reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

nowa mama marudy i płaczka:)

kokardka

początkujący
Dołączył(a)
17 Maj 2009
Postów
11
Miasto
Warszawa
Rozwiązania
0
witajcie,

jestem mama 10 tygodniowej dziewczynki. Coreczka jest maruda i placzek- strasznie mnie to frustruje...tymbardziej, ze niespecjalnie wychodzi mi uspokajanie jej...a np. u mojej mamy sie uspokaja:( Czy ktos z was mial takie doswiadczenia? Jak sobie radzicie z takimi trudnymi maluszkami?
 
reklama

ewelcia86

Szczesliwa mama:))
Dołączył(a)
9 Lipiec 2008
Postów
12 180
Miasto
Carlow
Rozwiązania
0
Kokardka a moze Twoja corcie boli brzuszek??
Ale czemu sie uspokaja u Twojej mamy a u Ciebie nie to nie wiem??
Moze Twoja mama ja inaczej nosi??
Moj synek tez plakal jak mial kolke albo baka nie mogl puscic,teraz od tygodnia nie ma kolek,mam cicha nadzieje ze juz nie powroca.
Ja zawsze wlaczalam suszarke i troche mu brzuszek posuszylam tak przez ubranka czy body,potem pomasowalam i juz bylo lepiej.
Dobrze tez pomagaja oklady ciepla pielucha.
 
J

joklis

Gość
kokardka ja niedawno poruszylam ten sam temat... Jesli przeszukasz sobie pierwszych pare stron to powinien byc gdzies temat "moje 9cio tygodniowe dziecko placze non stop"... Dostalam pare dobrych rad od dziewczyn, tak ze zagladnac mozesz :-). U nas ostatnimi czasy sie uspokoilo, wiec jak dziewczyny sugerowaly- mija z czasem... Natomiast tez nie wiem dlaczego sie u Twojej mamy uspokaja, bo u nas byl krzyk non stop... Wedlug sugestii- CIERPLIWOSCI, sama teraz wiem z doswiadczenia to minie. Pozdrawiam
 

e-stera

Fan(ka)
Dołączył(a)
22 Sierpień 2007
Postów
11 175
Miasto
Północny wschód
Rozwiązania
0
Jak jestes zdenerwowana i chcesz uspokoi malutka to mała czuje Twoją frustrację..............błedne koło.
Musisz sama się uspokoić i dopiero malutką uspokajać...........
Naszemu synkowi pomagało delikatne kołysanie na rączkach i szumienie do uszka- takie dlikatne ruchy, sa dzieic które lubią być opatulone.......
Powodzenia:tak:
 

Różyczka75

z ogrodu...
Dołączył(a)
10 Grudzień 2008
Postów
525
Miasto
inąd...
Rozwiązania
0
Kokardko u mnie było podobnie, synek uspokajał się u mojej mamy na rekach. Uznaliśmy z mężem że babcia jest spokojniejsza, przedewszystkim wyspana i radosna, a my..no cóz..zmęczeni, niewyspani i wystraszeni . Nie martw się to minie. Córcia w końcu tak sie do Ciebie przyzwyczai, że tylko u Ciebie będzie najspokojniesza:-). U mnie tak juz jest i to cudowne uczucie kiedy synek patrzy Ci prosto w oczy i wodzi oczkami za Toba i szuka gdzie jesteś gruchając sobie przy tym. To cudowne uczucie. Spróbuj swobodnie sobie ją brac na ręce.Pobrobuj najwygodniesze dla Ciebie pozycje i wtedy mala też będzie czula się bezpieczniejsza w Twoich ramionach! Powodzenia:-)
 

kokardka

początkujący
Dołączył(a)
17 Maj 2009
Postów
11
Miasto
Warszawa
Rozwiązania
0
rozyczka, a kiedy to sie u Was zmienilo???? jestem zdesperowana bo casem mi sie wydaje, ze juz spokojniejsza byc nie moge...a mala i tak ryczy:(
 

Różyczka75

z ogrodu...
Dołączył(a)
10 Grudzień 2008
Postów
525
Miasto
inąd...
Rozwiązania
0
Kokardko więc nie powiem Ci dokładnie, ale wydaje mi się, że po paru tygodniach się unormowało tzn gdzieś po 1 m-cu, ale wiadomo, że każdy dzidzius jest inny ma inny charakter jak każdy z nas. Teraz znacznie łatwiej jest mi go samej uspokoić, mam wiecej odwagi niż na poczatku i dziecko to napewno odczuwa! Po prostu może to zabrzmi smiesznie, ale ja przestałam się go bać!:-D
 

kokardka

początkujący
Dołączył(a)
17 Maj 2009
Postów
11
Miasto
Warszawa
Rozwiązania
0
niestety nie jest to śmieszne...ja też się boje własnego dziecka...nie czuej się w ogóle kompetentna, nie wiem co mam robić itd...tylko, że moja dzidzia ma już 2,5 miesiąca to chyba już powinnam być bardziej pewna...?
 

Roksantusia

mamusia Roksanki,Oliverka
Dołączył(a)
15 Marzec 2009
Postów
142
Miasto
Tychy-Maryport
Rozwiązania
0
witajcie,

jestem mama 10 tygodniowej dziewczynki. Coreczka jest maruda i placzek- strasznie mnie to frustruje...tymbardziej, ze niespecjalnie wychodzi mi uspokajanie jej...a np. u mojej mamy sie uspokaja:( Czy ktos z was mial takie doswiadczenia? Jak sobie radzicie z takimi trudnymi maluszkami?
bardzo możliwe jest że są to bóle brzucha, może jest jej za ciepło albo zimnno. Ja też pierwsze dwa miesiące miałam ciężkie z cóęczką pamiętam że zdarzało się że przeszkadzały jej guziki w ubraniu albo metka:) może zmieniaj jej pozycje leżenia:)pozdrawiam
 
reklama

myszor78

Fanka BB :)
Dołączył(a)
22 Styczeń 2009
Postów
1 126
Rozwiązania
0
Oj, u mnie bylo to samo, płacz na okrągło. Ale juz w szpitalu zauważyłam, że przy mnie płacze ciągle a jak pielęgniarki ja zabierały, żebym odpoczęła, to tam smacznie spała. Potem okazało się, że u taty jest spokojna, co jeszcze bardziej mnie frustrowało i byłam jeszcze bardziej zdenerwowana. Dlatego obiecałam sobie, że przy drugim dziecku będę totalnie spokojna i naprawdę to pomaga, druga mała ładnie się uspokaja, czyli maluch przejmuje nerwy swojej mamy :)
No i pewnie masz strasznego wrażliwca :)
Pozwodzenia, niedlugo będzie lepiej..
 
Autor Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
mamowo Mama w Opolu - nowa strona www Opolszczyzna 2
E Ciaza a nowa praca Potrzebuję porady 29
I Urlop wychowawczy + nowa umowa o pracę Potrzebuję porady 1
O Ciąża a nowa praca i zwolnienie Potrzebuję porady 22
xoxxox25 Rozwód, nowa rodzina Potrzebuję porady 9
A Ciaza a nowa praca ... Potrzebuję porady 9
M Jestem nowa i zestresowana ;( Potrzebuję porady 20
L Nowa praca a ciąża Potrzebuję porady 11
L Nowa praca a ciąża. Potrzebuję porady 2
M nowa stronka Kuchnia alergika 2
Vercia Nowa Tabelka Sierpniówki 2017 Dzieci urodzone w sierpniu 2017 11
E Nowa ;) Potrzebuję porady 5
S Nowa i zdesperowana ;) Potrzebuję porady 13
G nowa ciąża po poronieniu - pilna porada potrzebna! Ciąża, poród, połóg 18
G czy należy się wychowawczy Potrzebuję porady 4
Kaana Nowa Lista Czerwcówek 2016 !! ;) Dzieci urdzone w czerwcu 2016 13
A Nowa na forum. 26 tc. Nerwica lękowa, ataki paniki, stany lękowe. Ciąża, poród, połóg 2
M Nowa wypożyczalna odkurzaczy piorących w wrocławiu Ogłoszenia - Wrocław 0
M nowa umowa - czekać czy mówić? Porady prawnika 0
P Nowa Terapeutyczna Szkoła Podstawowa PROMITIS w Warszawie Początek szkoły 0
Kinga Migdalska nowa na forum Staramy się 1
R witam jestem tu nowa i potrzebuje pomocy Potrzebuję porady 3
A koniec urlopu wych. a nowa praca Porady prawnika 1
A Nowa praca a ciąża Porady prawnika 3
A Nowa sieć żłobków - Kraków, Nowy Sącz, Tarnów Ogłoszenia - Kraków 0
A Nowa praca a planowana ciąża Porady prawnika 0
masala Jesteś Nowa? Zapraszamy do zapoznania sie z naszym Regulaminem Dzieci urodzone we wrześniu 2013 0
X urlop wychowawczy a nowa praca na etat Porady prawnika 1
A ciąża a nowa umowa Porady prawnika 7
szamretka wychowawczy a nowa praca, co z odprawą? Porady prawnika 3
kasiulec Nowa edycja darmowych sesji dziecięcych-sesje noworodkowe, niemowlęce ***Warszawa*** Ogłoszenia - Warszawa 1
nadalka Nowa forumowiczko - zapoznaj się z REGULAMINEM Dzieci urodzone w lipcu 2012 2
Dobrawa urlop wychowawczy a nowa praca Porady prawnika 1
sergeevna Nowa na Forum BB? Zapoznaj się z regulaminem... Dzieci urodzone w grudniu 2011 0
S Nowa Placówka dla dzieci z autyzmem w Krakowie Ogłoszenia tylko tutaj 0
Vetka sprzedam spacerówkę nowa Ogłoszenia - Wrocław 0
martttika nowa praca - ciążą - zus Porady prawnika 1
Z Porodówki - ZG, Sulechów czy Nowa Sól? Którą doradzacie i dlaczego? Zielona Góra 49
Ssabrinaa Regulamin - Jesteś nowa mam tu coś dla Ciebie ! Dzieci urodzone w listopadzie 2011 0
_louise_ karmienie naszych maluszkow-zaczynamy od nowa ;-) Dzieci urodzone w lipcu 2010 408
M Nowa ciąża a starsze jeszcze pije co robić aby szybko starszą odstawić? Karmienie piersią 19
M nowa praca na urlopie wychowawczym Porady prawnika 7
Lucy32 Nowa wypozyczalnia odkurzaczy piorących we wrocławiu Ogłoszenia - Wrocław 0
A urlop wychowawczy a nowa praca Porady prawnika 1
heledorka Nowa Lista Lipcówek (bez komentarzy) Dzieci urodzone w lipcu 2011 0
asia* Nowa praca i ciąża Porady prawnika 12
M Rozszerzanie diety alergika - wciąż zaczynam od nowa :( Żywienie dzieci - porady 14
Marta1981 Jesteś nowa - mam tu coś dla Ciebie Dzieci urodzone w marcu 2011 1
margolia nowa praca a urlop wychowawczy Porady prawnika 2
K Aqua Slim - nowa generacja?? Diety, diety 10
Podobne tematy


















































Do góry