reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Nosidło - czym sie różnią

Greta826

Fanka BB :)
Dołączył(a)
20 Listopad 2020
Postów
4 046
Cześć 🙂. Z okazji black friday chciałabym skorzystać z rabatu i zamówić pierwsze nosidło.
Jestem w temacie zielona, czytam i czytam, i nadal nie mogę wybrać.

Syn
4 miesiące
Nie siedzi
7,20kg

Pierwsze co mi wpadło w oko to lenny lamb, często się tu przewija i ma pozytywny odbiór wiec skupiłam się właśnie na nim. Choć chętnie skorzystam tez z poleceń innych firm.

Lennyhybrid

WRAP-TAI

Czym one się właściwie różnią poza pasem biodrowym?
Nie chce twardego nosidła, ani chusty. Najlepiej coś co będzie połączeniem - miękkie jak chusta, ale bez wiązania. Oczywiście dopasowane do dziecka niewiedzącego.

Będę wdzięczna za polecenia i wyjaśnienie różnicy 🙂.
 
reklama
Cześć 🙂. Z okazji black friday chciałabym skorzystać z rabatu i zamówić pierwsze nosidło.
Jestem w temacie zielona, czytam i czytam, i nadal nie mogę wybrać.

Syn
4 miesiące
Nie siedzi
7,20kg

Pierwsze co mi wpadło w oko to lenny lamb, często się tu przewija i ma pozytywny odbiór wiec skupiłam się właśnie na nim. Choć chętnie skorzystam tez z poleceń innych firm.

Lennyhybrid

WRAP-TAI

Czym one się właściwie różnią poza pasem biodrowym?
Nie chce twardego nosidła, ani chusty. Najlepiej coś co będzie połączeniem - miękkie jak chusta, ale bez wiązania. Oczywiście dopasowane do dziecka niewiedzącego.