reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Z psycholog Pauliną Gaworską - Gawryś romawiamy o tym, jakie zachowania dzieci mogą nas niepokoić, a jakie są związane z rozwojem dziecka. Poza tym podajemy różne sposoby, które pomogą zarówno nam rodzicom, jak i naszym dzieciom. I chociaż w rozmowie skupiamy się na przedszkolakach, to tak naprawdę dotyczy ona zarówno dwu-latków, jak i 9-latków. Jesli masz pytania lub możesz podzielic się własnym doświadczeniem, to Obejrzyj film i napisz w wątku .

reklama

Monural a tabletki anty

SleepingBeauty

Fanka BB :)
Dołączył(a)
21 Sierpień 2018
Postów
348
Rozwiązania
3
Hej :)
Dostałam dziś antybiotyk Monural. Wiem, że antybiotyki mogą osłabiać działanie tabletek antykoncepcyjnych. Oczywiście zapomniałam o to zapytać lekarza, a na ulotce nic o tym nie pisze..
Jak długo po wzięciu tego antybiotyku powinno się uważać ze współżyciem ? Oczywiście dopóki nie wyleczę tego co jest nie zamierzam, ale jak długo po mam uważać ? Może któraś z Was miała podobnie ?
 
reklama

witch84

Fanka BB :)
Dołączył(a)
10 Styczeń 2015
Postów
3 431
Rozwiązania
62
Monural nie ma wpływu na działanie tabletek antykoncepcyjnych.
Ale skoro jest to antybiotyk na problemy urologiczne, to wstrzymałabym się ze współżyciem do zakończenia kuracji.
 

Nowe wątki

reklama

Konkursy i testy

Test

Brzuszek dziecka potrzebuje pomocy? Sprawdź Eva/Qu Bambini

Zgłoszenia przyjmujemy do 27/10/2019

Konkurs

Wygraj zestawy od Pampers! Konkurs fotograficzny - To już umiem!

Zgłoszenia przyjmujemy do 24/09/2019

Konkurs

Konkurs: Mój czas na sok, moja chwila na sok

Zgłoszenia przyjmujemy do 23/09/2019

Nowe pytania

Do góry