reklama

Macierzynstwo po 40-ce

Temat na forum 'Mamy z Norwegii' rozpoczęty przez Jagula74, 27 Lipiec 2015.

  1. Jagula74

    Jagula74 Początkująca w BB

    Czesc dziewczyny jestem tu nowa ale czytam was od dluzszego czasu juz :-) Jestem w 7 tyg ciazy, mojej pierwszej wyczekanej ciazy i strasznie sie zamartwiam wiekiem i tym ze w Norwegii nie otrzymam takiej opieki jak w Polsce. Mieszkam kolo Drammen i za tydzien chce sie wybrac do kliniki ginekologicznej na usg sprawdzic czy serduszko bije:tak: Jestem ciekawa czy sa w mojej okolicy 40ki w ciazy. To calkiem nowe doswiadczenie dla mnie. Pozdrawiam wszystkie mamy i przyszle mamy ktore mieszkaja w Norwegi:-)
     
  2. Jagula74

    Jagula74 Początkująca w BB

    ojej a co tu taka cisza:-( Myslalam ze znajde na tym forum jakas bratnia dusze ale chyba sie ciezko do Was przebic hmm. Jestem juz po pierwszym serduszkowym usg, strasznie sie balam ale jest wszystko w porzadku, malenstwo ma 9 mm i bije serduszko ufff jaka ulga.:-)
     
  3. reklama
  4. Kafabi

    Kafabi Początkująca w BB

    witajcie :) jestem nowa na forum co prawda nie mam jeszcze 40 lat, ale chetnie do Was dołącze dziewczyny.Nie wiem czy ktos jeszcze tutaj udziela sie, ale może akurat któraś z Was sie odezwie ;) Jagula ​gratuluje !! i cieszę sie że serduszko bije :) pozdrawiam
     

Poleć forum