reklama

Pawełek 29 TC 1100g 39cm

Temat na forum 'Wcześniaki' rozpoczęty przez Madzia2808, 19 Luty 2010.

  1. Madzia2808

    Madzia2808 Zaciekawiona BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    witam wszystkie mamy wcześniaków! 5 grudnia 2009 przyszedł na świat mój synek Pawełek. a zaczęlo się to wszystko w domu. najpierw odeszły wody potem silne krwawienie szpital i decyzja - cesarka. na początku lekarz powiedzial że może nie przeżyć. jak się urodził usłyszalam najpiękniejszy dźwięk - placz mojego synka to oznaczalo że zyje. potem było już gorzej, lekarze musieli go podłączyć do respiratora ( 26 dni ), najgorzej było na 3 dobę, dostal silnego zapalenia otrzewnej i wylew dokomorowy spadała temperatura ciała po prostu lekarze nie dawali mu żadnych szans - to był najgorszy moment mojego życia. Na szczęście wyszedl z tego :) potem jeszcze wdało się zapalenie pluc, bezdechy, wodogłowie i retinopatia 3 stopnia. na oczka trzeba bylo zrobić zabieg laseroterapii ( mieliśmy go tydzień temu). nie wiem skąd ja wzielam na to wszystko siły... teraz od 3 dni nareszcie jestesmy w domku, moj synek to dzielny i silny facet:)
    teraz czekaja nas kontrole i rehailitacja, ale najwazniejsze ze nasz skarb zyje i musimy byc silni dla niego.
    jest bardzo ślicznym i spokojnym dzieckiem!
    miejmy nadzieje że wszystko sie ulozy i bedzie wszystko ok.
     
  2. Agnieszka_AJ2811

    Agnieszka_AJ2811 [*] 21.05.08 [*]12.05.09

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Witaj Madziu.....w gronie Wcześniakowych Mam....ciesze sie ,ze Synek juz w domu....moja Gosia równiez urodziła sie przez cc w 29 hbd....wazyła 605g / 30cm....dzis jest zdrowym urwisem.....
    życze duzo zdrówka dla Pawełka i wielllle cierpliwosci dla Ciebie....no i zapraszam na gółwny wątek "pogaduchy wczesnych rodziców"....
    Pozdrawiam
     
  3. reklama
  4. Madzia2808

    Madzia2808 Zaciekawiona BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    dziękuję Agnieszko za miłe słowa!
    dzisiaj bylismy z Pawełkiem na kontroli oczu i na szczęście po zabiegu jest wszystko w porządku, retinopatia sie cofnęła. dla nas to ogromne szczęście. :)
     
  5. Agnieszka_AJ2811

    Agnieszka_AJ2811 [*] 21.05.08 [*]12.05.09

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Ciesze sie razem z Wami...drobnymi,małymi kroczkami do przodu.....trzeba wierzyc ze wszystko bedzie dobrze.....bo wiara czyni cuda.....pozdrawiam
     
  6. Madzia2808

    Madzia2808 Zaciekawiona BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    witam. wczoraj byliśmy na kontrolnym badaniu słuchu. mimo że to badanie nic nie boli, dla Pawełka nie podobalo sie ze cos ma w uszku i bardzo się buntowal. prawie po godzinie walki i prób udało się dokladnie zbadac uszka. na szczęście wszystko jest w porządku, maly słyszy i jest wszystko ok:)
    bardzo sie z tego cieszymy, wiemy że jeszcze długa droga przed nami ale malymi kroczkami do przodu. wczoraj tez go zważyłam i sie okazało ze bardzo ładnie przybiera na wadze, w ubranku ważył 3480g- to bardzo duzo. pamiętam że jak wychodziliśmy ze szpitala 17 lutego to też w ubranku ważyl 2300g. bardzo się cieszymy...
     
  7. stybura7

    stybura7 Zaciekawiona BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Witam serdecznie..jestem również mamą wcześniaka 29 tc...teraz Maria skończyła 2 latka i nikt by nie powiedział że jest wcześniakiemm...piszę z ciekawości ponieważ ja pamiętam, że jak byliśmy na badaniu słuchu to Marysia musiała spać na tym badaniu a to nie było łatwe uśpić na zawołanie...co my sie namęczyliśmy aż padła!!!a tu co piszesz to sysnuś chyba nie spał podczas badania???
    Duzo zdrówka życzymy i jesacze trochę i zapomicie o wcześniactwie ...pozdarwiamy
     
  8. judy131

    judy131 Zaciekawiona BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    Witamy,
    ja rowniez jestem mama wczesniaka urodzonego w 28tyg z bardzo skomplikowanej ciazy blizniaczej, ktory wazyl 840gram i mial ledwo ponad 30 cm.
    Wlasnie wczoraj obchodzil swoje 1 urodzinki, a w sobote szykuje sie mala imprezka ;))) Jest rozesmianym sloneczkiem, bardzo mocno stapajacym po ziemi. Dogonil rowiesnikow rozwojem fizycznym, natomiast wedlug lekarzy rozwoj psychologiczny ma okreslony na miesiac wyzej niz rowiesnicy !!! ;) - zywy okaz ze cuda sie zdarzaja.
    Duzoooo zdrowka dla was i wytrwalosci, nie uniknione moze byc czaem ciezko szczegolnie w tych pierwszych tyg ale zawsze trzeba wtedy myslec jaka nagroda na nas czeka. Jak powiada moja siostra nic w zyciu nie dzieje sie z przypadku :)
    pozdrawiamy i czekamy na dalsze wiadomosci


    P.S. Zawsze sluze rada :)))


    [video=youtube;OGmnyMDmMoQ]http://www.youtube.com/watch?v=OGmnyMDmMoQ[/video]
     
  9. Madzia2808

    Madzia2808 Zaciekawiona BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    witajcie dziewczyny! wczoraj przeszlismy mały maraton po poradniach i powiem wam ze maly Pawełek jest bardzo silny i dzielny:) najpierw mieliśmy kontrole u okulisty, po zabiegu oczka ładnie się zagoiły, jest wszystko w porządku i następna kontrola jak Pawełek skończy roczek:)....
    druga wizyta u kardiologa - ekg wyszlo super:-), serduszko tez bardzo ładnie bije i wygląda na to że wszystko jest w porządku, jeszcze dla pewności jestesmy umowieni na echo serduszka na maj....
    ostatnia wizyta u neurologa. pani doktor powiedziala ze na swoj wiek korygowany (1miesiac) to dobrze się rozwija, głowka jest prawidłowa, nic niepokojącego nie widzi, dostaliśmy skierowanie na usg głowki i rehabilitację...
    tak więc wszystko idzie ku dobremu:-D....bardzo jestesmy szczęsliwi:-)...
    pozdrawiam wszystkie mamusie i wszystkich wczersniaczków!
    wiara i nadzieja czynia cuda!!!
     
  10. reklama
  11. fela_76

    fela_76 Fanka BB :)

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    powodzenia Madziu i zdrówka dla Pawełka!
     
  12. Madzia2808

    Madzia2808 Zaciekawiona BB

    Najlepsze odpowiedzi:
    0
    witajcie! no niestety dla nas te świeta nie będa za wesole. wczoraj byłam u lekarza i sie okazalo że córa i synek mają zapalenie oskrzeli :-( i niestety świeta w domu sami! dobrze ze chociaż w domu a nie w szpitalu chociaż to jeszcze nic pewnego bo jutro mam isc na kontrole z Pawełkiem bo dla Natali powoli sie poprawia a poza tym ona jest starsza i moze wiecej lekow brac w domu... no i takie to święta u nas...
    a dla was drodzy rodzice i kochane dzieciaczki życze zdrowych, rodzinnych Świąt Wielkiejnocy, smacznego jajka i mokrego dyngusa!!!
    pozdrawiam!
     

Poleć forum