reklama

niskie ulozenie dzidziusia w 17 tygodniu ciazt

Temat na forum 'Potrzebuję porady' rozpoczęty przez Candyfloss, 21 Kwiecień 2015.

  1. Candyfloss

    Candyfloss Początkująca w BB

    witam Was serdecznie :-) tak jak pewnie wiekszosc z Wasvtu obecnych ja tez spodziewam sie dzidziusia i obecnie jestem w 4 miesiacu ciazy. Jest to jednak moja pierwsza ciaza i mimo wspanialego lekarza i wspierajacego meza mam pelno obaw. Na ostatniej wizycie u mojego ginekologa powiedzial mi, ze dzidzius jest nizej osadzony niz powinien byc w tym okresie i kazal mi duzo lezec i odpoczywac do czego oczywiscie sie stosuje... powiedzial ze jest to prawdopodobnie wywolane moja aktywnoscia na co dzien i musze odpoczywac (z tym sie zgodze bo nawet przed wizyta robilam generalne porzadki w mieszkaniu i zmeczylam sie przy tym niemilsiernie... no ale ne mialam pojecia ze przez takie cos moze stac sie cos niedobrego, bo ciaza jak do tej pory przebiegala prawidlowo.) i moje pytanie czy ciagle lezenie w lozku rzeczywiscie pomoze dzidziusiowi... boje sie ze bedzie chcial za wczesnie sie urodzic i panikuje... moze ktoras z was byla w podobnej sytuacji i moglaby zobrazowac jak to u niej wygldalo?? bede bardzo wdzieczna za pomoc imz gory przepraszam za chaotycznosc wypowiedzi :-)
     
  2. Zmartwionamama

    Zmartwionamama <a href="http://www.suwac

    Ciagle leżenie napewno pomoże, ja tez leżałam w ciazy prawie 3 miesiące mogłam jedynie wstać do toalety, bo maluszek chciał do mamusi i tatusia :-)hehe tez problemy zaczęły sie około 4 miesiąca i dzięki ciągłemu leżeniu udało sie utrzymać maluszka do 35 tygodnia , tez wcześnie ale lepiej 35 niz wcześniej . Napewno takie leżenie jest frustrujace wiem z własnego doświadczenia ale dla maleństwa naprawdę warto , a im dluzej maluch zagości w Twoim brzuszku tym lepiej dla niego
     
  3. reklama
  4. Candyfloss

    Candyfloss Początkująca w BB

    zmartwionamama teraz mnie pocieszylas :-) lekarz co prawda mowil ze woli dmuchac na zimne wiec nakazal mi lezenia i coz zrobic... na poczatku maja mam zaplanowana kolejna wizyte i juz chcialabym by ten czas minal.. a powiedz mi tak z Twojego doswiadczenia lezalas konkretnie caly czas na ktoryms z bokow, czy pozwalalas sobie na zwykle siedzenie raz na jakis czas?? ja juz tu umieram od tego nic nie robenia :-(
     
  5. Megami

    Megami Bóg jest szaleńcem ;)

    A jak szyjka? Skurcze? Jak to jest ok to leżenie nie ma sensu, no chyba, że lubisz to warto korzystać ;)
     
  6. Candyfloss

    Candyfloss Początkująca w BB

    megami o tym nic mi nie wspominal... wiesz ja ogolnie w tym temacie jestem zielona i nawet nie zapytalam... skurcze raz na jakis czas w szczegolnsci przy wstawaniu ale nie mowil nic ze to zle... lekarz stwierdzil, ze nie mam panikowac bo wczesnie zaczelismy z tym dialac czy cos w tym tylu... i tak najogolniej to tyle rzecźy bym zrobila a nie moge... a bu
     
  7. Megami

    Megami Bóg jest szaleńcem ;)

    Może chodziło o umiejscowienie łożyska? Łożysko przodujące? Wtedy warto być ostrożnym z aktywnością, ale jak nie ma krwawień, szyjka się nie skraca to nakazu leżenia nie ma.
     
  8. Zmartwionamama

    Zmartwionamama <a href="http://www.suwac

    No siadalam tez ale nie całkiem tylko taki pol siad hehe wysoka poduszka pod plecy wiem co czujesz , ja sie czułam strasznie niepotrzebna i wogole jak kaleka hehe ale jak zobaczysz swoje maleństwo ono Ci wszystko wynagrodzi zobaczysz
     
  9. Zmartwionamama

    Zmartwionamama <a href="http://www.suwac

    Tez miałam skurcze tak jak Ty :-(ale napewno warto sie poświecić dla małego cudu :-) oby tylko wszystko było ok i maleństwo było zdrowe a to ze mosisz leżeć jakoś przetrwasz
     
  10. reklama

Poleć forum