reklama

Mama! Modnie i szykownie

Temat na forum 'Dzieci urodzone w grudniu 2011' rozpoczęty przez inka85, 14 Październik 2012.

  1. inka85

    inka85 Mamusia Aleksego

    postanowiłam założyć nowy temat bo ostatnio sporo o modzie/ciuchach/butach było i myślę, że fajnie mieć taki "swój" kącik z linkami, pomysłami, inspiracjami!

    może kogoś zaciekawi :
    Obuwie UGG

    szukając butów trafiłam na fajną promocję i już zamówiłam :-)
     
  2. Milva

    Milva Zbójkowa mama;)

    oo super wątek:)Motywujący do ogarnięcia się czasem choć:-)
    Inka daj znać jak dojdą czy wszystko ok! Jaki kolor wzięłaś? Bo ja myślę o orzechowych.
     
  3. reklama
  4. Net-ka

    Net-ka Ninkowa Mamusia

    Ja noszę UGG!!!! Są super ;)
     
  5. inka85

    inka85 Mamusia Aleksego

    Milva wzięłam orzechowe długie i czarne krótkie :-)
    myślałam nad piaskowymi ale jakoś mi nie podeszły, bo za jasne!
     
  6. Milva

    Milva Zbójkowa mama;)

    ooo to czekam z niecierpliwością na relację !!

    Byłam po pieluchy w Biedronce i od jutro są dostępne Emu biedronkowe za 30zł;) Jak dostanę rozmiar wieczorem jeszcze to wezmę sobie do chodzenia na podwórko, ale pewnie wszystko wysprzedają jak znam życie....
     
  7. Net-ka

    Net-ka Ninkowa Mamusia

    Milva moja teściowa i jej córka-bladź- mialy w zeszłym roku te Biedronkowe, do latania. Fajne i jak się o nie dba to można pochodzić długo.. w każdym razie też są ciepłe. W tamtym roku były fajne kolory... Podobały mi się siwe ;)
    Z UGG ja mam brązowe i fioletowe albo granatowe-nie rozróżniam... No i jeszcze takie do kolan beżowy jakby... też taki dziwny kolor. Ale te stoją u rodziców i w zeszłym roku ich nie nosiłam.
     
  8. kota-behemota

    kota-behemota Q & H team

    jak ja potrzebowałam takiego tematu! :)
    i takiej zachęty do zakupu kolejnej pary butów hehe, ja mam póki co długie ciemne brązowe Emu, ale jakies krótkie UGGi chyba chętnie by zamieszkały obok emusków w mojej szafie, szczególnie te piaskowe z guziczkami mnie urzekły :))
     
  9. Milva

    Milva Zbójkowa mama;)

    A jakie macie propozycje kurtki na zimę? Jaki krój ...muszę coś kupić,a nie wiem co teraz modne ... kurtka tylko w kolorze czarnym bądz innym ciemnym wchodzi w grę.
     
  10. reklama
  11. aga7602

    aga7602 Fanka BB :)

    Przyłączam sie do pytania Milvy-szukam jakieś fajnej i ciepłej kurtki na zime i na razie nic mi sie nie podoba:(
     
  12. Phelania

    Phelania Mama 2 urwisów :P

    Inka- fajne te butki tylko u mnie odpadaja bo mam za gruba łydke:wściekła/y:
     

Poleć forum