reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy można nauczyć dziecko spać? Jeśli ledwo żyjesz z niewyspania musisz to zobaczyć. Może ta metoda u was się sprawdzi. Czy trening snu ma sens?

    Jak chronić dzieci przed seksualizacją i mądrze edukować. Nie przegap!

    A zdążysz wysłać zgłoszenie i wygrac Lego Duplo? Teraz

reklama

Legionowo i okolice

lui79

Zaangażowana w BB
Dołączył(a)
8 Styczeń 2006
Postów
102
Rozwiązania
0
Witam!mam pytanie -czy są tu jakieś mamy z Legionowa lub okolic?Miło byłoby porozmawiać a może spotkać sie na jakimś spacerku ;).Pozdrawiam!
 
reklama

Milusia

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
28 Luty 2006
Postów
39
Rozwiązania
0
Jestem mamą 13 miesięcznego bobasa,też chętnie spotkam się na jakimś spacerku dogadajmy się kiedyś.Pozdrawiam Ciebie i Twoje maleństwo.
 

lui79

Zaangażowana w BB
Dołączył(a)
8 Styczeń 2006
Postów
102
Rozwiązania
0
Hej Milusia!Nie wiem czy dostałaś moją wiadomość na privie.Podałam ci tam mój nr GG.Pozdrawiam!
 

Milusia

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
28 Luty 2006
Postów
39
Rozwiązania
0
Dostalam ale moje gg gdzies mi znikło a tak po zatym to jestesmy baardzo bliskimi sąsiadkami.
 

woloszki

Kocham M&M i D2 :*
Dołączył(a)
14 Marzec 2006
Postów
4 190
Miasto
Legionowo
Rozwiązania
0
lui79 pisze:
Witam!mam pytanie -czy są tu jakieś mamy z Legionowa lub okolic?Miło byłoby porozmawiać a może spotkać sie na jakimś spacerku ;).Pozdrawiam!
Czesc
moze zaczne od tego ze w Legionowie bede mieszkac dopiero jak urodze drugiego bobaska, narazie jestesmy w trakcie wyposazenia domku i remontowania:)))
Ale fajnie by bylo pogadac z kims, dowiedziec sie o miescie i innych rzeczach, bo nikogo tam nie bede znala:(((( przeprowadzamy sie tam z wielkopolski.

Pozdrawiam
 

lui79

Zaangażowana w BB
Dołączył(a)
8 Styczeń 2006
Postów
102
Rozwiązania
0
Witaj woloszki!Ja mieszkam tu już 6 lat ale prawde mówiąc to wszystkie koleżanki mam w Warszawie i teraz też szukam znajomych :),kiedy dokładnie tu zamieszkasz?Chętnie sie z tobą spotkam żeby pogadać.Pozdrawiam!
 

woloszki

Kocham M&M i D2 :*
Dołączył(a)
14 Marzec 2006
Postów
4 190
Miasto
Legionowo
Rozwiązania
0
lui79 pisze:
Witaj woloszki!Ja mieszkam tu już 6 lat ale prawde mówiąc to wszystkie koleżanki mam w Warszawie i teraz też szukam znajomych :),kiedy dokładnie tu zamieszkasz?Chętnie sie z tobą spotkam żeby pogadać.Pozdrawiam!
Czesc
Jeszcze nie wiem kiedy zamieszkam na stale w Legionowie, mielismy juz sie wprowadzic pod koniec marca ale chyba nic z tego nie wyjdzie. Po pierwsze mam zamiar rodzic u mamy w miescie a po drugie to dopiero 34 tydz ciazy a juz mam skurcze i skrocona szyjke macicy wiec nie chce zabardzo ryzykowac. I chyba dopiero zakwaterujemy sie w naszym mieszkanku po porodzie, chodz juz bym bardzo chciala byc na swoim:))))
Pozdrawiam
 

Milusia

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
28 Luty 2006
Postów
39
Rozwiązania
0
Woloszki widzę że Lui już Cię przywitała ja również witam Cię w skromnych progach Legionowa.Jak sie już przeprowadzisz to daj znać.A póki co to gdzie Twój domek ma stanąć.Zorganizujemy z Lui male powitanko zwłaszcz, że będziesz miala malego bobaska.Oby wszystko było w porządku i życzę zdrówka Tobie,Tobie i Tobie.
Agnieszka
 

woloszki

Kocham M&M i D2 :*
Dołączył(a)
14 Marzec 2006
Postów
4 190
Miasto
Legionowo
Rozwiązania
0
Milusia pisze:
Woloszki widzę że Lui już Cię przywitała ja również witam Cię w skromnych progach Legionowa.Jak sie już przeprowadzisz to daj znać.A póki co to gdzie Twój domek ma stanąć.Zorganizujemy z Lui male powitanko zwłaszcz, że będziesz miala malego bobaska.Oby wszystko było w porządku i życzę zdrówka Tobie,Tobie i Tobie.
Agnieszka
Witaj,
rozpedzilam sie troche mowiac o domku chodzilo mi o mieszkanko:)))) A bedziemy mieszkac na osiedlu Nowy Bukowiec. A jak juz sie tam pojawie na stale to napewno dam znac:))))
Pozdrawiam
Ps. Bede tam w przyszlym tygodniu i czy mozecie mi polecic jakis porzadnie zaopatrzony sklep z meblami w legionowi lub w najblizszej okolicy?
 
reklama

Milusia

Zaciekawiona BB
Dołączył(a)
28 Luty 2006
Postów
39
Rozwiązania
0
Kupowałam swoje meble w meble emilia seria black end red visa vi "Błękitnego Centrum" wszyscy to znają.Ale jak będziesz i dasz znać to coś się wyszpera.Będę w kontakcie z lui to może sie cos wymyśli.
 

Polecamy

null

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry