reklama

łożeczko turystyczne

Temat na forum 'Niezbędnik podróżnika' rozpoczęty przez drogba, 8 Luty 2010.

  1. drogba

    drogba Zaciekawiona BB

    nasza Basia niedlugo skonczy roczek i chcielibysmy wybrac jej jakies łóżeczko turystyczne, co by mogla z nami wyjechac na wakacje, czy bezpiecznie nocowac u dziadkow. Swoje lozko domowe ma drewniane i niechcemy tego zmieniac. Prosimy o jakies informacje jakie wybrac, najlepiej jakby ktos z wlasnego doswiadczenia w uzytkowaniu takiego lozeczka podzielil sie uwagami.
    Podstawowa rzecz dla nas to zeby bylo mocne i stabilne bo Basia juz waży około 11 kg wiec zeby sie nagle nie okazalo ze jest n/p do 12 kg, tak zeby posluzylo do 3 latek chociaz...
     
  2. anastasia85

    anastasia85 Początkująca w BB

    Witam! Moja koleżanka też miała podobny problem. Dokonała zakupu przez internet. Zaopatrzyła się w sklepie Presto.
     
  3. reklama
  4. mammusia

    mammusia Zaciekawiona BB

    Ja polecam łóżeczko graco contour prestige. Producent zapewnia, ze wystarcza do trzeciego roku życia, bo potem służy także za kojec (przekonam się o tym za jakiś czas, bo moja mała ma dopiero trzy miesiące:) ). Łatwo się składa, ma kółka do transportu i jest naprawdę estetyczne (mamy czerwone). dodatkowo ma taki wibrujący materacyk z wyłącznikiem czasowym - moja mała bardzo go docenia:)
     
  5. mamaA

    mamaA Fanka BB :)

    Jak tylko moje dziecko skończyło rok zabierałam go ze sobą dosłownie wszędzie. Nawet przez moment myślałam o tym, by kupić mu specjalne łóżeczko turystyczne,ale szybko porzuciłam ten pomysł. Według mnie nie ma takiej potrzeby, no chyba,ze naprawdę nie ma się już na co wydawać pieniędzy:)
     
  6. matka_polki

    matka_polki Aktywna w BB

    A mi bardzo łóżeczko turystyczne się przydaje i nie żałuję, że je kupiliśmy ani przez chwilę. Akurat mamy model od jane, jest świetne. teraz uzywam go w domu jako kojec, mała się nie obija o szczebelki, jak w drewnianym łóżeczku. Łozeczko jane jest o tyle fajne, ze ma rozsuwana podloge, czyli jak dzidzius jest maly, to spi wyzej, a jak wiekszy - to rozsuwa sie zamek i juz jest lozeczko dla wiekszego dziecka. Super pomyslowe rozwiazanie :) Poza tym sklada sie do tak malych rozmairow, ze bez problemu miesci sie do bagaznika. My duzo jezdzimy, to dla nas wazne.
     
  7. mazitatus

    mazitatus Zaangażowana w BB

    Witam
    Polecam również spojrzeć na wcześniejszy temat, bowiem jest zdublowany> http://www.babyboom.pl/forum/niezbednik-podroznika-f28/lozeczko-turystyczne-27091/

    Znajdziecie tam również kilka ciekawych opinii i tematów w sprawie łóżeczek :nerd:.
    Warto tutaj jedynie rozróżnić łóżeczka, bowiem są dwa typy, albo łóżeczka typowo turystyczne, gdzie ważna jest waga, wielkość i mobilność.
    W typ przypadku też ważne jest jaki czas spędzamy w danym miejscu i jaki transport wybieramy. :blink:
    Oraz łóżeczka turystyczne, jednak z przeznaczeniem domowym. Są to przeważnie standardowe rozmiary łóżeczek, gdzie możemy wstawić standardowy materac traktując je jako łóżeczko stacjonarne.
    To tyle, życzę miłej lektury :-).

    Dla podróżujących warto może też odświeżyć temat nosidełek, bowiem sezon letni się zbliża ;-) Temat również jest poruszony wcześniej, może warto więc kontynuować. ;-)
     
  8. mammusia

    mammusia Zaciekawiona BB

    Popieram pomysł rozwinięcia tematu przed wakacyjnymi wojażamy:)
    A tak jeszcze jako uzupełnienie swojego postu - gdybym wcześniej wiedziała, ze te łóżeczka turystyczne graco sa takie funkcjonalne to chyba nie zdecydowałabym się na zakup normalnego tylko w domu tez używałabym tego turystycznego. mam drewniane i cały czas się boję,że mała wyrżnie głową w sztachetki, a w tym graco jest siatka, wiec może się o nia obijać ile wlezie:)
     
  9. kluska77

    kluska77 Zaciekawiona BB

    Ja tak w ogole jestem zwolennicza lozeczek turystycznych jako jedynej opcji :-)). My celowo nie kupilismy drewnianego tradycyjnego, bo z doswiadczen kolezanek wiedzialam, ze maluch i tak czesciej nocuje z rodzicami w lozku. a grat stoi i sie kurzy. Nasza Basia nie zna wiec drewnianego lozeczka wcale :-). A poza tym - mi akurat te drewniane, ze szczebelkami sie jakos nie podobaly. Uwazam, ze takie turystyczne jest more user friendly, a i ladniejsze sa z reguly, choc to akurat kwestia gustu. My kupilismy Jane, za ok 400pln, wiec nie jakies strasznie drogie, a firma porzadna. Nasze ma 2 poziomy, teraz juz od jakiegos czasu uzywamy tego nizszego. Przy niemowlaku bardzo praktyczny jest ten pierwszy poziom
     
  10. reklama
  11. matka_polki

    matka_polki Aktywna w BB

    No właśnie, to jest ten problem z obijaniem się dziecka. Moja córcia też niejeden siniak zawdzięcza łóżeczku z drewnianymi szczebelkami. Kupiliśmy więc turystyczne i teraz używamy go jako kojec. Super się sprawdza. Gdzieś już tu o tym pisałam.
     
  12. mammusia

    mammusia Zaciekawiona BB

    No i tak sobie przemyslałam i zamieniłam łóżeczko drewniane na to turystyczne:) A tamto oddałam do komisu - myslicie, ze po takich opiniach ktoś się jeszcze skusi:)? Za to po małej nie widzę, zeby "bolesnie" odczuła stratę starego łóżeczka:)
     

Poleć forum