reklama

Kwiecień 2009

Temat na forum 'Dzieci urodzone w kwietniu 2009' rozpoczęty przez wrobelek85, 31 Lipiec 2008.

  1. wrobelek85

    wrobelek85 18.08.2008 zawsze w sercu

    Kochane mam 2 kreseczki i jestem raz w niebo wzięta raz załamana. Ale teraz to zostaje już się tylko cieszyć bo już nic się zrobić nie da. Mam problemy kwestii finansowej dlatego się martwię, ale myślę że jakoś to będzie!:-) Mam termin chyba na 6 kwietnia ale jeszcze nie mam pewności, wolę się upewnić po badaniu. Pozdrawiam Wszystkie szczęśliwe kwietniowe mamuśki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;-)
     
  2. celinka83

    celinka83 Mama Bartusia i Adasia

    Wrobelek wielkie gratulacje :-D Wszystko na pewno sie ułoży ;-)
     
  3. reklama
  4. Myfa80

    Myfa80 mama Hubcia i Wojtusia

    hejka
    jestem kolejna kwietniówką 2009 :-)
    przydałoby sie założyć wątek dla kwietniówek bo widze ze na marcu sie konczy...

    pozdrowionka dla przyszlych mamus...


    ja juz w sumie jestem mam 2,5 letniego synka teraz licze na córunie
     
  5. Sofik

    Sofik Wiara Czyni Cuda

    Witam

    Gratuluje!!!!!!!!!!!!!!!

    Lekarz wyliczył termin na 2 kwietnia ale ja sama na 31 marca...

    Jestem juz na watku marcowym ale Kwiecien tez bedzie mi bliski sercu bo jestem na przełomie marca i kwietnia ;-)

    Mam juz 2.8 miesieczna córeczka teraz czekamy na synka- ale chyba najwazniejsze zeby było zdrowe...

     
  6. Myfa80

    Myfa80 mama Hubcia i Wojtusia

    Sofik ja mam na 1 kwietnia 2009 termin wg OM, ale poniewaz podobnie mialam z synkiem zakladam ze malenstwo moze przyjsc pod koniec marca :-)dlatego tez tam sie zapisalam na forum :-)
    jejku masz takie melnstwo :-) ja po porodzie Huberta daleka bylam od planow na kolejna ciaze, ale wkoncu dojrzalam do nastepnego :-)poza im mniejsza roznica wieku jak mowia tym fajniej...
     
  7. wrobelek85

    wrobelek85 18.08.2008 zawsze w sercu

    No gratuluję dziewczyny. Dla mnie to będzie pierwsze maleństwo i przyznaje strasznie się boję. Ja na razie nie mam potwierdzenia medycznego, ponieważ jestem w Holandii, a tu zbytnio nikt się ciążą nie przejmuje. Nie dość, że ginekolog nawet mnie nie zobaczy (poza porodem), ciążę prowadzi położna) to muszę jeszcze czekać na badania 3 tygodnie. Boję się, ale też cieszę.
     
  8. Myfa80

    Myfa80 mama Hubcia i Wojtusia

    czyli podobnie jak w Anglii, bedzie dobrze :-) pol roku temu rodziła w Londynie moja szwagierka i położna bywa dokladniejsza czasem niz gin. Bedzie dobrze :)
     
  9. gosiaczek1973

    gosiaczek1973 potrójna mamuśka

    to i ja się witam, dzisiaj zobaczyłam upragnione 2 kreseczki, termin mam na 14 kwietnia. Mamy już 2 córki, i teraz wypatrujemy synusia, mamy nadzieję że się udało, staraliśmy się 13 cykli.
    Buziaki dla wszystkich zafasolkowanych.
     
  10. reklama
  11. Myfa80

    Myfa80 mama Hubcia i Wojtusia

    Gratulacje...

    my mamy jakies takie szczescie ze jakos nie mozemy za dlugo nacieszyc sie sexem bez zabezpieczen :-) w sumie dobrze chociaz po tym maluszku bedzie trzeba zaprzestac....wiecej nie planuje maluszkow...


    Sofik
    fajnie ze mamy maluchy w tym samym wieku prawie.....
     
  12. wrobelek85

    wrobelek85 18.08.2008 zawsze w sercu

    Gratuluje Gosiaczku!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Trochę zazdroszczę Sofi, Myfie i Celince one już raz to przeszły, a ja nie wiem co mnie czeka.
    Dzisiaj powiedziałam szefowi (cieszył się) i powiedział, że coś wymyślimy!!!!!!!! Kochany szef, drugego takiego to ze świeczką szukać, przez to zastanawiam się co dalej:confused:


    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Ostatnia edycja: 3 Sierpień 2008

Poleć forum