reklama
Forum BabyBoom

Dzień dobry...

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Czy pomożesz Iwonie nadal być mamą? Zrób, co możesz! Tu nie ma czasu, tu trzeba działać. Zobacz
reklama

Pcos i in vitro Poznań czy Bydgoszcz?

Aneczka2021

Fanka BB :)
Dołączył(a)
2 Kwiecień 2021
Postów
1 877
Mam pcos, nie reaguje na stymulacje letrozolem i clo. Mysle nad klinika bezpłodności w Poznaniu lub w Bydgoszczy. Czy ktos sie leczy w tych miastach i u jakiego ginekologa? Męża nasienie jest wporzadku wiec mysle ze inseminacja nie wchodzi w gre.. Jestem zielona w tym temacie.
 
reklama
Ja leczyłam się w invicta Bydgoszcz a teraz jestem w Poznaniu w invimedzie .Chcesz stymulacji i in vitro ? , leczenia pcos ?
 
Mam pcos, nie reaguje na stymulacje letrozolem i clo. Mysle nad klinika bezpłodności w Poznaniu lub w Bydgoszczy. Czy ktos sie leczy w tych miastach i u jakiego ginekologa? Męża nasienie jest wporzadku wiec mysle ze inseminacja nie wchodzi w gre.. Jestem zielona w tym temacie.
A czego oczekujesz od lekarza z kliniki? Dlaczego inseminacja nie wchodzi w grę?
 
Bardziej sklonna bym byla do inseminacji chociaż ze względu na koszt ale małe szanse są? Nie mam pojęcia. Pierw chce wybrać lekarza i klinike niech sam zaproponuje które lepsze. Chcę zajsc w ciaze jak najszybciej... Zalamana jestem tyloma latami staran
 
Jezeli nasienie jest w porządku to ja zaczelabym od inseminacji. Na mnie clo też nie działało. Ale po zastrzykach z Menopuru pięknie rosły pęcherzyki. Zaszłam w ciążę po 1 IUI.