reklama

Mamy dzieci "rok po roku" i z nieco wieksza roznica.

Temat na forum 'Dzieci rok po roku' rozpoczęty przez Fifka, 19 Marzec 2014.

  1. Fifka

    Fifka ♥ Chłopcowa Mama ♥

    Hej kochane! Moze sa tu mamy z dziećmi o malej roznicy wieku? Mam chlopcow z roznica 22 miesiace - rocznikowo rok.

    Chcialabym nawiazac kontakt z takimi mamami abysmy mogly dzielic sie pieknymi i ciezkimi czasami z naszymi urwisami :) bo kazda mama wie ze taka mala różnica wieku to wyzwanie!
     
  2. -Aia-

    -Aia- Mama rok po roku

    Cześć:-), jest nas zapewne całkiem sporo, myślałam intensywnie, czy jest taki wątek, albo grupa, podforum, czy coś a'la, myślę, że takie miejsce to dobry pomysł, bo jakkolwiek nie patrzeć mamy podobne codzienne góry i doły;-)

    U mnie różnic hardcorowa, bo niecałe 16 miesięcy. Oj dają czasem małe dziady do wiwatu:rofl2:. Ale! Jak powtarzam wszystkim życie z takimi Bąbelkami to jak jazda kolejką górską, tyleż radochy co przerażenia:-D
    Ogarnęłaś już rzeczywistość, czy jeszcze jesteś w toku? Ja pomału czuję, że wychodzę na prostą, pomału...:rofl2:
     
  3. reklama
  4. Fifka

    Fifka ♥ Chłopcowa Mama ♥

    Aia hehe mamy młodszych praktycznie w tym samym wieku :-) Z tym że mój się nieco pośpieszył...
    Myślę że sytuację ogarnełam ale czasem nie radzę sobie z moim 2 latkiem... noż taki bunt przechodzi że czasem ciężko nas nim zapanować.Niby młodszego kocha ale książką czy samochodem po głowie też dać potrafi...



    Ja właśnie specjalnie szukałam takiego wątku ale nigdzie nie znalazłam...
     
  5. vivienne3

    vivienne3 Fanka BB :)

    Witajcie ja już mam starsze dzieci ale między córkami jest 15 miesięcy różnicy. Teraz już dziewczyny są duże, Amelia 7 lat Vanessa 5, 5 lat ale na początku było mi naprawdę ciężko. Zwykłe wyjście na dwór było niczym jakiś maraton Zniesienie 2 dzieci z trzeciego piętra zapakowanie do podwójnego wózka a poźniej wniesienie ich do mieszkania. Ale teraz wiem ze dzieciaczki chowały się razem i teraz są bardzo za sobą.
     
  6. paulinka88

    paulinka88 Mama Mikołajka i Marcelka

    No to i ja się przywitam chociaż u mnie będzie dwa lata różnicy:) Mikołaj urodził się 16 maja 2012 roku, a 6 czerwca mam termin drugiego porodu:) Mam jednak nadzieję, że troszeczkę szybciej maleństwo się pojawi, a najlepiej jeszcze w maju:) Tak więc ogarnianie całego bałaganu przede mną i chętnie poczytam jak wy sobie z tym radzicie:))))
     
  7. LauLau

    LauLau Fanka BB :)

    Witam i ja :-)

    U mnie córeczki 'rok po roku', a na deser synek :)

    Aia, Fifka ... nasze maluchy, to chyba rówieśnicy :)

    Paulinka, super, że rodzisz późną wiosną...to bardzo ułatwia życie ;)
     
  8. Fifka

    Fifka ♥ Chłopcowa Mama ♥

    JoL faktycznie!


    Jak sobie mamy radzicie?
     
  9. Verita

    Verita Fanka BB :)

    Przeczytalam pkt6 waszego dzialu i troche trudno udzielac sie samym z soba :tak::-D,
     
  10. reklama
  11. mamaoim

    mamaoim Początkująca w BB

    Hej w lutym zostałam podwójną mamą:) urodziłam corcie Oliwie, a w domu mam jeszcze synka Marcela, który skończy w czerwcu 2latka. Póki co ciężko mi wszystko ogarnąć:(
     
  12. Fifka

    Fifka ♥ Chłopcowa Mama ♥

    Mamaoim oj... Adrian ma 4 miesiace a ja dalej czasem nie moge sie ogarnac z chłopakami. ..
     

Poleć forum