reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

ogłoszenia różne

Poszukuję pokoju,przynajmniej na kilka miesięcy. Jestem studentką i w marcu będę mamą,niestety samotną. Szanowny tatuś ma nas gdzieś. Jeśli nie znajdę czegoś szybko,to wyląduje na ulicy. Natomiast na kawalerkę mnie nie stać. Proszę o informację,jeśli któraś z mam coś wie o jakimś lokum do wynajęcia.
Pozdrawiam;)
 
reklama
Zapraszam na wakacyjne warsztaty we WROCŁAWIU:
Rodzicom, którzy chcą więcej!

"Rodzicom, którzy chcą więcej" to warsztaty będące przełożeniem wiedzy psychologicznej i pedagogicznej na praktyczny język i konkretne techniki.

WROCŁAW, Karłowice

w sobotę 9.07, od 9 do 18 rodzice, którzy chcą trwale i skutecznie zmienić relację z dzieckiem na lepszą, opartą na zasadach i autorytecie będą doskonalić swoje umiejętności.
Znajdzie się czas na nieco teorii, dużo ćwiczeń i rozwikłanie własnej trudności wychowawczej!

Organizatorzy zapewniają dwudaniowy obiad oraz przerwę kawową ze świeżo pieczonym ciastem. Posiłki to doskonały czas aby powymieniać się doświadczeniem z innymi rodzicami, podyskutować, poznać się i porozmawiać.

GRATIS! Uczestnicy warsztatów w ciągu miesiąca mogą skorzystać z indywidualnych konsultacji u prowadzących!

Trenerzy: Aleksandra Gajek, Magdalena Krajewska

Inwestycja: 190 zł od osoby, 270 zł od pary
PROMOCJA!!! Uzyskaj rabat 10% szczegóły na:
Rodzicom, którzy chcą więcej! | Aleksandra Gajek

liczba miejsc ograniczona!
ZAPISZ SIĘ TERAZ!