reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Kochani, umiera młoda mama. To koleżanka jednej z naszych moderatorek @89katia. Być może uda sie ocalić jej życie, ale (jak zawsze) potrzba na to pieniędzy. I to nie za miesiąc, nie za dwa, tylko teraz. Dorzuć się do zbiórki. Każda wpłata, nawet ta symboliczna daje jej większą nadzieję, że wróci do swoich maluszków. Dziękuję. aniaslu Poznaj Anię i jej dzieci. I podejmij decyzję.

reklama

na kłopoty maluszków najlepsza jest wrześniowa porada...

Joanka

Mama wrześniowa 2005
Dołączył(a)
10 Maj 2005
Postów
2 405
Miasto
Wrocław
Rozwiązania
0
Hej mamusie, mamy kłopoty z Krzysiem i pomyślałam sobie że nie będę o nich pisać na wesołych zwykle tematach...

Byliśmy u onkologa, bo Krzyś urodził się z dziwną kulką na skroni, która miała być tylko takim defektem, a okazało się być na 90 % torbielą którą trzeba operacyjnie wyciąć...Czekamy do 4 miesiąca i pod nóż. Mam nadzieję że po biopsji nie okaże się ta kulka być czymś gorszym...

Do kłopotów dołączyły paznokcie w paluchach stópek które niestety tak niefortunnie rosną ,że wrastają w skórkę. Palec prawej nogi jest cały czerwony...No i co ja mam z tym zrobić ?

No i na koniec dodam ciemieniuchę, pleśniawki i brak apetytu....

Co przyniesie nam nowy dzień ???
 
reklama

grooha1

Fanka BB :)
Dołączył(a)
25 Kwiecień 2005
Postów
1 238
Rozwiązania
0
Joanko czasem jest tak zle, ze moze byc juz tylko lepiej, wiec badz dobrej mysli i pamietaj ze w nas wrzesniowkach masz zawsze wsparcie
 

Joanka

Mama wrześniowa 2005
Dołączył(a)
10 Maj 2005
Postów
2 405
Miasto
Wrocław
Rozwiązania
0
Groha, dzięki, na to włąśnie liczyłam, wsparcie potrzebne mi jak cholera, z Majką dotąd nie miałam żadnych poza alergią i przeziębieniami kłoptów, a Krzyś historię chorób ma już lepsząniż niejeden dorosły...

Na zdjęciu wodać na skroni kuleczkę którą będziemy wycinać...pod narkozą niestety. Taki maluszek kurczę, buuuu

 

siwasek

Fanka BB :)
Dołączył(a)
6 Wrzesień 2005
Postów
1 356
Rozwiązania
0
Joanka jesteśmy z wami! Zobaczysz że wszystko bedzie dobrze Krzyś nawet nie bedzie pamietał operacji. Teraz nie myśl o tym i sie nie stresuj, bo Krzyś wyczuje ze sie denerwujesz.Głowa do góry ;D ;D ;D bedzie ok. Jakbyś potrzebowała jakiejś pomocy to ja też jestem z Wrocławia i w razie czego moge ci jakoś pomóc. serio ( nie pisze tego kurtuazjnie ) :)
 

Kociak

Fanka BB :)
Dołączył(a)
25 Kwiecień 2005
Postów
5 069
Rozwiązania
0
Joanko przylanczam sie do dziewczyn
Stasznie mi szkoda twojego synka
ucaluj go martynki :)
 

tunia

Wrześniowa mama 2005
Dołączył(a)
25 Sierpień 2005
Postów
1 701
Rozwiązania
0
Joanka, a to jest twarde czy miękkie?
ja miałam takie samo coś jak się urodziłam tylko nisko z tyłu główki(to moje było takie dość twarde) jeden lekarz okropnie wystraszył moją mamę i powiedział że koniecznie trzeba to operacyjnie usunąć, trafiłam za niedługo do jakiegoś innego onkologa i on poiwedział, że absolutnie i to samo zniknie i zniknęło zanim miała pół roczku. może poradź się jeszcze jednego specjalisty.
nie martw się!Będzie dobrze!do wrocławia mam wprawdzie 30km ale możesz nz mnie liczyć  :) głowa do góry!
 

grooha1

Fanka BB :)
Dołączył(a)
25 Kwiecień 2005
Postów
1 238
Rozwiązania
0
Joanko ja tez z wrocławia wiec jest nas tyle ze wszystkie razem damy rade
 

Joanka

Mama wrześniowa 2005
Dołączył(a)
10 Maj 2005
Postów
2 405
Miasto
Wrocław
Rozwiązania
0
Wrocłąwianki i Polki jesteście niesamowite, dziękuję.

Tuniu, to jest twarde i właściwie w dotyku jak kostka któa kończy szew czaszki, ale Krzyś miał robione USG tego guzka i potwierdzona jest diagnoza, natomiast operacja jest konieczna z uwagi na to że guzek raczej się powiększa, a nie pomniejsza i w przyszłości mółby być groźny dla czaszki i okostnej..czy czegoś takiego...

My z Piotrkiem mówimy na Krzysia " nasz jednorożec" Ładnie prawda. Krzyś jest tak kochany że z tą kulką wręcz wyjątkowy, ale nie chcemy żeby kruszynka miał jakieś problemy z jej powodu w przyszłości.

A onkolog podobno bardzo ceniony w środowisku lekarskim i oraz przez rodziców dzieciaczkó z nowotworami.
 
reklama

Kociak

Fanka BB :)
Dołączył(a)
25 Kwiecień 2005
Postów
5 069
Rozwiązania
0
Joanka mam nadzieje ze bedzie wszystko dobrze :) i trzymam za ciebie kciuki ;)
 

Polecamy

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry