reklama

Objawy ciąży

Temat na forum 'Potrzebuję porady' rozpoczęty przez nowa_tu, 14 Luty 2016.

1. nowa_tu

nowa_tu Początkująca w BB

Witajcie.
    Jestem tu bardzo początkującym użytkownikiem. Mam problem, pytanie.
    Okres powinnam dostać wczoraj lub dzisiaj. Od 4 dni jestem bardzo rozdrażniona i płaczliwa. Bardzo bolą i swędzą mnie piersi- które dodatkowo znacznie się powiększyły(choć akurat to może oznaczać zbliżającą się @). Dodam,że chyba nigdy jeszce nie miałam takich humorków przed okresem(były huśtawki, ale tylko dzień, dwa przed). Od 5 lat mam mirenę(teraz czekam na @, żeby ją wyjąć)-więc niby ciąża prawie niemożliwa, ale jednak się zdarza... Może ktoś miał podobne objawy?

2. NeSSi

NeSSi Nie cierpię cierpieć Moderatorka

Na objawy trochę za wcześnie, powinnaś zrobić test.
    To są subiektywne odczucia, a oznaką ciąży są II kreseczki na teście i brak @
    Jeśli chcesz na podstawie samych objawów wróżyć ciążę, to może być nieco mylące.
    Zrób test, i sprawa się wyjaśni.

3. reklama
  4. ONA1227

ONA1227 Fanka BB :)

Hej.na takie objawy troszke za wczesnie,ja zaczelam odczuwac cos okolo 7tygodnia,

Kochana zrob test,jezeli jestes w ciazy to w dniu spodziewanej @ powinno juz wyjsc:)

5. nowa_tu

Macie rację. Test i tylko test tu "pomoże"... Ale dziękuję za zainteresowanie i rady :)

6. NeSSi

Pamiętaj, że mirena ma swoje skutki uboczne, być może stres przed wyjęciem robi swoje ... daj znać czy @ przyjdzie :)

7. nowa_tu

@ nadal nie ma. Zrobiłam test- wynik negatywny. Pora chyba przestać się łudzić...

8. nowa_tu

NeSSi @ nadal nie przyszła. Kupiłam kolejny test i za 2-3 dni go zrobię. O ile okres nie przyjdzie i oczywiście jeśli tyle wytrzymam;). W poniedziałek mam wizytę u ginekologa(na której ma usunąć mirenę). Zobaczymy jak się wszystko potoczy do tego czasu.
    Chciałabym już wiedzieć...

9. NeSSi

To trzymam kciuki ... wóz albo przewóz :)

10. reklama
  11. nowa_tu

Dokładnie ;)

12. nowa_tu