reklama

Kulinarne zachcianki Marcówek :)

reklama

Aleksp

Fanka BB :)
Dołączył(a)
9 Listopad 2012
Postów
292
Miasto
Poznań
Rozwiązania
0
Pierożki z miesem i kapustą:))


a co do zakazanych rzeczy to też na poczatku ciąży marzyłam o jednym....o ziiiimnyyymmm piwie z sokiem i tak sie męczyłam do pazdziernika, az znajoma poinformowała mnie ,że znalazła bezalkoholowe ( zupełnie bezalkoholowe, naprawde bezalkoholowe ) piwko:)) i mój ból się skończył- kupiłam, wypiłam łyk i już po zachciance:))
 

Monisia-1980

Fanka BB :)
Dołączył(a)
26 Wrzesień 2012
Postów
256
Miasto
woj.łódzkie
Rozwiązania
0
Podaję obiecany przepis na PĄCZKI

Jest to sprawdzony przepis mojej teściowej.Z tego przepisu wychodzi około 35pączków:

Składniki:
75dag mąki (najlepiej szadkowskiej)
6dag drożdźy
3/4 szklanki mleka
4 żółtka
3 jaja całe
0,5 szklanki cukru zwyklego
20 gram spirytusu
0,5 kostki masła
marmolada (około 0,5 kg zalezy ile kto wkłada)

Wykonanie:
Drożdźe wymieszać z łyżką cukru, 2 łyżkami mąki, połowa ciepłego mleka(nie za ciepłe)-ta mieszanka najlepiej niech poczeka ze 20-30min zanim się ją doda do mąki.
Jaj,żółtka upić na parze z cukrem.
Tłuszcz roztopić w osobnym garnku.
Do mąki wlać bite jaja,resztę ciepłego mleka,wyruszone drożdże,spirytus.Dobrze wyrobić.Po trochu dodawać ciepłego tłuszczu(roztopionego masła) i wyrabiać wyrabiac.
Zostawić w ciepłym miejscu na 30min,później podzielic sobie na kawałki i zacząć lepić pączki z nadzieniem.Takie pączki jeszcze surowe najlepiej jakby odpoczęły jakies 15 min przed wrzuceniem na tłuszcz.

Pączki wrzucać częścią zalepioną do góry i piec pod przykryciem,a drugą stronę juz bez przykrycia:)

Wszystko.

Ostatnio robiłam je pierszy raz w zyciu i taki laik jak ja zrobił dobre pąki-zachcianka została zaspokojona;-)
 

basiatoja

Fanka BB :)
Dołączył(a)
22 Październik 2012
Postów
1 300
Miasto
Pomorskie
Rozwiązania
0
A ja dziś wykombinowałam risotto z kurczakiem po chińsku :) taki słony smak to cos dla mnie! :)
tylko żeby znowu zgaga się nie pojawiła... :(
 

anka26_x_07

Mama Laury :)
Dołączył(a)
14 Kwiecień 2007
Postów
9 164
Miasto
Grevenbroich/DE
Rozwiązania
0
Na jutro planuje smazona kielbase z cebulka :)) Juz mi slinka leci
Dzis byla fasolka po bretonsku :)
No i oczywiscie musli na sniadanko:-D
 
Dołączył(a)
17 Lipiec 2012
Postów
363
Rozwiązania
0
Musli na śniadanie to podstawa! U mnie koniecznie muszą być do tego truskawki :)
 

Herbata

Fanka BB :)
Dołączył(a)
7 Lipiec 2011
Postów
2 526
Rozwiązania
0
anka ciekawe kiedy Ci sie zmieni smak? ja ogolnie mialam jadlowstret po porodzie wiec teraz jem ile moge :-p
 
reklama

basiatoja

Fanka BB :)
Dołączył(a)
22 Październik 2012
Postów
1 300
Miasto
Pomorskie
Rozwiązania
0
Fajnie by było mieć tu jakąś listę co można jeść, a co nie gdy się karmi :)
 

Nowe wątki

reklama

Konkursy i testy

Konkurs

Zbudujmy coś razem. Konkurs z Alexandrem

Zgłoszenia przyjmujemy do 27/05/2019

Test

Przetestuj kołdrę obciążeniową Senso-Rex™

Zgłoszenia przyjmujemy do 26/05/2019

Konkurs

Sport&Fun. Konkurs z Alexandrem

Zgłoszenia przyjmujemy do 27/05/2019

Konkurs

Zagrajmy w coś! Konkurs z Alexandrem

Zgłoszenia przyjmujemy do 27/05/2019

Nowe pytania

Do góry