane zostały dobrze wprowadzone.
     
  5. Greenpo

    Greenpo Zaciekawiona BB

    Przedsiębiorca, który dopiero otwiera firmę i zgłosi się do mBanku w celu utworzenia rachunku, może liczyć na pakiet Księgowość All Inclusive w prezencie. Obsługę księgową prowadzi inFakt. Przez pierwsze 2 miesiące usługi te są darmowe, później przedsiębiorca musi płacić zgodnie z cennikiem inFaktu. Najtańszy abonament, jeżeli przedsiębiorca sam skanuje dokumenty, wynosi 149 zł za miesiąc. Jeżeli chcemy, aby dokumenty odbierał kurier, musimy opłacić wyższy abonament – minimum 199 zł co miesiąc.
     

Poleć forum