reklama

Mamy z Leicester

Temat na forum 'Mamy z UK' rozpoczęty przez AgataRenata, 9 Styczeń 2010.

  1. AgataRenata

    AgataRenata Początkująca w BB

    Szukam mam z Leicester:-)
     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: 3 Październik 2010
  2. agnieszka.kk

    agnieszka.kk Styczniowa mama Alana :)

    Witam
    Ja jestem mamą z Leicester:)
    Miło że powstał taki wątek:)
    Mam nadzieję że pojawi się więcej osób,będzie raźniej do pisania:)
    Pozdrawiam!!
     
  3. reklama
  4. AgataRenata

    AgataRenata Początkująca w BB

    Też mam taką nadzieje:-) bo przecież jest nas dużo w Leicester:-)Pozdrawiam:-)
     
  5. agnieszka.kk

    agnieszka.kk Styczniowa mama Alana :)

    Agata a gdzie Ty mieszkasz?
    jaka częśc Leicester?
    napisz może coś o sobie:)
    pozdrawiam i życzę miłego dnia!!!
     
  6. kornasia

    kornasia Majowa Mama Diany 2009

    Agata Agnieszka tez jestem z leicester.mam 8 miesieczna corcie i poki co nie pracuje ... mieszkamy na west end :-)
    fajnie ze powstal taki watek. mam nadzieje ze dolaczy sie wiecej mamus i stworzymy fajne grono :-)
    poki co pozdrawiam serdecznie :-)
     
  7. AgataRenata

    AgataRenata Początkująca w BB

    Cześć dziewczyny:) miło że robi nas się więcej:-).Kornasia mieszkam poza Leicester ale jest to Leicestershire:-) nie przepadam za przepychem w centrum i dlatego wybrałam obrzeża miasta:-) tak jest zdrowiej dla moich synów i dla mnie:-) Pozdrawiam was dziewczyny serdecznie i do spisania:-)
     
  8. kornasia

    kornasia Majowa Mama Diany 2009

    AGATARENATA zazdroszcze ze mozesz mieszkac poza miastem, ale u nas by to sie niesprawdzilo, bo moj E pracuje w miescie i nie mamy samochodu.Codzienne dojezdzanie autobusem wydaje mi sie meczace ... dlatego zawsze probujemy znalezc cos blisko pracy :-)
    a ile lat maja Twoi synkowie?
     
  9. agnieszka.kk

    agnieszka.kk Styczniowa mama Alana :)

    Witam kolejną mamusie z Leicester:)

    A Ja bym chyba na obrzeżach mieszkac nie mogła,wolę miasto ale fakt faktem takie tłumy ludzi męczą :baffled:
     
  10. reklama
  11. ajastrzebska

    ajastrzebska Początkująca w BB

    Witam wszystkie mamusie:)
    Czy moze ktoras z was rodzila w General Hospital??? Termin mam za 4 tyg i coraz bardziej sie denerwuje. Pierwszy porod -12 lat temu- mialam dosc meczacy i trudny...:-(
     
  12. AgataRenata

    AgataRenata Początkująca w BB

    ajastrzebska: Witaj:) w General miałam całkiem nie dawno bo miesiąc temu operacje,każdy chwali sobie ten szpital ale i ja złego słowa nie mogę powiedzieć,są plusy i minusy ale głowa do góry napewno obsługa pacjenta jest pierwsza klasa:) będziesz zadowolona :) pozdrawiam i życzę szybkiego rozwiązania:)
     

Poleć forum