reklama
  • Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Wielkiej Nocy. Rodzinnych, pogodnych, pełnych harmonii i miłości. Niech wszelkie trudności odejdą w zapomnienie, a towarzyszy Ci uśmiech, radość i spełnienie. ania ślusarczyk i team babyboom

Napletek partnera

Rozwiązania
0
Witam kobietki, Otóż zastanawiam się czy z członkiem mojego kochanego wszystko w porządku. Jest on zawsze przykryty napletkiem podczas wzwodu, Czy wasi partnerzy też tak mają? Początkowo jak widziałam w jakichś filmach członki męskie, gdzie całe żołędzie były odkryte sądziłam, że oni są po prostu obrzezani. Ale w sumie już nie wiem sama czy to stulejka czy po prostu wszyscy mężcyźni tak mają? Czy to obowiazkowo ma znaczyc stulejke? Może "odkryłam" brzmi trochę dziwnie, ale mimo że wcześniej parę razy się kochaliśmy, zupełnie nie zwróciłam uwagi na to, że coś jest inaczej. Dopiero w trakcie wspólnej kąpieli miałam okazję się przyjrzeć. Nie bijcie - nie miałam w życiu setek partnerów, nie mam wielkiego doświadczenia i różnica dla mnie nie była wcale taka oczywista.Dodam ze nigdy mu tam nic nie bolało, żadnych problemów nie było

Ostatnia edycja:
reklama

Kacprysiowo

Moderatorka
Członek załogi
Rozwiązania
4
Mój mąż miał ten sam problem, poszedł na zabieg prywatnie, teraz wszystko ok.

BaskaW

Fanka BB :)
Rozwiązania
1
Powinien isc na zabieg. Za maluszka nikt tego nie dopilnowal. Nie boli go? Ma przyjemność z seksu?

Rozwiązania
0
Skoro przez kilkadziesiąt lat mu to nie przeszkadzało to raczej nie ma powodu do drastycznych działań. Widocznie "ten typ tak ma" ;)

marika22

Miasto
Rybnik
Rozwiązania
0