reklama

Nasze zakupowe szaleństwa

Temat na forum 'Mamy z Norwegii' rozpoczęty przez maniulka, 14 Czerwiec 2010.

  1. maniulka

    maniulka Pozytywnie zakręcona:)

    No to ja pierwsza

    Stoliczek zabaw na balkon
    Fotelik
    Płaszczyk i kurteczka
     
  2. JoJoB

    JoJoB mamuniaDziabunia

    Ania te puzle to swietna sprawa bo i tez izoluja od podlogi no i jak sie przewroci to mietko!
    Maniulka a fotelik to taki do spania? Super sprawa!

    A to moje na swojej maszynie:
     
  3. reklama
  4. maniulka

    maniulka Pozytywnie zakręcona:)

    Ania takie puzzle to super sprawa ja swoje kupowałam w biltemie:-)
    Jojob fotelik to taki do siedzenia bardziej ale mała czasami sie kładzie i bajke ogląda jeszcze się mieści na długość:tak:
    Rowerek fajny,my dostalismy jeden wydatek mniej :-p
     
  5. AniaSm

    AniaSm Fanka BB :)

    wiem puzzle są super ja moje kupiłam w nille,a dopiero potem zobaczyłam że w biltemie o połowe tańsze
    chciałam się pochwalić butelką , może o niej już słyszałyście a jeśli nie to jest to butelka samopodgrzewająca się , dość droga bo kosztuje 299nok i 6 jednorazowych wkładów to ok 75nok ale warta jest swojej ceny
     

    Załączniki:

  6. maniulka

    maniulka Pozytywnie zakręcona:)

    Ania normalnie pierwszy raz w życiu widze taką butelkę :szok::szok::szok:
     
  7. Ewelinka27

    Ewelinka27 szczęśliwa mamusia :)

    Cześć kochane Mamuśki ;-)

    Widzę, że wątek chyba specjalnie dla mnie otwarty :-D jutro porobię zdjęcia wszystkiego,co kupiłam w ostatnim tygodniu :-D

    W H&M są przeceny,ale niewielkie, ja mojej kupiłam kilka drobiazgów - jutro wyprasuję i porobię zdjęcia :-D a i w Lindexie kupiłam tez fajną kurtkę przecenioną z 300 na 150 :-)
    Na allegro też ful kupiłam,ale to powklejam za jakiś czas jak z PL przywieziemy (czyli pod koniec VIII - bo to ciuszki jesienno\zimowe )...
     
  8. ^marta^

    ^marta^ mamuśka

  9. ana79

    ana79 mamuśka ....

    butelka wystrzalowa , tez nigdy wcześniej takiej nie widzialalm:))))

    fajne rzeczy , a ta piaskownica jak złoto w Norge:)tez taka mialam, a skąd piasek ?

    a to mój ostani zakup

    [​IMG]
    [​IMG] [​IMG]



    jutro zrobie zdjęcie u sieb z pościela i baldachimem:)


    a dla Czarka na pociechę o , tyle , że jeszcze paczka nie dotarla...


    ZJEZDZALNIA SZKLANE KULE TOR MARBLE RUN QUERCETTI (1073024817) - Aukcje internetowe Allegro

    tez ostatni polowałam na dekory z naturalnego kamienia do łazienki w związku z remontem ale wszędzie były drogie, i przypadkiem znalazłam faceta ktry tym sie zajmuje i ma o polowe taniej niż w tych marketach budowlanych , he he swoją droga to nie źle na nas zarabiają....
    [​IMG]

    u mnie na mrowki sprawdzil sie dezodorant fa taki slodki zapach :)))
     
  10. reklama
  11. maniulka

    maniulka Pozytywnie zakręcona:)

    Ana ale będziesz miała wy.....ą łazienkę,uwielbiam takie klimaty :-)
    śliczne łóżeczko:tak:
     
  12. JoJoB

    JoJoB mamuniaDziabunia

    Wrzuce stronke z finna tutaj aby jak co latwiej bylo znalezc.

    Gis bort - Få ting gratis - Ting gis bort på FINN Torget

    A kota to sama bym wziela ale wlasnie jak sie wyjezdza to nie ma z kim zostawic.Poza tym kot raczej sie do czestych podrozy nie nadaje, bo raz ze na smyczy to sorry ale glupio tak, wiec moze wsiaknac.

    pa
     

Poleć forum