reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Obniżenie etatu z 18/18 na 10/18 po powrocie z urlopu macierzynskiego w trakcie roku

Dołączył(a)
31 Styczeń 2011
Postów
3
Witam serdecznie,
Proszę o pomoc. Moja sprawa wydaje się być bardzo skomplikowana, dlatego najkrócej jak to możliwe opisze ją poniżej. Jestem nauczycielem dyplomowanym. W szkole, której dotyczy sprawa pracuję na cały etat 18/18 od września 2007r. W maju 2008r. Dyrektor poinformowała mnie, cytuję:” iż ze względów organizacyjnych w roku szkolnym 2008/2009 nie będę mogła zatrudnić Pani w pełnym wymiarze czasu pracy” na co wyraziłam zgodę. Od 01 września 2008r. pracowałam jednak w pełnym wymiarze ( godziny się znalazły ). Czyli po wyrażeniu zgody na ograniczenie zatrudnienia w roku szkolnym 2008/2009, pracowałam nadal na pełnym etacie, a więc sytuacja prawna stanowiąca przesłankę do ograniczenia zatrudnienia nie nastąpiła.
Od marca 2009r. przebywałam ze względu na zagrożoną ciążę na zwolnieniu lekarskim. Od 30 maja 2009r do 16.10.12.2009r. do 11.12.2009 na urlopie macierzyńskim a później zaległym urlopie wypoczynkowym uzupełniającym. W listopadzie 2009r., przed powrotem do pracy, zadzwoniłam do Dyrektora szkoły chcąc dowiedzieć się jak będzie wyglądać mój plan zajęć. Po kilku dniach uzyskałam informację, że po powrocie do pracy będę miała tylko 10 godzin.