reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Laktator - jaki wybrać?

Suprise87

Fanka BB :)
Rozwiązania
0
Pytanie szczególnie do mam już doświadczonych w temacie - jaki laktator polecacie? Ręczny czy elektryczny? Możecie z czystym sumieniem polecić jakieś konkretne marki/modele? Jestem zielona w temacie i trudno mi podjąć decyzję. Czy może na początek kupić ręczny i zobaczyć, jak się sytuacja rozwinie i czy elektryczny w ogóle będzie potrzebny? Będę wdzięczna za każdą opinię :)

reklama

Anita1990

moderatorka
Członek załogi
Rozwiązania
0
Pytanie szczególnie do mam już doświadczonych w temacie - jaki laktator polecacie? Ręczny czy elektryczny? Możecie z czystym sumieniem polecić jakieś konkretne marki/modele? Jestem zielona w temacie i trudno mi podjąć decyzję. Czy może na początek kupić ręczny i zobaczyć, jak się sytuacja rozwinie i czy elektryczny w ogóle będzie potrzebny? Będę wdzięczna za każdą opinię :)
W pierwszej ciąży kupiłam lovi elektryczny i mega żałuje. Nie używałam go w ogóle a kosztował po da 400zl. Wstrzymaj się może nie będzie potrzebny

Ika88

Miasto
Wrocław
Rozwiązania
0
Miałam ręczny Avent i jak dla mnie jest to zbyt męczące, dlatego przerzuciłam się na Medela Swing i to było to :)

Aguu

Rozwiązania
5
W pierwszej ciąży kupiłam lovi elektryczny i mega żałuje. Nie używałam go w ogóle a kosztował po da 400zl. Wstrzymaj się może nie będzie potrzebny