reklama

Objawy ciąży

Temat na forum 'Potrzebuję porady' rozpoczęty przez nowa_tu, 14 Luty 2016.

1. nowa_tu

nowa_tu Początkująca w BB

Witajcie.
    Jestem tu bardzo początkującym użytkownikiem. Mam problem, pytanie.
    Okres powinnam dostać wczoraj lub dzisiaj. Od 4 dni jestem bardzo rozdrażniona i płaczliwa. Bardzo bolą i swędzą mnie piersi- które dodatkowo znacznie się powiększyły(choć akurat to może oznaczać zbliżającą się @). Dodam,że chyba nigdy jeszce nie miałam takich humorków przed okresem(były huśtawki, ale tylko dzień, dwa przed). Od 5 lat mam mirenę(teraz czekam na @, żeby ją wyjąć)-więc niby ciąża prawie niemożliwa, ale jednak się zdarza... Może ktoś miał podobne objawy?

2. NeSSi

NeSSi & Michałek :)

Na objawy trochę za wcześnie, powinnaś zrobić test.
    To są subiektywne odczucia, a oznaką ciąży są II kreseczki na teście i brak @
    Jeśli chcesz na podstawie samych objawów wróżyć ciążę, to może być nieco mylące.
    Zrób test, i sprawa się wyjaśni.

3. reklama
  4. ONA1227

ONA1227 Fanka BB :)

Hej.na takie objawy troszke za wczesnie,ja zaczelam odczuwac cos okolo 7tygodnia,

Kochana zrob test,jezeli jestes w ciazy to w dniu spodziewanej @ powinno juz wyjsc:)

5. nowa_tu

Macie rację. Test i tylko test tu "pomoże"... Ale dziękuję za zainteresowanie i rady :)

6. NeSSi

Pamiętaj, że mirena ma swoje skutki uboczne, być może stres przed wyjęciem robi swoje ... daj znać czy @ przyjdzie :)

7. nowa_tu

@ nadal nie ma. Zrobiłam test- wynik negatywny. Pora chyba przestać się łudzić...

8. nowa_tu

NeSSi @ nadal nie przyszła. Kupiłam kolejny test i za 2-3 dni go zrobię. O ile okres nie przyjdzie i oczywiście jeśli tyle wytrzymam;). W poniedziałek mam wizytę u ginekologa(na której ma usunąć mirenę). Zobaczymy jak się wszystko potoczy do tego czasu.
    Chciałabym już wiedzieć...

9. NeSSi

To trzymam kciuki ... wóz albo przewóz :)

10. reklama
  11. nowa_tu

Dokładnie ;)

12. nowa_tu