reklama

Mamuśki z Rzeszowa i okolic

Temat na forum 'Rzeszów' rozpoczęty przez Iwcik28, 26 Styczeń 2010.

  1. Iwcik28

    Iwcik28 Mama Maksia i Lenki

    Witam
    Jestem mamą już 6 latniego Maksymiliana i oczekuje nastepnego z niecierpliwoscią , mieszkam 30km od Rzeszowa mala miejscowość Błażowa może ktoś wie gdzie to jest.... ale chętnie poznałabym nowe osoby które lubią poklikac , ciąża jest czasem gdzie kobieta chciałaby czasem powiedziec wiele rzeczy osobie trzeciej a nie koniecznie musi być to mąż lub ktoś z rodziny
    Mamuśki piszcie skąd jesteście może warto załapać nowe znajomości .
    Przejdziemy razem przez ten okres oczekiwania na nasze pociechy:-)
    Mamuski łączmy się ....czyżby nie było na tym forum nikogo z podkarpacia??????
    Odzywajcie sie i piszcie o wszystkim:-):-):-)
     
  2. marlen84

    marlen84 nowa

    Witam.jestem z podkarpackiego,kojarzę Twoją miejscowość.Ja mieszkam nie daleko Mielca,to jest znowu w drugą stronę od Rzeszowa.pozdrawiam
     
    Ostatnia edycja: 2 Luty 2010
  3. reklama
  4. Iwcik28

    Iwcik28 Mama Maksia i Lenki

    Witam wkońcu ktos jest ja czesto bywałam w Mielcu mam tam rodzinke dalsza ale lubiałam do nich jezdzic a w kolbuszowej to jezdziłam do urzedu pracy :-D:-D:-D no a na Siedlance jakies z 9 lat temu bawiłam sie na dyskotekach moze ty tez tam bywałas ????????Pozdrawiam
     
  5. lidka r

    lidka r kochajaca mama

    witam mamuski z rzeeszowa!!!!
    ja jestem lidka i jestem mama 3 kochanych dzieciaczków,6-latka krystanka i 10-miesiecznych blizniaków alana i mikołaja.
    cos nas mało na forum?:-(
    mam nadzieje że fajnie nam sie bedzie rozmawiało!
    pozdrawiam gorąco!!!!!!!!!!!:-)
     
  6. Iwcik28

    Iwcik28 Mama Maksia i Lenki

    Witam super tu sie dopiero rozwijamy ale mam nadzieje ze za niedługo bedzie nas wiecej , wkońcu jakaś mama z rzeszowa bo juz myslałam ze w rzeszowie mamuski nie uzywaja forum , ja osobiscie codziennie zaglądam tu i patrze czy ktos sie pokaze takze ciesze aie ogromnie no i witam serdecznie mamusie blizniaków ,, boże ja to takie mamy podziwiam napisz kochana jak ty radzisz sobie z taką gromadką bo ja sobie nie wyobrazam dwoje małych dzieci razem :-):-):-)

    Jedno płacze drugie płacze a tu tylko jedna para rąk:-):-):-)

    Pozdrawiam serdecznie:happy::happy::happy:
     
  7. lidka r

    lidka r kochajaca mama

    fajnie by bylo jak by nas bylo wiecej ale sie rozkreci(mam taka nadzieje)
    a ja jak sobie radze z blizniakami?daje rade- nie mam wyjscia!!!!!!!!!!!!!prawda jest taka że mam wspaniałego meza który tylko jak może to mi zawsze pomaga.ale teraz to i tak jest duzo lepiej niz na poczatku,mineły kolki,wiecej teraz sie bawia i ogulnie nawet sa grzeczni ale czasem potrafia dac mi w kosc!!!!
    pozdrawiam-buziaczki!!!!!!!!!!!
     
  8. ANEK M

    ANEK M Fanka BB :)

    Niestety ja nie jestem z Rzeszowa:no: Mieszkam natomiast 50 km od tego miasta bo w okolicach Stalowej Woli może wiecie gdzie to jest? Pozdrowionka:-)
     
  9. lidka r

    lidka r kochajaca mama

    jasne że wiem gdzie to jest!!!!!
    ale nic nie szkodzi ze nie mieszkasz w rzeszowie.
    napisz nam cos o sobie?
    witamy na naszym forum!!!!
    pozdrawiam
     
  10. reklama
  11. ANEK M

    ANEK M Fanka BB :)

    Narazie jestem na forum od niedawna.Mam 33lata i jestem mamą 12-letniego Kamila i 3-letniej Marlenki.
     
  12. Iwcik28

    Iwcik28 Mama Maksia i Lenki

    Lidka normalnie podziwiam cie ale supe ze mąż ci pomaga bo ja niestet nie ogłam liczyc na męża pomoc gdyż niestety ma taką prace ze żadko jest w domu:-:)-(

    Anek normalnie witamy witamy my sie tu rozkrecimy ja również wiem gdzie to jest jezdziłam do stalowej woli na bazar bardzo czesto tak gdzies z 8 lat temu mieszkałam wtedy w woli rusinowskiej a na wilcza wole jezdzilam sie kąpać:-D:-D:-D:-D
    Ja też nie mieszkam dokładnie w rzeszowie tylko 30km od ale chodzi o to z amy wsumie nie daleko do siebie i moze kiedy uda sie nam na jaką kawe z dzidziulkami sie wybrac jak bedzie ciepło:-):-):-)
     

Poleć forum