reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

kto robil zdjecia usg3d w invicta gdansk???

zielona.wampirzyca

mamusieńka
Dołączył(a)
18 Wrzesień 2006
Postów
842
Miasto
szkocja
Mam pytanie..czy ktoras z was robila sobie usg 3d w invicta w gdansku??chcialam sie dowiedziec jak to tam wyglada? ile trwa takie usg? jaki maja sprzet? czy trzea miec swoja płyte? czy ladnie widac dzieciątko???pytam, bo sama mam tam na jutro umowiona wizyte i jestesm strasznie ciekawa...:tak:
 
reklama

Carioca77

BeBonka
Dołączył(a)
7 Listopad 2006
Postów
4 338
Miasto
Sopot
wampirzyco - juz dawno po Twojej wizycie, wiec moze sama odpowiesz na to pytanie, bo i ja sie tam wybieram za jakis czas :-)
 

anineczka

królowa mrówek :P
Dołączył(a)
8 Listopad 2005
Postów
15 785
Miasto
Lubin/Irlandia/UK
Mam pytanie..czy ktoras z was robila sobie usg 3d w invicta w gdansku??chcialam sie dowiedziec jak to tam wyglada? ile trwa takie usg? jaki maja sprzet? czy trzea miec swoja płyte? czy ladnie widac dzieciątko???pytam, bo sama mam tam na jutro umowiona wizyte i jestesm strasznie ciekawa...:tak:
Bylam raz i nigdy wiecej.
Ujecia do bani,zdjec nie mam wogole i jeszcze lekarz nastraszyl,ze z serduszkiem moze byc cos nie tak i koniecznie MUSZE przyjsc na wizyte DO INVICTY do ICH lekarza kardiologa :angry:
Naciagacze :wściekła/y::wściekła/y:

P.S kolezanka,ktora byla w ciazy z blizniakami (tez z naszego froum) miala identyczna sytuacje.
 

mary78

Mama JUDYSI
Dołączył(a)
25 Luty 2008
Postów
69
Miasto
GDAŃSK
Ja bylam tydzien temu i jestem bardzo zadowolona co do opisu stanu dziecka i co do nagrania. Chodze tam od poczatku ciazy i jezeli bede miala szczescie byc jeszcze raz w ciazy to tez tam pojde naprawde polecam a dokladnie Pania dr Beate Brzózke
icon14.gif
 

rozalka

Lutówkowo-sierpniowa mama
Dołączył(a)
19 Kwiecień 2007
Postów
10 598
Ja też byłam w Invikcie(fakt,ponad rok temu),ale opis i zdjęcia super.Widać u nas nawet rysy twarzy.Ważne jest by nie iść na to USG zbyt póżno,bo pózniej mało widać,dziecko za bardzo jest przytulone juz do powłok brzucha.Ja miałam dużo wód i dzidzia była mała,więc wszystko ślicznie było widać,a zdjęcia mam super.Opis też bardzo dokładny.:tak:
Też chodziłam do pani Brzózki.
 

malgs

Aktywna w BB
Dołączył(a)
31 Styczeń 2009
Postów
71
Hej,
ja też robiłam sobie 3 badania usg w invicta w gd (w 14 tyg, 22 i po 30.) i byłam zadowolona. Zrobili mi tez zdjecia 3d i bardzo dobrze widać malutką:) Słodkie fotki.
Dokładny opis i nagranie.
Polecam szczególnie pania Brzóskę.
 
Dołączył(a)
25 Luty 2009
Postów
4
Hej, ja tez robilam tam usg i musze powiedziec ze jestem bardzo zadowolona, robilam u dr.Puzio, bardzo sympatyczny, duzo opowiadal i zartowal, polecam!
 
reklama

JKRZYMKA

sie95,wrze05,lip07
Dołączył(a)
27 Maj 2008
Postów
2 555
Miasto
Gdańsk
i ja byłam tam na USG :tak: jestem zadowolona mam wszystko na płytce:-) a niektóre fotki dałam na galerie brzuszków USG:tak:
 
Do góry