reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

niespokojna od 4 dni

Dołączył(a)
18 Kwiecień 2008
Postów
8
Miasto
Walia
Rozwiązania
0
Witam wszystkich, jestem tutaj zupełnie nowa i to jest mój pierwszy post. Moja Zuzia ma 6 miesięcy, jest donoszonym wcześniakiem (urodziła się w 36tc). Ważyła 2160 a teraz waży 6830, więc to jest ok. Od dwóch tygodni zaczęłam wprowadzać jej pokarmy stałe, co 3 dzień inne warzywko lub owoc. Ale niestety nie śpimy już 3 noc, w dzień jest ok, chociaż dzisiaj była strasznie marudna (a tak całymi dniami się śmieje), a noce niestety są okropne, śpimy może ze 2 godziny. Podawałam jej już ziemniaczka, marcheweczkę, kalafiora (musiałam bo u nas w Walii kalafior jest w każdym słoiczku i chciałam sprobować, ale było ok), jabłuszko, brzoskwinię, od kilku dni dawałam róniweż kaszkę BOBOVITA mleczno-ryżową. Karmię cały czas piersią. Myślałam, że może ząbki, ale dziąsełka nie są spuchnięte ani czerwone, ślini się mało.
Może Wy będziecie miały jakiś pomysł.
Pozdrawiam
 
reklama
Dołączył(a)
18 Kwiecień 2008
Postów
8
Miasto
Walia
Rozwiązania
0
Zapomniałam dodać, że nad ranem "pruka", ale krzyczy przy tym i pręży się. Kupkę robi codziennie, z tym, że teraz już twardą.
 

zabolik

mamusia majeczki
Dołączył(a)
11 Grudzień 2007
Postów
33
Rozwiązania
0
witam:) moja mała nie chciala mi spac i wlasnie tez sie prezyla i prykala po kaszce!! przewaznie dzialo sie to gdy dostawala ja wieczorem, ale w dzien jak dostala tez czasami w nocy bylo ciezko,po kaszce byla tak samo z kupkami ze twarde i ciezko jej sie robilo. teraz mala nie dostaje zadnej kaszki tak samej lub dosypywanej do mleka. Moja pije Nan i teraz sa NanR z kaszka i nie ma problemu ale i tak na noc jej nie daje. To nie musi byc powod kazde dziecko jest inne twojemu moze przeszkadzac calkiem cos innego. Niewiem staraj sie moze po kolei eliminowac wszystkie produkty i zaczac od nowa. Podwaj jej to samo przez kilka dni jesli bedzie ok to wtedy podaj cos innego przez kilka dni. Powodzenia!!:)
 

irfinka

psotnisia
Dołączył(a)
29 Wrzesień 2007
Postów
258
Miasto
Nowy Targ
Rozwiązania
0
kupy robią sie twarde od warzyw zupek ale zeby od kaszki???? sprbuj podawac 3 razy w tygodniu sliwki w sloiczku z gerbera
 
Dołączył(a)
18 Kwiecień 2008
Postów
8
Miasto
Walia
Rozwiązania
0
Bardzo dziękuję za podpowiedzi. Wczoraj była tylko na cycu i w nocy znowu było to samo. Już kupiłam śliweczki i spróbuję.
Pozdrawiam
 

irfinka

psotnisia
Dołączył(a)
29 Wrzesień 2007
Postów
258
Miasto
Nowy Targ
Rozwiązania
0
wprowadza sie jedna nowosc na tydzien i dajesz caly tydzien i potem nastepna itd :-)
 

MamaNastki

Mamusie październikowe 07
Dołączył(a)
5 Styczeń 2008
Postów
381
Miasto
Aberdeen
Rozwiązania
0
Juzu u nas bylo dokladnie tak jak opisalas wasza sytuacje, jak zaczelam malej podawac coraz to nowe produkty i wprowadzilam na dobre stale to nie spalysmy dosc dlugo regularnie i wogole prawie nie spalysmy.Jak przestalam karmic piersia tylko butelka,podaje malej mleczko tutejsze Aptamil 2,rewelacja,dziecko mi sie uregulowalo o podawalam jej jakis czas tak samo i takie same produkty.czyli na sniadanko mleczko zageszczane kaszka z dwoch lyzeczek taka ryzowa(cow and gate),lunch lub czasem przed 12 lub po zupka, jogurcik lub czesto na poczatku mus jabkowo-gruszkowy lub jablkowo-sliwkowy, po poludniu zawsze jakis owoc czyli tez mus ale prawie zawsze mleczko zageszczane i tak samo w nocy.mala spi spokojniej a jak sie budzi to w nocy co 5 czasem po 8-10 godz na jedzonko lub po prostu zabki zaczynaja draznic:-)
powodzenia i pozdrawiam
 
Dołączył(a)
18 Kwiecień 2008
Postów
8
Miasto
Walia
Rozwiązania
0
Jeszcze raz dziekuje za podpowiedzi.
MamaNastki a czy juz wogole nie karmisz piersia?

Ja juz nie wiem co robic. Zuzia jest wczesniakiem donoszonym, ale zawsze wczesniak, wiec chcialabym ja karmin piersia jak najdluzej. Zauwazylam u niej na czole male krostki oraz bardzo mnie dziwi jej pray policzek poniewaz jest lekko szorstki i lakierowany (boje sie, ze moze jednak skaza bialkowa, choc oba policzki powinny byc szorstkie chropowate no i czerwone).
Jest strasznie niespokojna, jeszcze kilka dni temu szalala, smiala sie, a teraz jest strasznie smutna, a pod wieczor placze no i w nocy albo nie spi, albo budzi sie z krzykiem.
Pozdrawiam
 
reklama
Podobne tematy
Autor Tytuł Forum Odpowiedzi Data
pepa niespokojna Spanie 4
Carmelita93 Blada kreska na teście ciążowym 2 dni przed okresem Staramy się 15
D 4 dni do okresu a test Staramy się 106
I Żółte dni płodne Staramy się 1
K Beta Hcg 2 dni przed miesiączką Potrzebuję porady 58
L ocieranie się, dni płodne, a ciąża? Potrzebuję porady 3
L Ocieranie dni płodne, a ciąża? Potrzebuję porady 2
K Dni płodne Śląsk 1
I Jeden dzień śluzu płodowego? Czy brak dni płodnych? Ciąża po poronieniu 2
I Dni płodne a gest śluz? Brak tych dni? Staramy się 3
Domi9534 2 dni przed Ciąża po poronieniu 13
Węgorz Czy ten test jest pozytywny? 3 dni spóźnia mi się okres myślę spróbuję. Druga kreska bardzo bladziutka... Potrzebuję porady 15
K Test ciazowy 2 dni przed miesiaczka 2 wyrazne kreski Potrzebuję porady 6
N Dni płodne. Staramy się 9
marina7 Co ile dni się starałyście w udanym cyklu? Staramy się 18
M Beta z krwi 15 dni po stosunku Ciąża, poród, połóg 11
A Ile dni po owulacji wyszedł wam pozytywny test lub beta ? Staramy się 9
Nesbitt33 Zajście w ciążę 5 dni przed owulacja Staramy się 14
Madzia04071990 Dni plodne Staramy się 23
Cocco Śluz płodny 3 dni po skończonej @ a wiesiołek? Staramy się 6
A Testy owulacyjne Staramy się 1
S Czy 11 dni po stosunku test beta hcg wyjdzie wiarygodnie Ciąża, poród, połóg 32
Ania1602 Dni płodne po owulacji Staramy się 10
Julkova Krew co miesiąc w dni płodne, czy ktoś pomoże? Potrzebuję porady 2
P Goraczka trwajaca 4 dni z wysypka Mamy z Holandii 1
R Czy 18 dni po stosunku test z krwi wyjdzie miarodajny Ciąża, poród, połóg 30
N Poczęcie w dni niepłodne Staramy się 34
Kobieta87 14 dni brak @ testy negatywne Staramy się 42
P test ciążowy - 4 dni przed @ Staramy się 28
Loli05 Clo przez 10 dni? Potrzebuję porady 0
Dottis Test pozytywny 7 dni przed miesiaczką Przyszłe mamy 16
Mar87 Wynagrodzenie chorobowe - pierwsze ciążowe na 28 dni Potrzebuję porady 18
K Poszukuję staraczki z @ kilka dni po owulacji. Staramy się 19
M Pomoc w sprawie dni płodnych Staramy się 7
A Kolejny test 2 dni później, co myślicie? Staramy się 98
A Czy jest możliwość ciąży? Brak okresu 11 dni, test negatywny Potrzebuję porady 16
M 7 dni po porodzie: różowo czerwony śluz z krwia, skrzepy czarne jak wątróbka Ciąża, poród, połóg 6
J Dni płodne objawy Potrzebuję porady 20
Lilka2304 6 dni przed @ Potrzebuję porady 8
aniaslu 365 dni, czyli naprawdę o tym marzą kobiety? Pytanie tygodnia 22
A Ciałko żółte krwotoczne ....21 dni spóźnienia okresu... Staramy się 9
M 17 dni spóźnienia miesiączki Potrzebuję porady 5
KasiaRyba Test pozytywny, USG 2 mm zarodek, minęło 7 dni , ale testy już negatywne Potrzebuję porady 36
Sylwia maybe baby Tabletki antykoncepcyjne. @spoznia się ponad 20 dni pozytywny test Potrzebuję porady 16
J WAŻNE Zapomniałam zabrać tabletki 2 dni temu Potrzebuję porady 3
J Seks 2 dni po okresie Potrzebuję porady 27
N Pęcherzyk graffa Staramy się 3
P USG 20 dni popo zapłodnieniu Potrzebuję porady 4
P Dni płodne Staramy się 31

Podobne tematy

Do góry