reklama

Nocnikowe sprawy:))

kinka

Fanka BB :)
Dołączył(a)
23 Luty 2007
Postów
379
Miasto
Z-G
Rozwiązania
0
Jak juz po fakcie to nie wiem, moze sprobowac to jakos zaprac;-).
A na przyszlosc to sa takie fajne ceratko-frotki (z jednej strony cerata a z drugiej frota) i zawsze mozna podlozyc w razie czego, bo czasem moze sie cos zdarzyc a szkoda materaca:tak:.
 
reklama

kaja25

Mama Nadii
Dołączył(a)
2 Marzec 2006
Postów
1 306
Rozwiązania
0
Zuzia juz opanowała nocnik i sedes w 100%, gdy nagle zaczęła sikać po nogach. Myślałamże robi mi na złość bo bunt dwulatka w pełni, ale okazało się , że ma zapalenie cewki moczowej!:-( Na szczęście leczenie furaginem pomogło i już jest lepiej:tak:,czasem tylko jest wpadkai przez to podejrzenie o złośliwość nie do końca upadło:dry:
U mnie jest to samo.Nadia chodziła na ubikację i zawsze wołała ze chce a teraz od tygodnia sika pod siebie:szok:jestem w szoku.Wogóle nie woła tylko jak sika to mówi "siku leje" skąd wiedziałaś ze to zapalenie?Nadia nie skarży się na ból , jakie badania mam wykonać?
 

mar-tus

Mamy lipcowe'06
Dołączył(a)
8 Sierpień 2006
Postów
39
Rozwiązania
0
Jak tak Zuzka zaczęła sikać pod siebie to jej zrobiłam badanie ogólne moczu i lekarka stwierdziła na podstawie tego lekkie zapalenie. Leczyłyśmy sie furaginem i było lepiej. Niestety znowu wróciło:crazy:. Teraz mamy zalecenie dłużej brać furagin a jak nie pomoze to usg dróg moczowych:-(. Podejrzewam że to przez basen...
 

kaja25

Mama Nadii
Dołączył(a)
2 Marzec 2006
Postów
1 306
Rozwiązania
0
Jak tak Zuzka zaczęła sikać pod siebie to jej zrobiłam badanie ogólne moczu i lekarka stwierdziła na podstawie tego lekkie zapalenie. Leczyłyśmy sie furaginem i było lepiej. Niestety znowu wróciło:crazy:. Teraz mamy zalecenie dłużej brać furagin a jak nie pomoze to usg dróg moczowych:-(. Podejrzewam że to przez basen...
Ja jej zrobiłam także zwykłe badanie moczu i dzisiaj odebrałam wyniki.Widze ze ma jakieś pojedyńcze bakterie wiec może to zapalenie.Najpierw zrobie chyba jednak posiew i w przyszłym tygodniu pójde z wynikiem do lekarza.Chciałabym wiedziec co to za bakterie gdyż ja mam E-coli:-(Mała nie skarży sie na ból przy sikaniu więc nie wiem co to..
 

iwona-arch

Mamy lipcowe'06 Fan(ka)
Dołączył(a)
30 Marzec 2006
Postów
827
Miasto
Cork
Rozwiązania
0
Czesc Kochane. Moj Brianek w poniedzialek konczy 3 latka..a tu siku i kupa ciagle laduje w majtkach..nie mam juz sily..co ja sie nameczylam..od grudnia chodzil w domu bez pieluchy..caly czas pranie i pranie..ale nie pomoglo..on lubi byc brudny, teraz jestemy na wakacjach..mucialam wrocic do pieluch..bo mi wstyd jakby u kogos fotele czy kanapy zasikal:(...co robic...???>>>:dry:
 
Dołączył(a)
18 Wrzesień 2006
Postów
1
Rozwiązania
0
jestem z Wami od poczętaku ciży. Identyfikowałam sie z wazzymi prblemai i radościami. Przykro mi, ze tak szybko opuściłuście to forum. Bo właśnie teraz jest najwięcej do pisania.
 
reklama

OlaPio

Lipcówka'06 mama Olisia
Dołączył(a)
2 Styczeń 2006
Postów
6 168
Miasto
Płock/Legionowo
Rozwiązania
0
Maju, niestety życie...mnóstwo obowiązków,większośc wróciła do pracy lub urodziła drugie dziecko i już nie ma czasu na codzienne wizyty na BB:-( też bardzo żałuję...
 

Nowe wątki

reklama

Konkursy i testy

Konkurs

Odważnie, lecz bezpiecznie – instakonkurs z Bella Baby Happy

Zgłoszenia przyjmujemy do 04/07/2019

Konkurs

Wygraj innowacyjny grzejnik wraz z montażem! Konkurs

Zgłoszenia przyjmujemy do 29/07/2019

Test

Przetestuj wózek Lila Maxi-Cosi

Zgłoszenia przyjmujemy do 30/07/2019

Nowe pytania

Do góry