reklama

Kwietnioweczki z UK

reklama

mika414

Fanka BB :)
Dołączył(a)
19 Listopad 2013
Postów
2 612
Miasto
L
Rozwiązania
0
Ja po wizycie u lekarza :)
Wszystko super. Łożysko poszło w górę wiec z jego strony nie ma zagrożenia cesarką :)
Mój synio waży teraz 488g ! Kawał chłopaka. Mój lekarz powiedział, że nie wie gdzie on się mieści bo na 22 tc nie mam prawie w ogóle brzucha :) mimo to wszystko w Nim OK :D
 

dolores007

Początkująca w BB
Dołączył(a)
18 Sierpień 2013
Postów
15
Rozwiązania
0
Gratulacje :) mika414 i tygryseczek ja z kolei mam teraz wizyte w tym tygodniu u GP pewnie nic mi nowego nie powie:blink:
 

sylwunia24

Początkująca w BB
Dołączył(a)
1 Sierpień 2013
Postów
20
Rozwiązania
0
Hej dziewczyny! mam pytanko może któraś z was słyszała o łożysku ułożone na przedniej ściance czy to jest normalne? Byłam prywatnie u lekarza i mi powiedział ze to normalne ale jak czytam na necie to się trochę przestraszył? może któraś z was słyszała o tym?
 

mika414

Fanka BB :)
Dołączył(a)
19 Listopad 2013
Postów
2 612
Miasto
L
Rozwiązania
0
Ja miałam zachodzące na szyjkę. Ale ufffffff juz nie ma po tym śladu :)
Wiec nie wypowiem sie wiecej bo nie wiem czy to to samo.
 
Autor Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
Anek@ Dzieci urodzone w kwietniu 2006 83

Nowe wątki

reklama

Konkursy i testy

Konkurs

Odważnie, lecz bezpiecznie – instakonkurs z Bella Baby Happy

Zgłoszenia przyjmujemy do 04/07/2019

Test

Przetestuj Mleczko ochronne SPF 50 o zapachu wanilii Lirene KIDS

Zgłoszenia przyjmujemy do 12/06/2019

Nowe pytania

Do góry