reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Mikołaj przyniósł prezent a dziecko od Wigilii płacze

K&K

Dołączył(a)
29 Grudzień 2007
Postów
1
A to wszystko przez upragnioną, wyczekiwaną zabawkę Digital Arts&Crafts Studio firmy FisherPrice.
Może ktoś potrafi mi pomóc... Nie potrafię wytłumaczyć CZTEROLATCE, że zabawka nie działa bo trzeba zarejestrować oprogramowanie i ściągnąć aktualizację (jest to wypisane wytłuszczoną czcionką z wykrzyknikami na wszystkich ulotkach oraz dodatkowo oznaczone nalepką na kopercie od płytki) a strona do rejestracji i downloadu nie jest aktywna. Coming Soon :confused2:
Od tygodnia (być może dłużej..ja odświeżam strone kilkaset razy dziennie od Wigilii) próbuję wszelkimi sposobami dotrzeć do aktualizacji, ale nie ma sposobu, żeby zrobić to na stronie, nie ma sposobu, żeby skontaktować się z firmą FisherPrice czy Mattel zarówno w USA, Kanadzie czy Polsce. Obdzwoniłam już wszystkie infolinie, "niby"serwisy konsumenckie oraz inne znalezione telefony. Nie ma możliwości porozmawiania z konsultantem (przynajmniej mi się nie udało, a wierzcie, że mam samozaparcie jak codziennie patrzę na zapłakane oczka córeczki). Pod podanym telefonem Mattel Polska jest nagrana wiadomość typu "proszę zostawić wiadomość i nr telefonu a oddzwonimy do Państwa". Niestety to tylko puste słowa. Naprawdę nie podejrzewałam, że taka Firma może w taki sposób traktować swoich Klientów. Jak można w okresie Gwiazki, kiedy jest największa sprzedaż zabawek zablokować serwisy do rejestracji i aktualizacji softu, odsyłać poprzez nagarania na sekretarkach od infolinii do serwisów i na odwrót czyli zrobić tak aby Klient po drodze się po prostu poddał.
Gdyby nie to, że mam odpowiednią wiedzę techniczną, znam możliwości swojego sprzętu i potrafiłam wygrzebać z dostarczonego softu narzędzie do przetestowania klawiszy i pióra aby sprawdzić czy sam sprzęt jest w ogóle sprawny, to w przeciwnym razie pewnie od tygodnia bym płakała ze swoim dzieckiem.
Nie poddałam się i w dalszym ciągu szukam jakiegoś pozytywnego rozwiązania tej sprawy.
Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.
 
reklama
Ja co prawda Ci nie pomogę, ale dobrze, że o tym napisałaś. To szok, że tak renomowana firma olewa klientów (tym bardziej, że zabawki tej firmy nie należą do najtańszych). I to jeszcze w takim okresie, kiedy wiadomo, że ludzie kupują więcej zabawek, a dzieci będą chciały ich używać. A może skontaktuj się ze sklepem, w którym to kupiłaś - tam powinni mieć jakiś kontakt z firmą. Tak czy inaczej należą Ci się od tej firmy co najmniej przeprosiny.
pozdrawiam
nikita
 
Kochan Rok Temu Córka Też Dostała Znanej Firmy Kucyka Pony Interaktywnego, I Jak Otworzyła Okazało Się że Jest Zepsuty, Zareklamowałam I Co Musiałam Po 2 Miesiacach Zabrać Pieniądze I Kupić W Innym Miejscu, Bo Oczywiście Mieli Inwentaryzacje I Problemy W Dostawie A Dziecko Płakaqło!!! Więc Radzę . Musisz Być Stanowcza I Tam Gdzie Kupiłaś żądać Rozwiązania I Pomocy. Pozdrawiam
 
K&K, jak tam sytuacja na froncie? Jestem bardzo ciekawa, czy udało Ci się cokolwiek zdziałać. Jeśli możesz, daj znać.

pozdrawiam
nikita
 
Do góry