reklama

LEK MACMIROR prosze o pomoc!!

Temat na forum 'Potrzebuję porady' rozpoczęty przez NowaNatka, 3 Wrzesień 2015.

  1. NowaNatka

    NowaNatka Fanka BB :)

    kochane wczoraj gin stwierdzil zapalenie pochwy i pzepisal mi lek macmiror do pochwowo. zaapliowalam go na noc rano zobaczylam duzo zoltej wydzieliny na majtkach przerazilam sie . wydzielina byla raz gesta a raz wodnista i mocno zolta. czy ktoras z was tak miala ?? jestem w 18 tc prosze o porade
     
  2. andzelika87

    andzelika87 Fanka BB :)

    Mi się wydaje, ze to była rozpuszczona tabletka nic po za tym, tak miałam biorąc luteinę.
     
  3. reklama
  4. PanaKotka

    PanaKotka Czekam, Skarbeczku :*

    Przy macmirorze to normalne. Wszystko jest w porządku. Stosuj dalej. Ja w czasie brania macmiror noszę większe wkładki, bo tej wydzieliny w połączeniu z rozpuszczonym lekiem potrafi być na prawdę sporo i wydobywa się cały dzień. Lekarz powiedział także, aby rano się nie podmywać, aby lek cały czas działał także między wargami sromowymi. To bardzo dobry, skuteczny lek, warto więc się przemęczyć :)
     
  5. Elenna

    Elenna Fanka BB :)

    Ginekolog powinien Ci powiedzieć, że tak jest po tych globulkach. One dość obficie wypływają, a śluz będzie lekko żółty nawet 2-3 dni po zakończeniu kuracji. Brałam wielokrotnie i zawsze tak było.
     

Poleć forum