reklama

nasz biust

Temat na forum 'Dzieci urodzone w czerwcu 2007' rozpoczęty przez NUNA, 14 Październik 2007.

  1. NUNA

    NUNA Fanka BB :)

    dziwczyny moze macie jakies sprawdzone kosmetyki na nasze cycuszki lub jakies domowe sposoby na ujedrninie?
     
  2. Elma

    Elma Małgosia

    Super jest krem do biustu Eveline - z serii Slim extrim 3D (czy jak to się tam pisze ;o)). Jest niedrogi (ok. 14zł), ślicznie pachnie, super się rozsmarowuje i wchłania a co najważniejsze działa!!!! Ja mam duży biust (D) i po ciąży praktycznie nic się z nim nie stało (spałam w sportowym staniku, wcierałam różne specyfiki dla ciężarnych a po porodzie nosiłam stanik dla karmiących w dzień i w nocy). Troszeczkę skóra zrobiła się wiotka ale po miesiacu stosowania (jak tylko przestałam karmić) kremiku z Eveline (łącznie z masażami) cycusie wróciły do poprzedniego wyglądu :o). Szczerze polecam ten krem. :o)
     
  3. reklama
  4. efilo

    efilo Gość

    Temat spedza mi sen z powiek :sick:
     
  5. NUNA

    NUNA Fanka BB :)

    elma skoro działa jece do sklepu na zakupy bo moje cycki to sie jakos no wiesz rozłazły po tej ciąży a tez mam ogrom ehhe:szok:
     
  6. Luka013

    Luka013 mamy czerwcowe 2007

    ......:sick:mnie też.....akt desperacji - sprawdzam strony klinik chirurgii plastycznej.....:zawstydzona/y::zawstydzona/y:
     
  7. dorotka.1

    dorotka.1 doube mamy 06.07,09.10

    a moj juz wrocil do normalnych rozmiarow
    i wygląda jakbym nie rodzila:tak::tak::tak:

    za to brzuch pozostawia wiele do zyczenia jeszcze:-D:-D:szok::-D
     
  8. agik25

    agik25 Gość

    Luka podeślij jakieś linki na te strony to mężowi pokażę cennik żeby już zaczął zbierać :-D ( czyt. biust - masakra:wściekła/y:)
     
  9. siwucha12

    siwucha12 mamy czerwcowe 2007 Zadomowiona(y)

    ......ech......tylko tyle mogę napisać na temat moich cycuchów
     
  10. reklama
  11. Blanes

    Blanes Czerwiec 07', Styczeń 10'

    Wesoło nie jest, ani z biustem, ani z cennikiem, bo to ok 6 tyś w Krakowie. :no::wściekła/y::no:
     
  12. Luka013

    Luka013 mamy czerwcowe 2007

    W Warszawce ok.10 tyś.....:-(

    Mam namiary na sprawdzoną klinikę w stolicy - moja koleżanka wygląda całkiem, całkiem :-D:tak:
     

Poleć forum