reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

MOPS-proszę o odpowiedź!!!

castaway

Aktywna w BB
Dołączył(a)
10 Sierpień 2010
Postów
84
Hej;)
Jestem samotną mamą(a właściwie będę za niecały miesiąc). Mieszkam we Wrocławiu i tu studiuję. Zameldowana jestem w innym województwie. Moje pytanie,to czy samotnej studentce przysługują jakieś dodatki,itp? Jakie dokumenty i gdzie muszę złożyć? Ile mam na to czasu? Czy rozliczam się jako osobna jednostka społeczna,czy z rodzicami? Czy mimo braku meldunku we Wro mogę tu starać się o pomoc? Czy muszę złożyć dokumenty u siebie? Oraz jak to jest z tym becikowym,itd? Czytałam,że kobieta musi być pod opieką lekarza od 10 tygodnia,ale ja miałam wędrówkę po ginach,bo każdy olewał,nawet skierowania na morfologię nie chcieli dać i kartę ciąży miałam założoną dopiero w 17 tygodniu. Czy w takim przypadku nie mam szans na żadne becikowe?
Bardzo proszę o odpowiedź,bo ja już się gubię(biurokracja mnie przerasta),ale bez żadnej pomocy będzie mi strasznie ciężko.
 
reklama
castaway - pomogę co do kilku pytań:
1. wszystkie wnioski o jakiekolwiek świadczenia z MOPS składasz w miejscu swojego zamieszkania, a nie zameldowania (o becikowe także). Potrzebne Ci tylko jakieś poświadczenie, że tu zamieszkujesz, może umowa najmu, albo tymczasowe zameldowanie, cokolwiek.