reklama

Mężczyzna prosi o pomoc

Temat na forum 'Niezbędnik podróżnika' rozpoczęty przez kristow1986, 17 Marzec 2009.

1. kristow1986

kristow1986 Początkująca w BB

Witam drogie Panie
    Jestem studentem wzronictwa i obecnie zajmuje sie tematem " dziecko w podrózy"
    Potrzebuje zanalizwać sytuacje zakupów w małym sklepie spożywczym, od przygotowań do wyjścia z domu, co zabieracie ze sobą, jak środek transportu wykorzystujecie( wózek, nosidło itp), co wam sprawia problem przy takich zakupach, co chciałybyscie zmienić zeby zakupy z dzieckeim były bardziej komfortowe, dla was i dla dziecka. Jak wygladają takie zakupy.Głownie chodzi mi o małe sklepy, gdzie sprzedawca podaje artykuły, sklepy typu Żabka gdzie mozemy wziasc ze sobą koszyk, i srednie sklepy takie jak Biedronka gdzie mozemy wziąść wózek na zakupy.

Z góry dziekuję za pomoc

Krzysiek

2. Mama Helenki

Mama Helenki i Aniki :D

Jest jedno czego nie zabieram na takie zakupy: dziecko :tak::-D:-D:-D:-D:rofl2::rofl2::rofl2:

3. reklama
  4. anetkadg

anetkadg Marzec 2008