reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

reklama

Od kiedy na nocnik?

oska

Fanka BB :)
Dołączył(a)
20 Sierpień 2007
Postów
224
Witam Kochane Mamusie :-)
zastanawiam sie od kiedy powinnam zacząć sadzać Córcie na nocniczek..jeżeli macie doświadczenie to poproszę o podzilenie się nim :tak:
dziękuje serdecznie
 
reklama

irtasia27

Mamy lutowe'07 Wdrożona(y)
Dołączył(a)
6 Luty 2007
Postów
6 697
W Jenni przypadku to jeszcze za szybko jak skonczy roczek to zobacze jak to bedzie kazde dziecko ma swoj czas na nocnik
Jacqueline - siusiala do wiaderka takiego do piasku (wpadala identycznie jak Jenni do nocnika i siedziala na dnie)
Chris - niechcial siusiac do nocnika to mu kupilam drabinke z mala deska i sie tam uczyl
A Jenni to sie zobaczy:tak:


A agusi chyba ktos na occisk nadepnol
 

nuśka 23

Mamy lutowe'07
Dołączył(a)
6 Luty 2007
Postów
4 341
Miasto
Piła
Oska, na nocniczku siadamy od ok 3 tyg.:sorry: <nie pamietam dokladnie>
corcia bardzo zadowolona, robi czasem siusku i kupke obowiazkowo:tak:
zdarzylo sie kilka razy przez ten czas ze wyladowala w pampku, ale to z mojej winy bo nie slyszalam jak mala ''wola'':-D:laugh2:
 

irtasia27

Mamy lutowe'07 Wdrożona(y)
Dołączył(a)
6 Luty 2007
Postów
6 697
Gosia_k23 tez jestem tego zdania ze watek jest dobry bo wiem ,ze gdzies tam bylo o nocnikowaniu ale gdzie to niewiem no chyba ze wyszukiwarke zrobia na babyboom to by byl numer :-D:-D:-D
 

irtasia27

Mamy lutowe'07 Wdrożona(y)
Dołączył(a)
6 Luty 2007
Postów
6 697
aga-pg teraz to mnie rozbroilas i faktycznie gadka na temat nocnikow byla w 6 watkach :-D:-D:-D
I zeby sobie poczytac trzeba je poprzegladac wszystkie, ja jestem za tym watkiem. Dzieki
 

irtasia27

Mamy lutowe'07 Wdrożona(y)
Dołączył(a)
6 Luty 2007
Postów
6 697
Gosia_k23 ten z grzechotka jest SUPER:tak:
A ja dla Jenni mam taki zwykly z kaczuszka i jest dla niej za duzy i musze kupic nowy chyba NUK ale jeszcze zobacze
 

oska

Fanka BB :)
Dołączył(a)
20 Sierpień 2007
Postów
224
Dzięki Dziewczyny za wsparcie :tak: dopiero teraz odkryłam wyszukiwarkę...ale konkretów to i tak nie ma na temat nocniczka, a nie mam czasu, by wczytywać się we wszystkie wątki..jeszcze raz dzięki i zachęcam innych rodziców do wpisów :-)
aaa..jestem w szoku że to już tak prędko się sadza na nocniczek:szok: obiecuje wypróbować i dam znać jak to będzie z nami ;-)zapewne -tak jak piszecie-każde dziecko jest inne i to różnie jest :-D
 

rozalka

Lutówkowo-sierpniowa mama
Dołączył(a)
19 Kwiecień 2007
Postów
10 598
A mój Kuba poprostu z nocnika zwiewa....więc dałam sobie spokój z nocnikowaniem.:tak:
 
reklama

Kasiad

Mamy lutowe'07 Fan(ka)
Dołączył(a)
21 Wrzesień 2006
Postów
12 276
Miasto
Bydgoszcz
Oliwkę chyba najprędzej zaczęłam sadzać z lutowych dzieci i prawie każda kupka od długiego czasu ląduje w nocniku i czasem siuśki. Ale zauważyłam, że Oli ostatnio mniej chętnie siedzi na nocniku, tzn jak już robi kupkę i że tak się wyrażę już kupa jest na zakrecie to robi, ale jak nie jest, to odrazu zmyka z nocnika i nie chce siedzieć. Nie zmuszam jej, zeby się nie zraziła.
 
Do góry