reklama
Forum BabyBoom.pl

Dzień dobry

Starasz się o maleństwo, wiesz, że zostaniecie rodzicami a może masz już dziecko? Poszukujesz informacji, chcesz się podzielić swoim doświadczeniem? Dołącz do naszej społeczności. Rejestracja jest bezpieczna, darmowa i szybka. A wsparcie i wdzięczność, które otrzymasz - nieocenione. Podoba Ci się? Wskakuj na pokład! Zamiast być gościem korzystaj z wszystkich możliwości. A jeśli masz pytania - pisz śmiało.

Ania Ślusarczyk (aniaslu)

  • Nacięcie krocza, czy cesarskie cięcie - oba zabiegi pozostawiają blizny. Czy ktoś ci powiedział w jaki sposób o nie zadbać, żeby po wygojeniu nie sprawiały ci dyskomfortu? Fizjoterapeutka Agata Skoworodko opowiada , czym są blizny, jak wygląda proces gojenia i jak możemy sobie pomóc, żeby je uelastycznić. Obejrzyj wywiad i podziel się swoim doświadczniem.

    A teraz coś totalnie babyboomowego. Jedna z naszych użytkowniczek pisze bardzo kobiecą książkę. Gorąco zapraszam do czytania i komentowania. Pomożesz się jej rozwinąć, podzielisz uwagami, słowami wsparcia? Przeczytaj

reklama

pielęgnacja naszych maluszków

Ewa_79

Grudniówka 2007
Dołączył(a)
2 Lipiec 2007
Postów
1 065
Miasto
Warszawa
Rozwiązania
0
pewnie tak niedoświadczone mamy jak ja będą miały duuużo pytań na temat tego jak dbać o swego szkrabika, więc zakładam taki wątek
a doświadczone mamy w wolnej chwili ;-)podzielą się swymi radami

i moje pierwsze pytanie:
czy w jakiś specjalny sposób należy pielęgnować "klejnociki" chłopczyków?
 
reklama

Anetka24

Klub grudniówek'07
Dołączył(a)
14 Listopad 2007
Postów
642
Miasto
Piaseczno pod Warszawą
Rozwiązania
0
Ewa_79 tak trzeba pamiętać o jednej zasadzie pielęgnacji siusiaka jeśli mały ma napletek trzeba go podczas kąpieli delikatni naciągać aby on nie zarósł bo inaczej dziecko będzie skazane na zabijek usunięcia napletka a ból jest okropny po zabiegu! chłopcy nie mogą zrobić normalnie siusiu odczuwają okropne pieczenie i żadnemu tego nie życzę
 

AneczkaK

mama bambulinkow
Dołączył(a)
4 Październik 2005
Postów
5 069
Rozwiązania
0
Tylko ,ze teraz jest nowa moda na nieodciaganie napletka.Wielu lekarzy mowi zeby tego bron Boze nie robic.Ja odciagam u Witusia i od poczatku mial baaaardzo malutka dziurke a przy regularnym cwiczeniu tego jest juz teraz ogromna poprawa.
 

viki31

mama Damiana i Pabla:)
Dołączył(a)
27 Kwiecień 2007
Postów
3 657
Miasto
łódz
Rozwiązania
0
tak tak..kazdy ma inną szkołe, jedni lekarze mówią nie ruszac, inni żeby ściagac...echh

u nas jak połozna przyszła zobaczyc damianka od razu powiedziała ze ma zadatki na stulejke i zeby tego pilnowac.

było ciezko, ale nigdy nie mial damian problemów z siusianiem czy jakichkolwiek stanów zapalnych.
sciągałam mu napletek i w koncu doszlismy do takiego etapu ze schodził mu juz bez problemu i mlody sam o to zaczął dbac...

tyle ze ostatnio jak sie okazuje troszke to zaniedbał i znow ciężko schodzi.

prawde mowiąc trzeba to robić regularnie, bo jak widac jesli ktos ma zadatki na stulejke to sprawa ciągnie sie do wieku nastoletniego.
nie wiem jak skonczy sie to u damianka, mam nadzieje ze jednak obędzie się bez zabiegu.

kiedys - jeszcze jak mieszkałam w zabrzu, pewien pan pediatra powiedział mi zebym robiła wszystko by tylko nie doszło do zabiegu, gdyz jego syn przeszedł zabieg mając lat 8, . teraz ma 12 i płacze na każdą zmiane pogody tak go to boli....
 

Ewa_79

Grudniówka 2007
Dołączył(a)
2 Lipiec 2007
Postów
1 065
Miasto
Warszawa
Rozwiązania
0
dzięki dziewczyny, czyli lepiej jednak... ściągać
ale te chłopaki skomplikowane w "obsłudze" :szok:
 

soida

Klub grudniówek'07
Dołączył(a)
16 Kwiecień 2007
Postów
267
Rozwiązania
0
Ja tez mam ten problem :zawstydzona/y::zawstydzona/y: Probujemy mu sciagac ten napletek, ale za bardzo sie nie da, a za mocno nie chcemy tam kombinowac, zeby nie uszkodzic jego meskosci bo tego by chyba nie wybaczyl niewprawnym rodzicom ;-) Da sie go sciagnac tylko tak odrobinke, nie wiem czy to juz nie ta stulejka?????
 

AneczkaK

mama bambulinkow
Dołączył(a)
4 Październik 2005
Postów
5 069
Rozwiązania
0
Soida nie przejmuj sie, sciagaj delikatnie tylko tyle ile mozesz a to samo powolutku zacznie sie rozciagac:tak:Rob to raz dziennie po kapieli, moj Witus na poczatku mial taka dziureczke ,ze prawie wcale nie schodzil napletek a teraz juz powoli prawie daje sie sciagnac do konca;-):tak:
 

viki31

mama Damiana i Pabla:)
Dołączył(a)
27 Kwiecień 2007
Postów
3 657
Miasto
łódz
Rozwiązania
0
dziewczyny czy któraś z was podaje maluchowi herbatke\?
 

Doticzka

Klub grudniówek'07
Dołączył(a)
3 Grudzień 2006
Postów
382
Rozwiązania
0
viki ja podaje herbatke od kad mały miał ponad tydzien zaczełam podawać mu czasem herbatke plantex za radą położnej a teraz kiedy ma miesiac daje mu bobovite z koperku włoskiego;-) A powieccie jak sobie radzicie z nocami bo ja chodze już jak zjawa po nie przespanym praktycznie miesiącu:confused: jak to unormowac? No i mam taki problem że jak mały spi (żadko i mało) to jego sen jest batrdzo nie spokojny żuca nuszkamii rączkami i płacze przez sen. A spokojnie spi tylkoo na rekach albo na spacerze w wózku i to też nie zawsze:sorry2:Czy to normalne?:cool2:
 
reklama

pryzybela

Mama Kayi i Maxia
Dołączył(a)
17 Maj 2007
Postów
2 398
Miasto
Mtl Qc
Rozwiązania
0
Ponoc dzieci karmionych cycem nie ma potrzeby dopajac, ale mi sie juz zdarzylo kilka razy podac malej odrobine slabego rumianku, albo wody z odrobina cukru, bo zdarzalo sie, ze caly dzien wisiala na cycku, a pod wieczor nie mogla zasnac i plakala, a po napojeniu ladnie zasypiala. Ale mysle, ze w upaly bym tez jej cos dawala do picia, a u nas w mieszkaniu jest strasznie goraco, bo po wylaczeniu ogrzewania mamy ok 22-25 stopni.

Aaa, no i mam inne pytanie. Stosujecie moze jakas diete karmiac piersia? Bo mi w szpitalu powiedzieli, ze to w zasadzie nie ma wplywu na dziecko. To znaczy normalnie w domu pewnie bym uwazala na to co jem (no i staram sie nie jesc zbyt ostrych potraw, czy wzdymajacych), ale w szpitalu podawali mi i smazonego kurczaka i spaghetti i fasolke szparagowa, wiec w zasadzie teraz tez nie wariuje z dietami i nawet barszczyk z uszkami na Wigilie pojadlam i malej nic nie bylo, wiec narazie az tak mocno sie nie ograniczam z tym jedzonkiem, ale obserwuje niunke, czy nie ma jakichs sladow alergii, czy czegos podobnego:)
 

Polecamy

null

Nowe wątki

reklama

Konkursy i testy

Test

Brzuszek dziecka potrzebuje pomocy? Sprawdź Eva/Qu Bambini

Zgłoszenia przyjmujemy do 27/10/2019

Konkurs

Wygraj zestawy od Pampers! Konkurs fotograficzny - To już umiem!

Zgłoszenia przyjmujemy do 24/09/2019

Konkurs

Konkurs: Mój czas na sok, moja chwila na sok

Zgłoszenia przyjmujemy do 23/09/2019

Nowe pytania

Do góry