reklama

Mamy 2013

Temat na forum 'Zielona Góra' rozpoczęty przez majufka, 12 Październik 2012.

  1. majufka

    majufka Początkująca w BB

    hejo!

    cześć wszystkim:) własnie skończyłam 1 trymestr i stwierdziłam, że czas się ujawnić :-)
    Są jakieś planowane finały na 2013..?
     
  2. Cortina

    Cortina Fanka BB :)

    hej :cool2: ja mam termin na luty 2013 :-D poki co podlaczylam sie do mam 2012 :rofl2:
     
  3. reklama
  4. pam_x_pam

    pam_x_pam Fanka BB :)

    ja juz tematy na 2013.... nawet czerwocki sa.... zapraszam was do tych tematow ;)
     
  5. Cortina

    Cortina Fanka BB :)

    pam chyba nie doczytalas, majufka szuka mam z ZG z terminem na 2013 wiec na regionalnym najszybciej je znajdzie ;-)
     
  6. pam_x_pam

    pam_x_pam Fanka BB :)

    Wybacz ale nigdzie nie jest napisane ze ona szuka akurat z tego rejonu ;) ale spoko zycze powodzenia napewno ktos sie znajdzie :)
     
  7. Cortina

    Cortina Fanka BB :)

    Temat został umieszczony na regionalnym wiec podejrzewam ze w celu poznania mam z Zg właśnie :blink:
     
  8. Skorupka84

    Skorupka84 Fanka BB :)

    Witajcie :) a ja mam termin na 02.01.2013 :D ale ostatnio bylam u lekarza i wyszlo ze moze jeszcze w grudniu :p ale kto to wie :p
     
  9. Cortina

    Cortina Fanka BB :)

    czesc skorupka :) fajna data hehe ja osobiscie wolalabym styczen :) jak do sylwestra nei urodzisz to bedziesz miala ekscytujacy sylwester :p
     
  10. reklama
  11. Skorupka84

    Skorupka84 Fanka BB :)

    Cortina dokladnie :d tez bym wolala styczen :) ale nie mamy na to niestety wplywu :) maly wyjdzie kiedy bedzie mial ochote :p ale swieta beda nerwowe :p w oczekiwaniu :d
     
  12. Cortina

    Cortina Fanka BB :)

    Skorupka jak poprosisz ladnie, obiecasz jakas zabawke moze wytrzyma male do stycznia :-D
     

Poleć forum