reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Kochani, umiera młoda mama. To koleżanka jednej z naszych moderatorek @89katia. Być może uda sie ocalić jej życie, ale (jak zawsze) potrzba na to pieniędzy. I to nie za miesiąc, nie za dwa, tylko teraz. Dorzuć się do zbiórki. Każda wpłata, nawet ta symboliczna daje jej większą nadzieję, że wróci do swoich maluszków. Dziękuję. aniaslu Poznaj Anię i jej dzieci. I podejmij decyzję.

reklama

Ogromne opuchlizny po komarach , alergia ?! ratunku !

L4dY-bIrd

doula
Dołączył(a)
27 Sierpień 2005
Postów
3 171
Miasto
Sobótka / Wrocław
Rozwiązania
0
dziewczyny ja juz nie wiem co mam robić ....wczesniej takich bąbli nie było :wściekła/y::-(

Po ugryzieniu komara ...tak po dobie zaczyna puchnać i robic sie bardzo twarde to miejsce...goraca skóra jak dotykam ...boli ..swędzi...:sick:

pare dni temu ugryzł mojego synka komar ($%%&#^@$) :angry: w udo z tyłu ...dzisiaj napuchniete prawie całe ..czerwone...gorace ...smarowałam tym pudrem w płynie ( zapomniałam nazwy ) ale tylko łagodzi swędzenie ..opuchlizna schodzi po min. tygodniu ...a znak po ugryzieniu zostaje nawet do miesiaca :(

cholera jasna czy u was też sa takie problemy ? ja juz niewiem czy to takie mutanty komary teraz sie narodziły , czy co ....

jakie macie sposoby na takie ustrojstwo ?

moze jakies domowe? cebula? keidyś coś takiego słyszałam ale nie pamietam czy to sie tyczyło komarów :(


L4dy
 
reklama

Nocka

Sierpniowa mama'06 Mamusia Oliwki
Dołączył(a)
1 Marzec 2006
Postów
784
Miasto
Warszawa
Rozwiązania
0
coprawda ja nie jestem dzieckiem ale u mnie takie cos sie dzieje po ugryzieniu komara...
u mnie pomagaja oklady z rozpuszczonego w wodzie wapnia i do tego szklanka wapnia do picia (wtedy biore 2 tabl.na pol szklanki wody)...
u mnie jest to reakcja alergiczna. Po za tym smaruje takie miejsce fenistilem. Najlepiej bedzie jak spytasz sie o to pediatre lub alergologa. Prawdopodobnie u maluchow moga pomoc krople zyrtec.
Cebula pomaga na ukaszenia osy i pszczol.

Pozdrawiam
 

L4dY-bIrd

doula
Dołączył(a)
27 Sierpień 2005
Postów
3 171
Miasto
Sobótka / Wrocław
Rozwiązania
0
Gosia ...ja w domu włanczam do kontaktu to coś na komary ...ale to dziadostwo go gryzie chyba na dworze jak szaleje :(

zapodałam mu ten zyrtec i wapno ...zobaczymy :(
co do tej wody z soda ...zobaczymy ....zastosuje popołudniu jak sie Janek obudzi .

....nie nawidze komarów %^$&#
 

agnieszka81

Fan(ka)
Dołączył(a)
10 Luty 2007
Postów
1 777
Rozwiązania
0
To robactwo w tym roku na prawdę zmutowane jest :angry: Kubusia którejś nocy tak coś strasznie pożarło że miał wielkie czerwone placki, potem robił sie na tym bąbelek który później ropiał...straszne :angry: nawet myślelismy że to początek ospy :-) bo był cały w tych plamach.
smarowałam taką maścią na zmiany skórne alergiczne i takie tam-nazwy niestety nie pamiętam:baffled:
 
Dołączył(a)
2 Czerwiec 2007
Postów
14
Rozwiązania
0
Moje dzieci może nie dużo ale też mają trochę wieksze spuchnięcia po komarach. Jak tylko zobaczę że gdzieś pojawiła się mała kropka ( po nocy i przed spaniem oglądam dzieci z każdej strony) smaruję fenistilem. W ciągu dnia nawet kilka razy smaruję. Ślad jest ale już nie spuchnięty. Pomimo używania różności na komary w domu to rekordem było 12 ugryzień z nocy w tym 5 na buzi u rocznego dziecka. Myślałam nawet że to pająk ale p. doktor uznała że komar i kazała kupić coś w aptece na komary- fenistil ponoć jest na tego typu alergie.
 
Dołączył(a)
10 Wrzesień 2005
Postów
10
Rozwiązania
0
Witam.
Mój synek tez jest uczulony na ugryzienia komarów-rozlewa mu sie,puchnie. Konsultowalam to z pediatra. Na opuchlizne pomaga smarowanie żelem ALTACET.Krosty na twarzyczce smaruje żelem Fenistil (mozna nim smarowac wszystkie krosty,na calym ciele),ale na krosty na pozostalych czesciach ciala lekarz zapisal maść sterydową. Nie podaje mu z tego powodu ani ZYRTECU,ani innych lekow dla alergikow. Dwa razy dziennie lyzeczka CALCIUM i wit C.
 
Dołączył(a)
31 Lipiec 2007
Postów
2
Rozwiązania
0
Witam Ja Rowniez Mam Ten Problem .pomaga Fenistil Wapno No I Oczywiscie Musowo Moskitiery Na Oknach.bez Nich Moj Synek Byl Caly Pogryziony.teraz Tylko Na Dworze Musze Polnowac Zeby Go Nic Nie Ugryzlo I Jest Juz Lepiej/pozdrawiam
 

L4dY-bIrd

doula
Dołączył(a)
27 Sierpień 2005
Postów
3 171
Miasto
Sobótka / Wrocław
Rozwiązania
0
ja po podaniu zyrtec i wapna zauważyłam poprawe .....w oczach sie zmiejszała opuchlizna ...w desperacji przemyłam riwanolem bo były slady jakby ropy. Teraz już znika...
 
reklama
A

ania_zywa

Gość
Hania też była okropnie pogryziona:szok:. Miała bąbel na bąblu ze stanem zapalnym i ropą. Byłam u 4 lekarzy zanim się dowiedziałam, że to od komarów:wściekła/y::wściekła/y:. W okńcu dostałam maść Mecortolon i jakiś spirytus robiony w aptece do przemywania w razie nowych ugryzień. Przez jakiś czas był spokój ale od kilku dni ma juz buzie pogryzioną:wściekła/y::wściekła/y:.
 
Autor Podobne tematy Forum Odpowiedzi Data
S Potrzebuję porady 20
Melodja Ładna mama 14
Y Zdrowe dziecko 7

Polecamy

null

Nowe wątki

reklama

Nowe pytania

Do góry