reklama

mamusie grudniowe:)

Temat na forum 'Dzieci urodzone w grudniu 2006' rozpoczęty przez Marthusia, 29 Marzec 2006.

  1. Marthusia

    Marthusia mama Lenulca i Fasolki:)

    witam wszystkie przyszłe mamusie grudniowe( których jeszce nie widać) i gratuluje serdecznie zycząc duzo zdrowia na całe 9 miesięcy:)
     
  2. Mihir

    Mihir Gość

    Marthusia
    Już czekam az pojawia sie grudniowe mamy:)
    Strasznie sie ciesze tym ze jest juz grudzien 2006:) Nie jestesmy 'najmlodsze' juz (pazdziernik 2006). Przynajmniej tak wyglada :D
     
  3. reklama
  4. Marthusia

    Marthusia mama Lenulca i Fasolki:)

    juz niedlugo pojawia sie mamusie styczniowe 2007:) pozniej luty, marzec i moze ja sie tam gdzies zalapie:)
     
  5. Mihir

    Mihir Gość

    Moge sie z Toba zalozyc..ze wczesniej..:)
     
  6. głuszek

    głuszek www.ratujmaluchy.pl

    Marhtusia na pewno wcześniej- całe forum trzyma za ciebie kcuki a my na majowych mamach już na pewno!!!!
     
  7. _Gabi

    _Gabi Fanka BB :)

    A ja jestem grudniowa mamusia 2005 ;D jej ale ten czas zasuwa ::) ale o tej porze rok temu jeszcze nie wiedziałam że jestem w ciaży więc na grudniówki chyba troszeczkę za wcześnie ;D bo to dopiero począteczki

    Marthusia trzymam kciuki żeby jak najwcześniej :) :)
     
  8. agnes.kol

    agnes.kol Fanka BB :)

    hihihih Gabi widzę, że już tu wpadłaś ;D
    Ja tez jestem grudniowa mamusią 2005 rok i niemogłam sie powstrzymac , aby tu wejść i życzyc wszystkim mamusiom wspaniałej i spokojnej ciąży, radości z brzuszka i z kruszynki która tam bedzie sie rozwijac a później z samego dzidziusia :D
    Ja w tym czasie też jeszcze niewiedziałam, że jestem w ciąży :D dopiero tak ok 12 kwietnia się dowiedziałam :D

    Marthusia życze ci wszystkiego najlepszego i żeby twoje marzenie jaknajszybciej sie spełniło :) bedę trzymac kciuki ;) :)
     
  9. karolinna

    karolinna grudzień 05,wrzesień 08

    ja jestem listopadową mamą chociaż moja Lenka urodziła się 1 grudnia :D

    życzę wszystkim grudniowym mamo wytrwałości i cierpliwości ;) zleci jak nic :)
     
  10. reklama
  11. Anek@

    Anek@ Fanka BB :)

    WITAM GRUDNIOWE MAMY Ja z kwietniowek, dziewczynki ja juz na wylocie :) zycze Wam wspanialych dni bycia w ciazy, bez problemow, nudnosci..radosci z kopniaczkow w brzuszkach i szczesliwych rozwiazan !!!
     
  12. _Gabi

    _Gabi Fanka BB :)

    Agnes ;D ;D

    grudnióweczki pokarzcie się ::) ::)
     

Poleć forum