reklama

Lutóweczki 2008-wątek główny

reklama

Ania31

Mamy lutowe'08
Dołączył(a)
14 Czerwiec 2007
Postów
884
Rozwiązania
0
Czekam na telefon od męża czy juz wyjechal do domu. Bedzie dopiero w nocy z poniedzialku na wtorek a my w domu już nie możemy sie doczekac. 2 tygodnie rodzinka w komplecie bedzie.
 

ma_dzi_ulka

Mama Julki i Olafa
Dołączył(a)
8 Listopad 2007
Postów
415
Miasto
uk
Rozwiązania
0
Rekinasia mala rosnie jak na drozdzach i jak pewnie nie jeden lutowy dzieciaczek:)
Pozdrawiamy
 

Syneczki3

Mama 24 godz. na dobę :D
Dołączył(a)
30 Sierpień 2008
Postów
1 765
Miasto
Września
Rozwiązania
0
Madziulka witam :tak: my się nie miałyśmy okazji poznać ;-) Prześliczna córeczka :-D

Dziewczyny :-:)-:)-( na 85 % mam niedrożne jajowody :-:)-:)-( nie wiadomo skąd nie wiadomo dlaczego ale nic już na liście nie zostało prócz nich :-:)-:)-( 22 się dowiem na 100% aż mi się nie chce tam iść :-:)-:)-(
Mało tego gdybym miała niedrożny tylko jeden to prędzej czy później przez te 6 miesięcy starań coś by się już zdziałało bo ponoć owuluje co miesiąc inny jajnik a w każdym razie powinien a u mnie nic a wiec albo niedrożne oba albo owuluje za każdym razem tylko ten jeden z zatkanym przewodem doprowadzającym :-:)-:)-(
Oczywiście jest możliwość laparoskopijnego udrożnienia ale bardzo rzadko przynosi to zamierzony rezultat. :-:)-:)-(
Już większą szansą na poczęcie jest zostawić to tak jak mam a zabrać się za in vitro bo inaczej mi nic tam nie przejdzie ale nie mam 10 tyś na wydaniu a życ za coś też trzeba :-:)-:)-(
Słowem dolina !!! Tak źle to mi jeszcze nie było.
 

ma_dzi_ulka

Mama Julki i Olafa
Dołączył(a)
8 Listopad 2007
Postów
415
Miasto
uk
Rozwiązania
0
Syneczki2- nie jestem jeszcze calkiem w temacie ale mniej wiecej sie rozeznalam przytocze ci historie mojej kuzynki bo urodzila coreczke 6 lat temu i chciala zajsc w ciaze max 6 miesiecy pozniej, ale jakos sie nie udawalo wiec udala sie do lekarza i po wstepnych badaniach powiedziano ze ma mniej wiecej taki problem jak ty, pozniej ja leczyli i po jakims miesiacu stwierdzili ze jednak jej nic niejest i moze sie starac, starala sie prawie 5 lat bo synek ma teraz 4 miesiace. I pytajac lekarzy dlaczego tak dlugo to sami w koncu nie wiedzieli co odpowiedziec skoro zdrowa dziewczyna starala sie tyle czasu??? Powiem ci ze sa rozne przypadki wiec nie ma sie co dolowac tylko podniesc glowe do gory i wszystko jakos sie rozwiarze.........Bardzo szczerze zycze powodzenia i powrotu do zdrowka!!!!
 

Syneczki3

Mama 24 godz. na dobę :D
Dołączył(a)
30 Sierpień 2008
Postów
1 765
Miasto
Września
Rozwiązania
0
DZIEWCZYNY NIE DALEJ NIŻ 30 MINUT TEMU ZROBIŁAM TEST CIĄŻOWY WYNIK JAKI MI POKAZAŁ TO DWIE ŚLICZNE KRECHY !!!!!!!! :-D:-D:-D
No t druga to bladziocha jeszcze bo okres miał przyjść wczoraj max dziś i nie robiłam z porannego moczu a takiego zbieranego przez 30 minut po śniadaniu ale jednak jest :-D:-D:-D
Oby teraz przy tej nadżerce się pięknie zagnieździła moja zygotka :-) po obiedzie biegnę po drugi test i witaminki a co trzeba potwierdzić wspaniała nowinę :-D a 22 ginekolog :-)



madziulko podziwiam odporność kuzynki, ja bym się wykończyła emocjonalnie. Po tym niespełna roku a w zasadzie 6 miesiącach intensywnych starań brak mi sił co miesiąc był płacz.
 

Ania31

Mamy lutowe'08
Dołączył(a)
14 Czerwiec 2007
Postów
884
Rozwiązania
0
syneczki nie było mnie troche a tu prosze takie wieści WIELKIE GRATULACJE i szczęśliwych spokojnych kolejnych miesiecy mniej stresu oczywiscie wiecej usmiechu i pozytywnego myślenia. Trzymam kciuki za WAS!!!!
 
reklama

Nowe wątki

reklama

Konkursy i testy

Konkurs

Zbudujmy coś razem. Konkurs z Alexandrem

Zgłoszenia przyjmujemy do 27/05/2019

Test

Przetestuj kołdrę obciążeniową Senso-Rex™

Zgłoszenia przyjmujemy do 26/05/2019

Konkurs

Sport&Fun. Konkurs z Alexandrem

Zgłoszenia przyjmujemy do 27/05/2019

Konkurs

Zagrajmy w coś! Konkurs z Alexandrem

Zgłoszenia przyjmujemy do 27/05/2019

Nowe pytania

Do góry