reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Nowa ;)

Dołączył(a)
6 Kwiecień 2017
Postów
3
Witam :)
 

Załączniki

  • IMG_20170405_235654.jpg
    IMG_20170405_235654.jpg
    29,4 KB · Wyświetleń: 137
Ostatnia edycja:
reklama
Jeśli nie potwierdził ciąży to jej widocznie nie widzi ,,,
Nie znam się na zdjęciach usg ,,,
Na objawy ciąży, bez widocznej ciąży jeszcze za wcześnie.
Kiedy masz termin miesiączki ?
Nie chcę nic mówić, ale data utworzenia zdjęcia to 21 marca ...więc nie mogłaś być dzisiaj.
 
Ostatnia edycja:
Jeśli nie potwierdził ciąży to jej widocznie nie widzi ,,,
Nie znam się na zdjęciach usg ,,,
Na objawy ciąży, bez widocznej ciąży jeszcze za wcześnie.
Kiedy masz termin miesiączki ?
Nie chcę nic mówić, ale data utworzenia zdjęcia to 21 marca ...więc nie mogłaś być dzisiaj.
Zdjęcie zrobione 05.04.2017r :)
 
To bardzo dziwne, gdyż dokonałaś edycji i posta i zdjęcia :)
Tak masz rację, usunęłam jestem nowa i już mi zarzucilas iż zdjęcie jest innej daty. Myślałam, że to jest portal na którym nie ma takich jak Twoje komentarzy. Szukałam pomocy i widzę że tutaj jej nie znajdę :) Pozdrawiam

Wysłane z mojego 5045X przy użyciu Tapatalka
 
Tak masz rację, usunęłam jestem nowa i już mi zarzucilas iż zdjęcie jest innej daty. Myślałam, że to jest portal na którym nie ma takich jak Twoje komentarzy. Szukałam pomocy i widzę że tutaj jej nie znajdę :) Pozdrawiam

Wysłane z mojego 5045X przy użyciu Tapatalka