reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Oby nie za wczesnie- Fenoterol

MamaDominika

Początkująca w BB
Dołączył(a)
28 Październik 2006
Postów
19
.. Chcialabym sie dowiedziec czegos wiecej o dolegliwosciach zwiazanych mozliwoascia przedwczesnego porodu..jelsi ktoras z Was wie cos na ten temat to piszcie..;-)
Ja od 3 tygodni jestem niewolnica fenoterolu poczatkowo skutki jakie ten lek wywoluje doprowadzaly mnie do szalu:szok: drzenie .. pocenie sie bicie serca .. ale juz jest ok i sie przyzwyczailam .. jednak mimo wszytko nadal mam skurcze czy to normalne ?
 
reklama

Dita

Pierwsza Żmija BB-Nacji
Dołączył(a)
5 Sierpień 2006
Postów
6 681
Miasto
Bychawa
Hej, ja z grudniówek - od 32 tygodnia brałam cordafen od skurczy - trochę mi wyhamowały, ale i tak przez cały czas czułam skurcze i skurczyki. Teraz już cordafen mam odstawiony i czekam na poród.
A dolegliwości miałam podobne - drżenie, kołatanie serca, osłabienie - po kilku dniach również przeszło.
Tak więc łykaj fenoterol i nie przejmuj sie - jeśli są to niebolesne skurcze, to nic strasznego się nie dzieje. Jesli zaczęłyby się nasilać lub być dosć bolesne - wtedy trzeba powiadomić lekarza.
Pozdrawiam.
 

MamaDominika

Początkująca w BB
Dołączył(a)
28 Październik 2006
Postów
19
Dziekuje Dita :) pewnie masz racje ... zreszta przy ciaży wyolbrzymia sie niektóre dolegliwosci ze wzgledu na róznego rodzaju leki:) mam nadzieje ze wyolbrzymiam . a we wtorek mam gina wiec sie okaze .pozdrawiam Cie goraco..
 

ania_77

Mama Marcinka i Julki
Dołączył(a)
22 Grudzień 2005
Postów
1 531
Miasto
Tczew
MamoDominika! Ja od 20 tyg miałam skurcze,bolesne. Najpierw brałam fenoterol (bardzo nieprzyjemne wrażenia po nim) a potem lekarz zmienił na No-spe i scopolan. I tak dojechałam na lekach to 36 tyg a w 38 urodził się Marcinek. Niestety skurcze (zarówno te bezbolesne jak i bardzo bolące aż zatykające dech w piersuach) miałam cały czas mimo leków ale dzięki stałemu monitorowaniu nie było potrzeby zamiany na fenoterol który bardzo źle znosiłam. Nie martw się na zapas, łykaj leki napewno bedzie dobrze. Powodzenia.
 

AbEjA

Mamy styczniowe 2007
Dołączył(a)
30 Maj 2006
Postów
4 195
Ja jestem od 6 miesięcy na zwolnieniu lekarskim, a conajmniej od 2 z zagrozeniem przedwczesnym porodem. Również biorę Fenoterol w dawkach 4x1/2 tabletki. W sumie co 6 godzin. Do tego jako oslona na serce (wlaśnie przed drżeniem, poceniem się itp.) biorę Isoptin 40 + nospa. Te dwie tabletki biorę na 15 min przed połknięciem 1/2 Fenoterolu. Tak to podobno się bierze.
I nie mam zadnych dolegliwości związanych z fenoterolem. Oczywiscie nie ćwicze fizycznie w szkole rodzenia, a skurcze minęły..

Mamo Dominika - uszy do góry! już blizej niz dalej!
 

MamaDominika

Początkująca w BB
Dołączył(a)
28 Październik 2006
Postów
19
Dziewczyny gratuluje wam serdecznie waszych pociech... i dziekuje za wsparcie...... naprawde ciesze sie ze trafilam na to forum .. poniewaz kiedy cos mnie niepokoi zawsze moge Was o to zapyatac... DZIEKUJĘ! :D
 

MamaDominika

Początkująca w BB
Dołączył(a)
28 Październik 2006
Postów
19
czy moze któraś z Was cos wie na temat problemów z zakrótką szyjką macicy ... i np w takim 33 tc ile powinna miec cm ?
 

Monika77

Fanka BB :)
Dołączył(a)
30 Lipiec 2006
Postów
7 749
Miasto
Piła
Mama Dominika nie odpowiem ci na żadne z tych pytań, bo nic nie wiem na ten temat, ale wiem, że to forum to świetna sprawa :tak: Dziewczyny są bardzo fajne i świetnie się ze sobą zżyłyśmy. Jak mamy z czymś problem albo po prostu kiepski dzień, to piszemy o tym, a reszta pociesza i wspiera. To jest coś cudownego :-D :laugh2:
 
reklama
Podobne tematy
Autor Tytuł Forum Odpowiedzi Data
G OBY CIĄŻA - prośba o pomoc. Potrzebuję porady 36
G Oby ciąża- pytanie. Potrzebuję porady 0
Al.Szyszkowska Kółko wzajemnej akceptacji - oby do celu Diety, diety 9548
Dysiadysia Pilnie potrzebuje odpowiedzi, dodane zdjęcie nie dla wszystkich... Potrzebuję porady 25
Poagata Konflikt serologiczny / nie podano zastrzyku Potrzebuję porady 1
Z Problem z jedzeniem Niemowlaki 9
E Jakie badania powinnam zrobić jeżeli od kilku lat nie mogę zajść w ciążę Potrzebuję porady 14
Havana1995 Plamienie objaw zapłodnienia? Nie mylić z plamieniem/krwawieniem implantacyjnyn Potrzebuję porady 5
A Facet nie chce dziecka Przyszłe mamy 47
S Dziecko nie chce chodzić w butach Potrzebuję porady 7
D Nie jest to temat ciążowy ale zdrowotny Potrzebuję porady 5
L 16-miesięczne dziecko nie chodzi Roczniaki i dwulatki 30
stepienk24_12 Problem - 14 miesięczniak nie pije mleka Potrzebuję porady 4
J Ciaza czy nie? Ciąża, poród, połóg 8
K Ciąża czy nie Potrzebuję porady 24
89karola80 Niemowle nie pozwala mi siąść 🤷‍♀️ Potrzebuję porady 22
N Czy tabletka mogła się nie wchłonąć? Po jakim czasie test ciążowy? Potrzebuję porady 2
M Jak nie poronić? Potrzebuję porady 14
A Widoczny pęcherzyk nie widać echa zarodka.... Sierpniowe mamy 2021 8
Dalla11 Nie pęknięty pęcherzyk graffa i brak miesiączki Potrzebuję porady 1
K Nie mogę znaleźć nic w necie... Potrzebuję porady 8
N Szukam dziewczyny od postu " Nie chcę chłopca " Potrzebuję porady 18
N Wybik HCg-total a nie betaHcg Potrzebuję porady 4
C Nie wiem jak interpretować test ciążowy Przyszłe mamy 16
C Co jest z tym testem nie tak? Ciąża, poród, połóg 13
B 2 miesięczne niemowlę nie chce spać Potrzebuję porady 6
Anettixxx Ciąża czy nie ciąża? Staramy się 13
Daku2425 Co jest ze mną nie tak? Potrzebuję porady 14
A Ciaza/robić sobie nadzieje czy nie? Potrzebuję porady 21
krecik1902 Mega świąd w ciąży, a nie cholestaza Ciąża, poród, połóg 8
A 2-latek nie chce nic jeść... Żywienie 20
A 2 - latek nie chce jeść... Potrzebuję porady 1
C Ciąża czy nie ciąża? Potrzebuję porady 17
L Zarodek nie rosnie, sercr bije, krwiak, spadek Beta HCG Ciąża, poród, połóg 33
aziula Czy to już czy jeszcze nie? Potrzebuję porady 16
Sandi19 Widać czy nie widać? Cień drugiej kreski na teście ciążowym Potrzebuję porady 20
Darka11 2 testy pozytywne jeden negatywny Staramy się 28
S Synek nie chce dotykać jedzenia BB psychodietetyczka radzi mamom 5
G test-robić go dziś czy nie? Potrzebuję porady 37
K Ciaza czy nie ciąża Ciąża, poród, połóg 27
Kisielek91 4 tygodnie i nie śpię w dzień Potrzebuję porady 69
L Test pozytywy czy nie ? Staramy się 4
O Niemowle nie chce pic mleka co podawac Potrzebuję porady 7
K Ciąża czy nie Ciąża Ciąża, poród, połóg 5
N Niemowlak nie chce jeść i mało tyje Potrzebuję porady 11
Kasia2301 Jak nie popelnic kolejny raz tego samego bledu? Potrzebuję porady 12
Natii91 Witam może ktoś powiedziec czy to jest ciąża wczoraj wykonałam test z krwi i było 0.5 czy to ciąża czy nie i kiedy powinnam powtorzy Ciąża, poród, połóg 9
R Dziecko nie je nabiału.. jakaś alternatywa ? Potrzebuję porady 4
N Pytanie do mam karmiacych mm nie od urodzenia Potrzebuję porady 11

Podobne tematy

Do góry